päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,154
- 1,155
- 1,156
- 1,157
- 1,158
- ...
- 2,345
- Seuraava »
mun jakas *sydän*
Löysin kaapin pohjalta niin törkeän tissitopin -
vuosi on erittäin hyvä vaihtaa siis siinä.*pepsodent*
Apina
joka rupesi minulle,
syyttä, taas
lensi ulos,
klubista, oikein.
sain vihdoin siivottua :)
[q]alphamagic, 7.11.2008 16:38:
---
noena, 7.11.2008 11:38:
Meil käväs tääl töissä niin syötävän söötti asentaja et oksat pois *pökr*
---
Tuun siis teille työharjotteluun
:D
[/q]
Sopiihan tuo
huomenna Thaimaaaaaaa *sydän*
Vaikka olen ehkä väsyneempi kuin koskaan, on silti tosi hyvä fiilis laivareissusta ja jatkoista tamperelaisten kanssa. Oli niin hienot pari päivää, että pakko on kyllä törmäillä tampereen miesten kanssa vielä joskus
(toisaalta kyllä lupasinkin yhdelle niistä, että me kaksi ainakin nähdään vielä joskus *nauru*)
[q]larzizi, 30.12.2007 16:35:
Vaikka olen ehkä väsyneempi kuin koskaan, on silti tosi hyvä fiilis laivareissusta ja jatkoista tamperelaisten kanssa. Oli niin hienot pari päivää, että pakko on kyllä törmäillä tampereen miesten kanssa vielä joskus
(toisaalta kyllä lupasinkin yhdelle niistä, että me kaksi ainakin nähdään vielä joskus *nauru*)
[/q]
Saakeli, teikäläisel on kyl ihan sikana vientiä. Oisko antaa pari vinkkiä? :D
Uuden vuoden suunnitelmat pelastettu
[q]Zenni, 30.12.2007 16:45:
Saakeli, teikäläisel on kyl ihan sikana vientiä. Oisko antaa pari vinkkiä? :D
[/q]
Haha. Ja mä epäilen, et muutamat tietyt ihmiset tarkkailee mun viestejä täällä :D
Tää oli sitäpaitsi toinen niistä, jotka sanos rakastavansa mua, joten ei sitä vientiä nyt NIIN paljon oo :D
Loppusodasta pakeneminen ja TJ16.
Oli kiva olla "töissä" sunnuntai. Tuli huollettua kavereita ettei ne näytä niin hirveiltä et kehtaa liikkua samas porukas
ei kai..(leikitää petra useemmin parturia sunnuntaisin *vink*)
( Ja muistetaan ettei tukkaan saa laittaa liilaa ettei saa potkuja töistä*tirsk*)
Kun ei oo miestä ja elo on tylsää niin päätinpä sitten että kesälomalla teen ainakin kaksi asiaa: kuumailmapallolento sekä tandemhyppy laskuvarjolla! *jiihaa**joo**hih**nauru*
[q]Peppi, 30.12.2007 19:32:
---
sune, 30.12.2007 19:29:
Oli kiva olla "töissä" sunnuntai. Tuli huollettua kavereita ettei ne näytä niin hirveiltä et kehtaa liikkua samas porukas
ei kai..(leikitää petra useemmin parturia sunnuntaisin *vink*)
( Ja muistetaan ettei tukkaan saa laittaa liilaa ettei saa potkuja töistä*tirsk*)
---
Hahaa, olin just postailee tänne mun päivän hjymiöö eli uus läppäri ja tukka by Sune-Pune. Suosittelen sun kampaamoo kyl kaikille
(etenkin sunnuntaina, kun liike on virallisesti kii :D)
[/q]
tähtinukahdanpenkkiintähti, tähtinukahdeltähti
Tää kuuluu oikeestaan tonne :(-puolelle,koska mä inhoon sukukokoontumisia..
Mutmut..meiän pikkuväki saa tänään virallisesti nimet!
[q]pupuTupuna, 21.12.2007 14:45:
Mistä, Mistä, Mistä!? t:Alias-fani
[/q]
Tammiston Tarjoustalosta, 9,90/kausi
Elämä alkaa voittaa
Vappu oli kyllä huima! Oli kiva nähdä taas kaikki kaverit liikenteessä ja hauskaa oli, että tuli oltua monessa paikassa, ei todellakaan tylsistyny. Ja puistokauden avajaiset Alpparissa <3
Oulussa ollaan turvallisesti.
Hyvä humala ja hyvä seura:)
[q]fantaB, 30.12.2007 22:13:
Juustoraviolit ja se, et mulla on ihana poikaystävä, vaik
oonki välil paska ja ajattelematon mulkku ja kiukuttelen
turhasta.
[/q]
:D Sama täällä(melkein rikoin eilen uuden sähkövatkaimen, kun kämmäilin ja huusin siitä ukkelille ja koiralle...*justjoo*). Paitsi ilman juustoraviolia. Mutta mulla on illaksi meille punaviiniä, ja juustojakin oisin ostanut, jos Euromarket ois ollu paremmin varusteltu.
Lunta sataa<3
Muutenkin on aika kiva olo*hihu*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,154
- 1,155
- 1,156
- 1,157
- 1,158
- ...
- 2,345