päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,153
- 1,154
- 1,155
- 1,156
- 1,157
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Tulin kotiin, oli tullu systeriltä paketti 
plus Uus saliohjelma ja selkäjuttuja :)
Ihan paras tapa viettää lauantai-iltaa: fillaroida pari tuntia kivoissa maisemissa,parhaassa seurassa<3
kesä<3
Viikonloppu, joka alkaa abt vartin päästä. Seuraavan kerran duunii ens torstaina eli melkein viikko lomailua, jee.
woohoo synttärit tänään ! *jiihaa**känni*
pari ihmistä sai hetkessä tämän maalla vietetyn ajan käännettyä negatiivisesta positiiviseksi - vaikka vuosiin ei olla nähtykään niin silti noiden tyyppien seurassa on heti niin helppo olla. nyt vasta tajuan miten ikävä oli enkä aio kyllä kadottaa kyseisiä ihmisiä enää uudelleen*sydän*
huomenna takaisin kaupunkiin ja vielä yli viikko lomaa jäljellä.*hihu*
Mulla ei oo yhtään reikää hampaissa
Olin tänään kattomassa kaverin pientä vauvaa. Se oli aivan ihana!*plur**sydän* Sellanen pieni tuhiseva pallero.*plur* Tuli heti hyvälle mielelle.*hihu*
Tänään on duunin pikkujoulut
JES Soliki vaan väärä hälytys!! *ökkö*
Äskön makasin viel (taas!) meikun päivystyksessä ja lekurit tutki mun sydäntä
Kuvissa näky ekana jotain häikkää mun sydänmen oikeella puolella. No se sitten osoittautuikin vain vääräksi hälytykseksi tällä kertaa
Se "häikkä" mitä siellä oli, niin näkyi myös mun viimeksi otetuissa kuvissa vuosi sitten. Eli siis ilmeisesti on mulla luonnostaan. Oli sille häikälle toki myös joku hieno lääketieteellinen nimi, mut älkää vaan kysykö, et mikä :)
Ja tosiaan noi oireet (korkea syke jatkuvasti, hengenahdistus, voimakas sydänmen tykytys) Johtukin sit ilmeisesti vaan flunssan jälkimainingeista! Onneks :)
Ai niin. Olishan noi syndetki tänään. Kai sekin on sit pieni :)
Eilen oli vuoden pimein päivä. Tästä ei siis enää päivät kuin pitene.
Aika kiva fiilis näin vuoden ekana virallisena duunipäivänä.
Myöhänen joululahja veti ihan sanattomaks :)
Löysin vatsalihaksia!
Yks yövuoro viel ja sit uudenvuoden viettoo*tirsk*
[q]Vampyrella, 29.12.2007 16:54:
Mun oma päivän :) on se, että saan ihan mielettömät kiksit kuuntelemalla Richard Marxia youtubesta. :D
Ahhh, tässähän ihan herkistyy. *sydän*
[/q]
richard marx *sydän*
Ja tänään sitten ekstemporee reissu laivalle *pahis*, ei kai sitä voi kieltäytyäkkään.
[q]BB_turone, 28.12.2007 20:22:
[size=28]7[/size]
[/q]
vähiin käy. salettiin tulee ikävä viel :D
Tän päivän shoppailut! Löysin sen, mitä lähdin hakemaan ja vielä muutaman muun erittäin hyvän löydön kaupan päälle.*iloinen*
Koti pysyy kotina :)
Kahteen ja puoleen vuoteen en ole leffassa käynyt mut tänään kävin kun sain liput ilmaiseksi. Leffakin oli varsin mukava :). Vois ehkä käytä useammin kuin joka toinen vuosi.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,153
- 1,154
- 1,155
- 1,156
- 1,157
- ...
- 2,345
- Seuraava »