päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,135
- 1,136
- 1,137
- 1,138
- 1,139
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Jesh!! Pystyn pitämään uudenvuodenaattona vapaata
Kattelinkin tuossa just eilen illalla, että on sen verran äksöniä sille viikonlopulle, et miten sitä uutenavuotena jaksaa. Eiköhän sitä nyt kun on neljän päivän vapaa
[q]kamu-, 27.11.2007 23:48:
Näillä näkymin Erottajan Alkoon :) Tervetuloa siis vaan! Jaan pulloi tiskin alta 
[/q]
Sovittu!
jeee, treenit, joka paikkaan särkee, mut mahtava fiilis
Yli vuoden uurastus on nyt takana, ja sain just tietää et OPINNÄYTETYÖ ON ARVIOITU EH4:KSI!!!! Ei juma. *jiihaa**aplodit**plur*
Treffit maailman kauneimman ihmisen kanssa.
:):):):)
Kävin esittelemässä juniorit paikassa,jossa on pitäny muutenkin käydä jo vaikka kuinka kauan,ja jo aamusta olin ihan täpinöissä 
Oli kivaa,ihana että mua muistellaan vieläkin niin hyvällä
No voi kyynel..:D
Kun menin käymään äsken kaupungissa palauttamassa elokuvaa elokuvavuokraamoon niin kirosin sitä, että pitää perkele parkkimaksu maksaa kun ei ollut vapaita ilmaisia paikkoja jäljellä. Sitten huomasin, että kellohan on pirskuta yli kuusi joten kaikkialla on ilmainen parkki. Kyllä sitä sitten herroina käveltiin elokuvavuokraamoon.
.. Tai jotain.
Viikonloppu
[q]pirpeli, 28.11.2007 23:12:
Top Gear
<3
[/q]
tod. :D tollasia muidenkin auto-ohjelmien pitäs olla; enemmän huumoria ja vähemmän amistelua:) tosin top gearikin on (kuulemma, en ole jaksanut ottaa selvää) ollut perinteinen amisteluohjelma ennen kuin tämä nykyinen ranttalikolmikko astui kehiin.
tää ilta
nonii, nyt on kaikki lennot valmiina reissua varten! enää 28 päivää lähtöön. Ei jaksa oottaa..!! *plur**jiihaa*
Hyppäsin eilen bungeen 
Pudotuksesta en tosin muista juuri mitään, kun pelko oli niin kova. Puristin tukikaidetta rystyset valkosina ennen kaatumista tyhjyyteen. Ehkä toisella kerralla muistaa sitten enemmän.
härregyyd! elämä on siis kivaa
[q]Aeslie, 27.12.2008 19:33:
---
mark hamilton, 27.12.2008 19:32:
Stana... jotkut hullut kävi päälle koskikeskuksessa.
Eivät sanoneet tai puhuneet mitään.
Kävelivät vaan kohti ja alkoivat lyömään suoraan naamaan.
Tuli muuten aika pikkusen verta.
Vaikuttivat todella sekavilta.
---
Ihan oikeeseen ketjuun laitoit? Mä oon huolestunu sun puolest vaikken sua tunnekkaan... :)
[/q]
Sori katoin ton hymiön väärin päin..
Kun pääsin intistä pois
Loistava puhelu mullakin, nyt jo puolitoista vuotta Turussa asunut kaveri soitti mulle ja kysyi missä siellä on Eurokangas :DD Itsehän oon visiteerannut ko. kaupungissa elämäni aikana alle 20 kertaa, toki mä tiedän!
[size=8](ja niin tiesinkin, tottakai. moi oon kävelevä navigaattori.)[/size]
Elämä!
Mun ihana kisu!*sydän*
jännin olo ikinä :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,135
- 1,136
- 1,137
- 1,138
- 1,139