päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,174
- 1,175
- 1,176
- 1,177
- 1,178
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Kesä!
Lumimyrsky
Mä oon
Voitin tänään yleX:n rex veritas kilpailun, suvereenisti 6-0*hymy*
Kyllä meitsillä on planeetat hallussa.
Isi pääsi sairaalasta
Viikonloppu! Ja se, että enää viikko loman alkuun *plur*!
uhuhuhu muutama tunti enää ja
Nätti päivä, ajoissa kotio, weekend, kamut, ihanuus, elukat, pisamat, skumppa, nukkuminen....aaaaaaaww.....
[q]alek száhala, 25.1.2008 01:43:
Jos joku tietää miten pythonilla saa kunnon taulukoita tulostettua ni antaapi tulla. 
[/q]
Mikä on ongelmana siinä? Itse kieltä en tunne kovinkaan hyvin, mutta jos tahdot käyttää vaikka tietyn osan taulukosta, niin sehän onnistuu hyvin silmukalla:
[code]
//luodaan taulu.
pousaajat = ['Aläk', 'Mordorin vitsaus', 'Paladiini', 'Mutanttipoika Tim']
//lisätään sinne pousaaja
pousaajat.append(uusi jäsen!)
for pousaaja in pousaajat
print pousaaja
//tai sitten vaihtoehtoisesti näin, jos tahdotaan tietyltä alueelta tulostaa, eikä kaikkia:
range index in range(2,4)
print pousaajat[index]
[/code]
Pythonissa oli joku hyvä järjestelmä luoda sanakirja, mutta en muista ulkoa, miten se luotiin. Se oli hieman erilainen taulu/lista, tyyliin: pousaajat = ['gnaa':'toinen ulottuvuus','sad':'fart']
Kunhan taas toi kaveri tulee pyörimään irskiin, niin voin kysäistä taulukoista, kun en itse osaa pahemmin pyyttonia.
Vapaa viikonloppu
otin loparit
Työviikko taas ohitse.
Plus et joulukuussa saksanmaalle takuukorjaukseen lähtenyt TFT-näyttö oli ilmeisesti poksahtanut sitten enemmänkin, koska laittoivat kokonaan uuden tilalle.. Paremmat liittimet, uudempi malli ja nopsempi vasteaika..
sainpas nostettua itteeni niskasta kiinni, kirjotettua CV:n ja laitettua hakemuksia etiäpäin. jos vaikka sais oman alan töitä tässä pikkuhiljaa:)
[q]mayah, 28.1.2008 11:31:
Ens viikonloppu *sydän*
[/q]
Totta tuokin ^^
Kurkkua, porkkanaa, paprikaa ja dippi eli terveellisempää herkuttelua ja hyvällä omatunnolla
Laulunopettajan aikataulut menivät uusiksi. Oli kuulema saanut nimetä kolme oppilasta, joista ei missään nimessä halua luopua, ja minä olin yksi. Tuntui hirmu hienolta kuulla moista, valoi uskoa omaan osaamiseen.
Nyt pari päivää on muutenkin ollut jo paljon aiempaa parempi olo. Rakkaan kanssa jutteleminen on auttanut paljon, kyllä tämä tästä taas.
Se, että tuli eilen ihan vahingossa eksyttyä Redrumin dubstep-kemuihin. Krapulan arvoiset pippalot :)
ns: 'Digital Mystikz - Anti War Dub'
[q]alek száhala, 25.1.2008 21:06:
---
pitääki alkaa koodaileen täällä ni saadaan tää topicci ihan ruvelle. Käytännössä ton len(g_formin) voi korvata ihan vaan n9:llä, koska noita muotoja ei oo sitä enempää.
[/q]
Vaikuttaa aika hyvältä toi systeemi! Mä voisin koodata sulle sydämen 86-kantasella asmilla! >:>
Lunta!
Oli tosi kökkö kakkaa mennä tänään duuniin ku oli niin ihana aurinkoinen ilma ulkona ja duunissa ei vaan kiinnostanu Yhtään Mikään 
Mutta yllättävä "mutka" matkalla kotiin laittoi taas ison hymyn naamalle
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,174
- 1,175
- 1,176
- 1,177
- 1,178
- ...
- 2,345
- Seuraava »