päivän :)

Back to häröily O

Tää Jallumainos on kyllä päivän kaikki mahdolliset hymiöt:

Joudun ehkä sitten nauttimaan alkoholia tänään.

Pikkusisko soitti just, et olivat olleen meidän serkun kanssa ulkona ja kuulleet kun joku huus apua. Ne oli sit paikantanut sen järvelle ja veivät sinne pari miestä, jotka viime hetkellä sai sen pojan ylös sieltä.*hihu* Onneks ei käynyt pahemmin, se poika oli menny pyörällä ajelee jäälle ja jäät oli sit pettäny.

Hetken tauon jälkeen, kerrankin perjantaina kotona *sydän*

Tänään oli kivaa käydä kivan tytön kanssa syömässä lounasta ja sen jälkeen iiiiisoja munkkeja

Äsken sain ekan joululahjan pakattua ja pari joulukorttia tehtyä. Pari päivää sitten tein ikkunoihin lumihiutaleita silkkipaperista, oli kyllä eka kerta vuosiin.

Nyt rauhallista koti-iltaa ja nautiskelua. Mulla on maailman ihanin ukko

tästä tulee niin hyvä päivä vielä

Lento ja hissilippu ostettu, talvi saa tulla.

Lauantai *sydän* Kohta kauppaan, sit rullat päähän ja kouluhommien tekoa. Sit illalla pikkujoulut ja kiharat päässä

Niin ja paino oli kivan alhanen tänään Vielä ei kai oo myöhästä päästä uuden vuoden lupauksessa määriteltyyn painoon

Mä vaan kuulen päässäni miten asiat loksahtelee paikoilleen.

Eka vapaapäivä 10 päivän työputken jälkeen!
Ja pitkästä aikaa tuntuu taas siltä että Ei asiat ole oikeasti niin huonosti ku olin luullu niiden olevan
Vaikka oisin saanu nukkua tänä aamuna vaikka kuinka pitkään niin silti herään 8:50 mut hei.. mulla ei oo mihinkään kiire, voin mennä takas tonne peiton alle

Joulukuu ja suklaakalenteri.*hihu* Ja illalla The Joulukalenteri.*jiihaa*

Näin paljonpaljon ihania ihmisiä eilen

Eilen tuli sähköpostina kutsu Vierumäelle valintakokeisiin ja ennakkotehtävä JIPIIII!!!!!

[q]-Fuzzy-, 1.12.2007 15:03:
Noh noh!! Tänään se alkaa!! The Joulukalenteri! Muistakaahan kattoo subilt klo 18.10*plur*
[/q]

voi eikääää

patonki *sydän*

[q]-Fuzzy-, 1.12.2007 15:03:
Noh noh!! Tänään se alkaa!! The Joulukalenteri! Muistakaahan kattoo subilt klo 18.10*plur*
[/q]

vasta tajusin etten millään nää tän päivän jaksoa. eikä oo mitn välinettä millä nauhottais tjtn...damn!

[q]*minttu*, 1.12.2007 15:18:
---
-Fuzzy-, 1.12.2007 15:03:

---

vasta tajusin etten millään nää tän päivän jaksoa. eikä oo mitn välinettä millä nauhottais tjtn...damn!
[/q]
Jakso tulee toisen kerran yöllä klo 02:10.*hymy*

No vittu hehkutetaan nyt enemmän

nää yhet hullut ja äänekkäät oli juhliis miinan syndei, oli niiii kivaa *sydän*

päivän :) on päivän <3. huhhhh kurrr!!

Leffailua ja hyvä seura :)
Darrastakin selvisin kunnialla ^_^

O