päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,134
- 1,135
- 1,136
- 1,137
- 1,138
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Iltalenkki
Askartelinpaskartelin joulukortteja
Toi askartelu on ihan huippukivaa puuhaa*hihu*...ja mikä parasta niin kerranki oon tekemässä noita joulukortteja suht ajoissa ^___^
ps. tuli aik päheit vaik ite sanonki
Netti toimii taas, ei ollu ku 4,5viikkoo pois. Ja se myös et oli ihan vitun mukavat baari seissut viikonloppuna. Täl kertää ainakin muistaa kaiken tai ainakin luulen niin :)
[q]anniharha, 26.11.2007 15:08:
Voe löl, jonottaessani verotoimiston puhelinpalveluun keksin tsekkaa palautuksia vai mätkyjä -topikin. Oommä sittenkin avannut sen kirjeen joskus:
---
anniharha, 23.4.2007 17:50:
Huh, löysin just keittiöstä kirjekuoren. Palautuksia päälle 150e! 
---
Oli siinä sit naurussa pitelemistä kun samaan aikaan herra asiakaspalvelija vastasikin linjan toisessa päässä. En kyennyt kertomaan totuutta vaan kysäisin asiaa silti. Nauratti niin että sanoin eka sotuni väärin 
Kylkylkyl. Sataviiskymppii, mä selviin jouluun asti sittenkin!
[/q]
Anni sä vaan osaat
mun uudesta kännykästä löytyi tower bloxx [city bloxx]..
pienet on ilot.
[q]H3li, 27.11.2007 08:03:
---
crissy, 27.11.2007 07:43:
taas pamahti mittariin vuos lisää..
mut mun syndelahja oli parhautta! Björn Borg-hajuvesi ja aaah tokio hotelin cd ( joo ikäkriisi pukkaa päälle mut toi tokio hotel o vaa nii hyvä)
---
no niin! :)
rutosti onnea sitten vaan ! *sydän*
[/q]
dänks darlin´*plur*
yay, tän kuun lopusta yksi tuettava tuote ja rasittava
linja vähemmän! <3
[q]mikke, 27.11.2007 12:35:
---
anniharha, 27.11.2007 12:33:
Normaalisti en joulukortteja harrasta, mut toi on niin symppis täti että voisin tehdä poikkeuksen ja kiikuttaa sille lisäks vaikka viis levyä fazerinsinistä kiitokseksi esimerkillisen asiallisesta ammatillisesta otteestaan 
---
Joo, suosittelen :) Tollanen meininki on nimittäin aika helvetin harvinaista nykyään :)
[/q]
Minullekin on asiakas tuonut fazerin levyn kiitokseksi hyvästä palvelusta :) Lähetti vielä toimitusjohtajallemme sähköpostilla kehuja :)
Laitoin kans hyvän kiertämään ja vein erääseen isoon liikkeeseen eräälle tietylle henkilölle osoitetun suklaan :)
Asiakaspalvelutyössä oppii hyvin arvostamaan hyvää ja ystävällistä palvelua, sekä siitä tullutta hyvää palautetta joka sitten motivoi huonompinakin päivinä..
Suosittelen myös
Lunta sataa, tosin vihaisia pieniä hiutaleita mut lunta kumminkin
mun kämpän omistaja on niin ihq*plur*hän laitanu mulle postilla joulukalenteri ja kortti*iloinen**slurps*
tosi kiva saada semmosia pikku yllätyksiä*hihu*
Joulu oli todella kiva, kun sai olla kotonakin (ihme sinäänsä). Ei tarvinnut olla intissä leikkimässä sotilasta, joka onkin niin huikea ja kasvattava kokemus että sinne kannattaa vuosi elämästään hukata. No onhan se toisaalta ihan opettava paikka.. enivei, sain joululahjaks kaikkea mitä oikeastaan tarvitsinkin. Aika jännä sinäänsä että enpä olis itse osannut parempia lahjoja edes itselleni ostaa *sydän* Sitten sain myös jotain mistä olen todella kiitollinen ihanalle siskolleni (mä kun kokonaan luulin että multa jäis ne kemut ihan välistä) KIITOS
*sydän* *sydän* !!!! Nytten pitää vain treenata kunnolla että voi mennä bilettämään puhtaasti hyvällä omalla tunnolla
Ainoastaan jäi harmittamaan ettei armeijan päivärahoilla ollut varaa ostaa kenellekkään mitään tänä jouluna, toivon että ihmiset ymmärtävät, koska se hieman hävettää toisinaan.
Mutta nyt taas kohti Paratiisi saaren hellyyttäviä nautintoja 
-Careen
Pieni aherrus varastossa laskee vitutuskerrointa hyvin nopeasti :)
[q]kamu-, 27.11.2007 22:28:
Mä sain töitä Alkosta!!! 
[/q]
Mihis Alkoon sitä pitää tästä lähtien suunnata ostoksille?
Mä sain töitä Alkosta!!!
[q]Amma, 27.11.2007 23:42:
---
kamu-, 27.11.2007 22:28:
Mä sain töitä Alkosta!!! 
---
Mihis Alkoon sitä pitää tästä lähtien suunnata ostoksille?
[/q]
Näillä näkymin Erottajan Alkoon :) Tervetuloa siis vaan! Jaan pulloi tiskin alta
Ei tarvinnut nukuksia viime yötä yksin - vaan pääsi taas erään viereen
Onneks ei tarvii mennä iltavuoroon huomenna vaan saa nukkua koko päivän ennen yövuoroa. Aah!
pieni vihreä keittiöpaholainen
eli uusi tehosekoitin!
Hirvee duunipäivä, mut onneksi takas sinne vasta ens vuonna ^__^
Kavin katsomassa mun uutta kotia, jossa tulen asumaan seuraavat 5vk. Sen jalkeen menin rannalle ja pompin aaloissa*plur*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,134
- 1,135
- 1,136
- 1,137
- 1,138
- ...
- 2,345
- Seuraava »