päivän :)

Back to häröily O

Työt ^________^

[size=26]ENÄÄ YKSI JÄLJELLÄ WOOHOOOOOOOOO[/size]

[q]mayah, 23.1.2008 19:34:
Juoksin just tunnin ulkona. Oon aika ylpee itestäni.
[/q]

Sa kun tota juoksua harrastelet, niin sun pitais ehdottomasti hommata noi Nike+ -kengat itselles!

(En kylla tieda onko ne viela Suomessa saaneet niin paljon mainetta, mutta taalla se rupee olemaan kasvava trendi!) Me like!

Enää 3 päivää töitä ni pääsee vapaalle*hihu*

[q]Tombba, 5.7.2008 13:38:

NO MITÄ VIT***!? *täh**ding**lohduttel* Kiitti vaa!
[/q]

Näyttösuunnitelma vihdoin ready!! Niin ihanaa!! Paitsi että parin viikon päästä alkaa uuden työn väsääminen..*eikä*

Tampere-reissu näkyvissä, ohoi! Nostakaa ankkurit!

*sydän* Ihana sää
*sydän* Peurojen iloisen kevyet loikat pellolla. Se oli kaunista ja taianomaista.

Vaikka kaikki muu tuntuu atm ihan paskalta ja tumma pilvi peittää aurinkoisen olotilani, niin mä olen kyllä niin perkeleen rakastunut, että pelkkä ajatus tulevasta viikonlopusta ja seuraavasta viikosta jaksaa hymyilyttää. 9 päivää estotonta plurahtelua. *sydän*

Exmuija mihin ei oo ollu mitään yhteyttä viiteen vuoteen, otti tänään yhteyttä muhun ja juteltiin noin 7tuntia.. Normi päivä? :P

täyspäivänen työpaikka kesäks just valmistuneena kivassa paikassa varmistui ei kai täs sit lomia pidetä yhtään no, onhan kesälläkin viikonloput.

Yllättävä palkka. O___o Ainakin ottaen huomioon, etten oo käyny kuukauteen duunissa ees näyttäytymässä.

Sopii mulle, vähän metsärahaa.

-uus oma kämppä joka on tulossa
-parempi fiilis yleisesti, ei vituta enää yhtä pahasti kaikki
-huomenna on jo vkl

Ah, ehkä tääkin vuos täst viel lähtee käyntiin :)

-M

Ihanaa kun alkaa näkymään auringonnousuja töihin tullessa ja -laskuja töistä lähtiessä Tuossa vuodenvaihteen tienoilla oli pimeää mennen tullen Mut tänäänkin oli kaunis oranssi hohde violetinharmaiden untuvapilvien alla Yks lisäbonus tässä työssä on se että aamulla kävelen itään ja iltapäivällä länteen, eli aina on hyvät maisemat

Noo, kunhan se palkka tulee siinä kk päästä ni sitten hyvä on. Edes vähän mieltä lämmittää*hihu*.

Kävin äsken maksamassa laskuja ja katoin mistä mulle on tullut 100€ tilille. Veikkaushan se on laittanut rahaa Iskä teki joskus mulle kenon ja voitot tulee aina suoraan tilille niin kivoja yllätyksiä välillä :) Edellinen voitto olikin huikee 2€ :D

Kylläpäs virkisti mieltä kävellä kotiin tuossa ilmassa

Elämä

Kohta saadaan kakkua ja karaokea ja Riikka saa maailman hienoimman pukuompelijalle suunnatun blingbling -survival kitin! Oi mä oon niin ylpeä meidän aikaansaannoksista, on timangi-booliämpäriä, itsetehtyä poikakalenteria, sokeria, ratkojaa ja vaikka sun mitä muuta välttämätöntä

Ihana ku tulee lunta! Pääsee pulkkamäkeen

O