päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,175
- 1,176
- 1,177
- 1,178
- 1,179
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]alek száhala, 25.1.2008 22:13:
---
Pastee sit tänne!
[/q]
Käy! :D
Jessh! Ens viikon perjantaina ei oo töitä
Pitkä viikonloppu
[q]Zenni, 26.1.2008 21:17:
Pakkailen huomista Levin reissua varten ja naurattaa toi vaatemäärä mitä oon roudaamassa mukaani O_O
[/q]
Joo, se ei ole helppoa. Ja lopulta sitä kuitenkin hengaa niissä samoissa lötkövaatteissa koko reissun.
:D
PAIN - Same Old Song*slurps**sydän*
Viikonloppu ja äskeinen parin tunnin lenkki :)
ostin uudet niiii hianot kengät
Toi ranta on niin henkireikä meikäläiselle *sydän* Ois päivä menny taas aivan hukkaan, jos ei ois päässy tonne kävelemään ja tuulettumaan. Oispa vaan heränny aikasemmin ni ois voinu viettää tuolla enemmänki aikaa.
Salille tekee teho peppu&vatsa-treeni ja tunnin aerobinen päälle
18km marssi takana helkkarin mäkisessä maastossa, keskinopeus kovista nousuista huolimatta 7km/h.
Yllätyksen tekeminen rakkaalle
[q]roberto, 28.1.2008 00:36:
viimeyö ihanan naisen kanssa 
[/q]
Joku on selvasti saanut S E K S I A!
tää on kyl vanha hymy jo mutta : Mä pääsin vierumälle opiskelemaan!!!!11
[q]Mellu-, 27.1.2008 17:59:
tää on kyl vanha hymy jo mutta : Mä pääsin vierumälle opiskelemaan!!!!11
[/q]
*aplodit**tanssittel*
La Paz! *sydän*
Heppa oli eilen tosi kipeä, meinasi tulla klinikkareissu. Onneksi nyt on jo parempi :)
Kahdentoista aikoihin starttailee tämän tytön lukiouran kaksi vihoviimeistä oppituntia
[q]mayah, 28.1.2008 11:31:
Ens viikonloppu *sydän*
[/q]
^__^
Olin urheillut viime vuonna niin aktiivisesti, että sain duunipaikalta siitä hyvästä 50 euron lahjakortin Top Sportiin
Ehdotin asiakkaalle ranskalaismerkkistä autoa kun ei meidän automerkin valikoimasta löytynyt haluttua moottorivaihtoehtoa.
Vähän vanhemman puoleinen täti totes yks kantaan, että ranskalaiset osaa tehdä vain kahta asiaa.
"noh?"
- Ohuita peltejä ja ohuita kondomeja.
Oli hippasen härski kommentti semmoselta mummoikäseltä pieneltä hennolta naiselta. Aivan huippu
eilen oli hauskaa
luuv my neibörs :D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,175
- 1,176
- 1,177
- 1,178
- 1,179
- ...
- 2,345