päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,165
- 1,166
- 1,167
- 1,168
- 1,169
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Postin mukana päivittäin tulevat hassut postikortit Euroopassa reissaavalta mieheltä.
Mä saan kohta uuden koulupöydän
sit saa ton rytöläjän siivottuu tosta , ja tulostimellekkin tulee parempi mesta..
Tupakalla ollessani luin yhdestä katumainoksesta että "Valiolta Viinaa", ja ryhdyin sitten miettimään että lanseeraakohan Valio täys-, kevyt-, hyla ja rasvattoman viinan vaihtoehdot, kunnes sitten huomasinkin että mainoksessahan lukikin että 'Valliota Vilna' =).
Olis varmaan ollu mielenkiinoinen pakkaus! x)
äänentoiston perusteiden koe, meni hyvin. Eilen vielä tuntui siltä et tajuunkohan näitä ollenkaan, mut osasimpas sittenkin :)
[q]Tarsu, 11.1.2008 11:11:
---
Hyzenthlay, 10.1.2008 21:41:
uus työpaikka! 
---
onnee!
toi on kyl niin siistiä :)
[/q]
kiitos! tuntuu kyl päivät paljon mukavemmilta kun kaikki on uutta ja mielenkiintoista :)
[q]Freja, 8.1.2008 19:37:
Löysin vatsalihaksia!
[/q]
Ei tv-shoppia lasketa!
[q]drifter, 11.1.2008 12:05:
Tupakalla ollessani luin yhdestä katumainoksesta että "Valiolta Viinaa", ja ryhdyin sitten miettimään että lanseeraakohan Valio täys-, kevyt-, hyla ja rasvattoman viinan vaihtoehdot, kunnes sitten huomasinkin että mainoksessahan lukikin että 'Valliota Vilna' =).
[/q]
Lueppa se vielä kerran
[q]ezzy, 11.1.2008 12:55:
---
drifter, 11.1.2008 12:05:
---
Lueppa se vielä kerran 
[/q] Noniin just, ihan selkeesti mulla on joku kirjoitus- ja lukihäiriö kehittymässä, piih puuh!
Arvatkaa mitä kissa rikkoi? 
5. pisteen vihje: uusi maksoi Gigantissa 800 egee
3. pisteen vihje: uusi on Philips, 32"
1. pisteen vihje: siitä näkee pääasiassa uusintoja
Voi elämä ton Ölperin kanssa. Se on vasta vähän yli puolivuotias mutta nyt jo melkeen ilveksen kokonen. Kissamainen pehmeys on tosta kaukana, liikkumisen puolesta se muistuttaa enempiki merinorsua, mutta ylös hyllyn päälle vaan on päästävä hinnalla millä hyvänsä. Ja sit huudetaan äitiä apuun ku ei päästä sieltä alas. Ja tällä kertaa sit piti ensin hypätä telkun päälle ja ponnistaa siitä sillä seurauksella et toosa putos lattialle.
Voisin olla sille hyvinki vihanen jos se ei ois niin äärettömän söpö
Kuus viikkoa kestäny huoli on vihdoin päättynyt jollain tapaa. huoh.
Thainyrkkeily alkoi, oli hauskaa!!
Se ois niinku pakattava kamat kassiin ja suunnattava toiselle puolelle kaupunkia tyttöilemään. pitää varman piilottaa kännykkä, etten voi toteuttaa skumppapäissäni saamiani "hyviä" ideoita
Kaivoin vanhoja nuotteja esiin ja soittelin pitkästä aikaa. Olipas kivaa.*hihu* Vielä kun sais viritettyä ton pianon, niin hyvä.
talvi on ohi ja taas tarkenee =)
http://dl-client.getdropbox.com/u/71610/temporary/cm.jpg
Mä imppaan mun hupparia.
En tiedä mitä se siihen suihkutti, mutta on se taivaallista.*joo*
[q]H3li, 12.1.2008 11:56:
kiva ilta tiedossa :)
[/q]
Sitä ootellaan!!!
sipsit+ dippi + sidukka + nuoruusajan hitit+ muutenki hyvä fiilis! voiko asiat olla paremmin!!
suklaarusinoita, vissyä ja kolmiolääkkeitä flunssaan <3
Huomasin et ovareita on tarpeeks, eli ei tartte ottaa yhtään uutta kurssii enää keväälle ja valmistuminen rupee oikeesti häämöttää
Lopputyö ja parit rästit ja son siinä, ayes!
-M
Täällä oli siivouspalvelu 5henkilöä 48m2 09:30 - 17:00 siivoomassa. Jumaleisson mun kämppä on nyt puhdas.*iloinen*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,165
- 1,166
- 1,167
- 1,168
- 1,169
- ...
- 2,345
- Seuraava »