päivän :)

Back to häröily O

aamukahvihetki työkaverin kanssa
olipas mukavat juttelut khyl
plus et ei väsyttänyt aamulla, olin ihan varma, et vlopun rientojen jälkeen ois ollut vaikee herää tänään.

Saksan prelissä tuntui siltä, että oikeesti näytin osaamiseni ja kielitaitoni vitsi, ei ookaan tullu tätä fiilistä taas aikoihin.

Tällä viikolla vaan neljä päivää töitä ja ens viikolla kans!

Ja mun Postitalon Wayne'sin lempimyyjä on takas! Jee!

on mulla enkeli ..... on mulla enkeli onnellisuudelle :)

Pikemminkin loppuelämäni :) -postaus tänne! <3

Peli pitkästä aikaa. *jei*

Täysin typerän päivän pelasti aivan ihana sivusto, josta saa hankittua mahtavia vaatteita nakuille kissoille ja koirille

Kävin työhaastattelussa. Paikka ois ihan superkiva ja superkiva työyhteisö ihan keskustassa. Toimistokin oli kuin toinen koti <3

Puhuivat jo siihen malliin, että paikka on jo melkeen mun

Sit kävin vielä Stockalla ja löysin ihanan takin ja ihanat housut poistorekistä eli hyvillä alennuksilla

Koti oli siivottu, kun tulin töistä kotiin :)

Eilen löytyi muorin koneelta arkistoituna (kolmeen kertaan!) nettisivu minkä olin tehnyt matkapäiväkirjaksi useita vuosia sitten Thaimaan reissun jälkeen Oli tosi mukava lukea sitä ja katsella kuvia ja muistella missä sitä oikein ollaankaan seikkailtu

Puhelu mummille *sydän*

Mun työ jatkuu ens syksynä vaikka aluks sen piti olla vaa toukokuun loppuu ..

Mekko tuli postiin Toivottavasti ois nyt sopivan kokoinen sitten.

jotkut asiat sentään onnistuu..

V A P A A P Ä I V Ä ! !
Aamupalaa nassuun, vihreää teetä mintulla ja kohta pilatekseen... Huh!, kuulostanpas mä terveen elämän perikuvalta...!

Vikaa päivää vanhassa duunipaikassa :)
Viikko lomaa ja ensi viikolla kohti uusia haasteita o/

tänään oli YLLÄTTÄVÄN Valoisa aamu! minne kaamos hävis?

Tosi hyvä miekalla sohimis tunti takana ja se ope osaa olla kyl niiiin söpö.

lunta satoi taas nytkun se ois vielä kauemmin ku yön yli maassa.... mulla on hirvee himo mennä tekemään lumilinnaa koluun siis varmaan aamupäivällä tuolla pihalla vapaatani viettäen! (mikäli sitä lunta vielä aamulla on)

Palkkakuitti, maksetaan tilille: 7,52e. *nauru**nauru**nauru**nauru* Itella hoitaa homman kotiin *piis**joo*

Jokaisesta päivästä olis hyvä löytää jotain hyvää.
Olin tänää parin tunnin lenkillä, sauna rentoutti ja mulla on muutenkin ihan hyvä olla.
Etenen elämässäni, mulla on mukavia tulevaisuuden suunnitelmia ja eikä nykyhetkessäkään pahemmi oo valitettavaa.
Kun kattoo menneisyyteen tasan vuoden verran taaksepäin, muutos on huikea.

Elämä on aika jees *sydän*

O