päivän :)

Back to häröily O

Treeni*plur* Poni kulkee*iloinen*

[q]Vampyrella, 9.2.2009 22:19:
Way to go, girlie! :D

Annas kun arvaan, tää tapahtu Furyjen jälkeen? Sussa on kyllä NIIIIIN teatraalista ainesta, ainakin pienessä sievässä.
[/q]

Kyllä sitä oli sitten krapulassa kiva käydä Tikkurilasta hakemassa. Heheh mä oon tällainen kaheli varsinkin kännissä

Oma päivän :) uusi tukka, ihan törkeän ihana valkoinen skimba kypärä ja siihen oakleyn lasit. Lompakko huusi ja itki, mutta nyt on mun elämässä muutama lisäpäivä tilattu

Reppu autoon ja keula kohti hesaa*iloinen*

Jes, pääsin töistä 2h aikaisemmin kun oli hiljaista - eli ehdin nukkumaan päikkärit ihan kunnolla ennen illan rientoja Tästä lähtee käyntiin hyvä UV

Plus tietty että olin etukäteen pyytänyt ylihuomisen vapaaksi, eli nyt on tavallaan perjantai

Työhaastattelu :)

Elämä hymyilee niin että poskiin sattuu *nauru**hymy*
Kulta on maailman ihanin ja Kia kipittää minkä jaksaa.
Aivoton on suomessa käymässä ja broidilla kohta keikka
Elämä *sydän*

Ristiäiset on vihdoin ja viimein ohi! Nyt meillä on sitten virallisesti

Neiti Nelli Johanna ja
Herra Wille Mikael *sydän*

Treenaan vatsalihaksia irkkaamalla.

uus vuos ja hyvää seuraa

ja guitar hero

ja trivialit

*tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*

Uus vuos ja hyvää seuraa.. näin on ;)

[size=21]TJ0![/size]

Kävimpäs vähän rei'ittämässä itteäni
Iso kiitos Yazkalle @ Harness, siellä pelaa palvelu, harvassa paikassa on niin ihanaa henkilökuntaa

Ja paskat mä missään duunissa jaksanu olla =D Paljoo jotku iltavuorot tänään kiinnosta

Taitaa lähtee tämä vuosi jo nyt paremmin käyntiin kuin osasin odottaakkaan.. *nauru**pahis**pepsodent*

Sain mun midnight kissin NYPD:n komealta poliisilta kesken virkatehtaviensa. (kuin myos puhelinnumeron samalla...)

Tänään pääsen lähtemään Savonlinnaan ja nään pari vanhaa kaveria sekä perheeni.

Iltasanomat:

http://kuvat2.iltasanomat.fi/iltasanomat/iDoc/1471460-assat2.jpg

Nasulia...

[q]mayah, 1.1.2008 16:01:
Tää vuosi alko täydellisesti
[/q]

tjoo aika kipee alku kyl

Uus vuos ja uudet kujeet khiiiii

[q]Janisa, 1.1.2008 18:35:
Sain mun midnight kissin NYPD:n komealta poliisilta kesken virkatehtaviensa. (kuin myos puhelinnumeron samalla...)
[/q]

NONI

O