päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,176
- 1,177
- 1,178
- 1,179
- 1,180
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Pyörä oli varastettu ...talon varastosta :/....myöhästyin töistä.......paluu matkalla silmiini sattui jostain ihmeen syystä...tutun näköinen pyörä (olin bussissa) ...bussista ulos ...ja kattoon ja OMA pyörähän se siinä ..... mikä tuuri :)
Sain vihdoin korun lyhennettyä ja se tuntuu nyt niiiiiiiiin kivalta!<3
Ja sit sovittiin Taskiksen kaa tänään jotain ihan ylikivaa*pihkassa*
[q]Jocular, 21.7.2008 15:41:
Ehdotin asiakkaalle ranskalaismerkkistä autoa kun ei meidän automerkin valikoimasta löytynyt haluttua moottorivaihtoehtoa.
Vähän vanhemman puoleinen täti totes yks kantaan, että ranskalaiset osaa tehdä vain kahta asiaa.
"noh?"
- Ohuita peltejä ja ohuita kondomeja.
Oli hippasen härski kommentti semmoselta mummoikäseltä pieneltä hennolta naiselta. Aivan huippu 
[/q]
hahaha ja oli viel oikeassaki :)
uus tukka
[q]Miinapiina, 29.1.2008 08:53:
---
crissy, 29.1.2008 08:22:
kohta saa tän kuontalon taas ojennukseen!! ---> kampaajalle!
---
khuuuul, uuet hiukset on uleutta 
mullaki on uus väri 
[/q]
mullaki
[q]Janisa, 23.1.2008 19:18:
Ihana Detroitin paivaunieni kohde aikoo kuulemma lahettaa mulle postia, siis oikein sita vanhanaikaista. Huaaah. 
[/q]
Posti saapui tanaan -mun pitaa varmaan buukkaa reissu Detroitiin. 
Aaaaaaaaaaaah, I love my life!
jes, pääsenki muuttaa aiemmin ku oletin
pari viikkoo aikaa roudaa kamat ja fiksaa kämppä ennenku joutuu lähtee nykysestä osotteesta, FAK JEA! 
-M
Kiva aamu luulin et joudun ettii sata vuotta yhtiä papereita mut ne löytykin ihan heti 
Muutenkin on ollu kivoja aikoja kullan ja kian kanssa et ei ees paljon ota päähän vaikka tää kone on _taas_ rikki.
Nooh savuu ei viellä nouse joten nou hätä 
Uusi ihana duuniläppäri, joka on puolet pienempi kuin privaattikannettavani (molemmat HP:n), mutta kaksi kertaa tehokkaampi. Tätä kelpaa kannella pitkin mualimaa...
[q]Fyraett, 29.1.2008 16:31:
---
Janisa, 29.1.2008 04:06:
Posti saapui tanaan -mun pitaa varmaan buukkaa reissu Detroitiin. 
Aaaaaaaaaaaah, I love my life!
---
mitä se lähetti sulle, ruosteiset kalsarit?
[/q]
Valokuvia, mahtavan kirjeen ja ihania sanoja. Huaaaah.*hihu*
Pääsin yhteen työpaikkaan mihin halusin.
Rakkaan ystävän synttärit meidän kotikaupungissa *sydän* Siinä oli merkittävin päivä pitkään aikaan
http://www.tokyokan.fi
tämän löytäminen. en tajua miten oon voinu missata tän tähän mennessä. Vähän tuolla tulee innostumaan kun menee ostoksille
[q]Sankari, 29.1.2008 09:50:
Pääsin yhteen työpaikkaan mihin halusin. 
[/q]
onnee!
:)
Kävin taas iskää moikkaamassa ja oli kiva huomata, että oli enemmän tajuissaan kuin eilen. Silti kyllä teki niin pahaa kun ei pysty puhumaan sen koneen takia :( Onneks hoitaja sitten sanoi, että jos tähän malliin jatkuu toipuminen, niin pääsee pois hengityskoneesta :)
[q]Santutar, 29.1.2008 21:57:
Reenien jälkeen saatiin kakkua jota syötiin porukalla hallin lattialla 
[/q]
Ihana uusi kämppis! *sydän**plur*
Kumnmasti työmotivaatio kasvaa kaiken skeidan keskellä kun saa positiivista palautetta panoksestaan :)
Ryhdynpä siis ratkomaan tämän päivän ongelmia!
Tullut juteltua tässä illan mittaan yhden pojan kanssa, joka oli yksi siitä isosta inttiporukasta, johon tutustuttiin viimeksi laivalla. Kovasti tullut fiilisteltyä laivareissua ja reissun jälkeen olleita jatkoja :D Aivan mahtavaa vähän palata ajassa taaksepäin ja koota illan tapahtumia kahden ihmisen muistikuvista. Nyt jo tullut esille aika paljon asioita, joita en muista tapahtuneen, mutta joissa olen kuulemma ollut kaikesta huolimatta mukana 
Onneks ensi kuun puolella pääsee Tampereelle moikkaamaan yhtä tiettyä tosta laivaporukasta, mutta pakko kyllä saada jonkun näköset jatkojen jatkot vähän isommalla kokoonpanolla jossain kohtaa
Reenien jälkeen saatiin kakkua jota syötiin porukalla hallin lattialla
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,176
- 1,177
- 1,178
- 1,179
- 1,180
- ...
- 2,345
- Seuraava »