päivän :)

Back to häröily O

Edessä viiden päivän viikonloppu, jaksoin kämppää siivota, kivaa musiikkia, kynttilät ja lasi valkkaria *sydän*

Jutustelu valmentajan kanssa

pääsen sittenkin furyihin
seuraavana päivänä on tosin serkulla kynttiläkutsut, voisin jopa harkita jättäväni ne väliin, siel löyhkää kuitenkin kaikenlaiset votiivit ja tuikkivat

yks toimistotaloprojekti nytkähti tänään rutkasti eteenpäin, ja voi olla, että pääsisin aloittamaan rakentamisen jo kuukauden päästä. :))

oli sentäs kirkasta kun tulin töihin.

vaikka heräilin alkoholin takia aamuyöstä muutamia kertoja, tuntuu silti olevan energiaa paljon ja että tänään voisi saada töissä aikaiseksi paljon sellaisiakin asioita, jotka ei ole akuutteja mutta kuitenkin tärkeitä.
huomenna alkaa viikonloppukin,joten kivaa tiedossa!

Siskot. Kaurapuuro. Työ. Ystävät. Sängyssä ynisevä möykky.

Tänään ei ahdista, eikä itketä. :)

Sain niinkun just sen kivan työpaikan minkä halusin niin kovasti!!!*pepsodent**iloinen*

Eilinen päivä, tää päivä.. kaikkineen <3 Kiva oli jutella ja höpötellä monien ihmisten kanssa ja vähän vakavampi keskustelu yhen hyvän ystävän kanssa.. mutta muuta eniveis osu pirun hyvät kelit protourille Kohta katsomaan finaalia

Luntaluntaluntaluntalunta!

Ja iltasella tehdyt kävelyreissut peten kanssa. *sydän*

mein töihin tulee tänään hieroja, uleeta, en oo käynytkään hierojalla vuosiin

Maltoin kertoa toiselle miksi olen pahoillani, enkä ryhtynyt mököttämään. Sain hyvää palautetta --> Ehkä mun mökötykset on mökötetty tän elämän ajalta :)

Pitkä viikonloppu alkoi.

Oon jaksanut tänään ahkeroida ja illal ehkä jotain kivaa tiedos viel

Kävin ostamassa uuden astianpesukoneen tuon vanhan hajonneen tilalle ja kuten asiaan kuuluu, niin tuo on rosteria *pepsodent*. Eikä sen kotiinkuljetuskaan kauan kestä, launtaina tulee jo perille.

Elämä on kyl ihan vitun hienoa ja ihanaa ja *plut*

[q]Yonna, 31.1.2008 14:26:
Sain niinkun just sen kivan työpaikan minkä halusin niin kovasti!!!*pepsodent**iloinen*
[/q]

Onnea! Katsotaan voinko mina tana iltana postaa samanmoisen tekstin...

huame kotii ja illalla kotiinkotiin :)
(juu, kyl se on jo tän päivän :)

Viisaudenhampaat lähti kävelee! Kolme kappaletta joista kaks leikattiin.
Yritin sanoo et tahdon ne mun hampaat takas operaation jälkeen mut lääkäri ei saanu selkoo mun mupelluksesta ja ajattelin sit et "prkl olkoon".

Joutuu ehkä menee tsiigaa Spamalotin Lontoossa ens viikolla

O