päivän :)

Back to häröily O

Sain oman alan töitä *sydän* oon niin onnellinen...Ja muutenki tää päivä menny niin nappiin että

Ihana keskustelu ihanan ihmisen kanssa.. Miss juu.. Ja hymyilen taas ku idiootti.. vitsi mikä fiilis jällee kerran..

höyrysauna ja kylmävesiallas

[q]Mellu-, 1.12.2007 14:40:
Eilen tuli sähköpostina kutsu Vierumäelle valintakokeisiin ja ennakkotehtävä JIPIIII!!!!!
[/q]

hianoo

Lumi ja valkoinen maa, saipahan taas mielen hieman iloisemmaksi. Nyt rinneradiota, pari kynttilää ja pimeä huone *sydän*.

Äiti sai kontrollikäynnissä terveen paperit 2kk takaisen aivoverenvuodon jälkeen. Ihanaa.*sydän* Nyt ei kuulemma sit muuta kun pitäis yrittää unohtaa koko juttu ja jatkaa normaalia elämää.*hihu*

Vierailu äiteen luona hakemassa uusia veitsiä, sitten ystävälle kaffeelle.

Illalla kaljaa ja lätkämatsi rakkaiden kanssa <3.

Huomenna duunin pikkujoulut! :)
Iso ongelma on se et mitä laittais päälle?

[q]sts, 29.11.2007 22:07:
---
Steven Hoaks, 29.11.2007 21:26:

---

facebook screenshotilla hehkutuksesta: "päivän :D"
[/q]
Se on sitä nykyaikaa:D Ei tarvi enää kaveria laittaa kysymään et "alaks oleen mun kaa" ku sen
voi tehdä face bookissa:D *etsiskel jenna jamesonin fb sivua*

Vielä yhen ilta-ja yövuoron ku jaksais ja sit pääsee bileisiin kuuntelee Proteusta. Juhuu!

Eka paiva toissa ja kaikki meni loistavasti

tänään muutto! <3

Ihminen, joka lähetti tämän vinkin välittää minusta, ihan oikeasti.

sunnuntaikänni ja herkistelyt

Eka: perjantai!

Toka: tänään juhlitaan erään kivan synttäreitä!

Kolmas: päivä alkaa hyvin kun mulla on ollut jo kello 8:10 kaikki keikat selvitetty, eli nyt voi chillaa, ja jos tulee uutta keikkaa, siihen voi paneutua saman tien täysillä.

pääsin kasiin kouluun krapulasta huolimatta

Duunipäivä meni hyvin ja oli nopeesti ohi.
Kohta Helsinki motorshow ja kaverin synttärit*nauru*

[q]Annakins, 30.11.2007 17:29:
Olen niin kovin kännissä.
[/q]
Hm. :D

Eiliset häät. Ohhoh ja huhhuh:D

tänään piti olla ihan tavallinen perjantai mutta työpäivän aikana ehdin suunnitelmistani poiketen istumaan palaverissa niin luottamusmiehen, henkilöstöjohtajan ja lähimmän esimiehen kanssa. asioihin saatiin puolin ja toisin selvyyksiä enkä edes saanut hankittua meidän tiimille potkuja*nauru* ..

..kai*pepsodent*

onneksi vihdoinkin tää päivä ohi ja saa hetken ihan vaan olla - eikä ainakaan vielä ärsytä se että huomenna täytyy mennä töihin. ensi viikolla olisikin vain kolme päivää töitä*hymy*

O