päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,214
- 1,215
- 1,216
- 1,217
- 1,218
- ...
- 2,345
- Seuraava »
laskelmien mukaan pitäisi olla kesäkuuhun mennessä
jemmassa tarpeeksi massia, että pääsen syyskulla
jonneki kauemmas lomareissulle!
[size=5]muuten sit tääkin päivä ollut taas yhtä vitutusta! :D[/size]
No tietty keväisä sää ja etenkin tuorepuristettu appelsiinimehu jonka tein uutuuttaan kiiltelevällä sitruspuristimella
Olin vielä hetki sitten kuin nukkuneen rukous ja nyt ei väsytä yhtään. Ihmeellisiä noi hedelmät
Meitsi askartelee peprinukkee
tää o ihan huippukivaa
Mä *sydän* Puhelin
Joka ikinen puhelu tän päivän aikana on saanu asiat ratkeamaan joko tarkoituksellisesti tai vahingossa (TKK:n kirjastotäti soitti mulle, vaikka sen piti soittaa mun kaimalle, ei mulle ollenkaan... samalla kuitenkin saatiin ratkottua pari mun kirjastoasiaa).
Ja illalla ehkä mukavin puolen tunnin puhelu piiiitkään aikaan ihmisen kanssa, joka on osoittautunu aika tärkeeksi... Hyvä keskustelu, parempi mieli, vai miten se mainoslause menikään.
Saksa.
kämppä siivottu, ruoka tehty ja kohta salille rehkimään
[q]zaler, 26.9.2006 21:57:
---
Elwira, 26.9.2006 21:55:
---
zaler, 26.9.2006 21:53:
kaveri tuli kylään ja toi pehmolelun lahjaksi kun oon kipeä 
---
Joku sais tuoda mullekkin. Parasta lääkettä flunssaan pehmolelu. 
---
no siitä mä en tiedä.. mutta kiva ajatus kuitenkin 
[/q]
Se on kyllä kiva ajatus kaverilta ja paraneekin nopeemmin kun saa iloisen asian
Koulun luovan ryhmätyön esittely takana, saatiin tosi hyvää palautetta, ihmiset tykkäs kokemastaan. Hyvä fiilis!
[q]Snaggo, 11.3.2008 19:08:
30 kilsaa tsygällä. eilen 20. jeah. kerrankin vähän irti bussi-metro-ratikka-oravanpyörästä, pääsee näkemään omaa kaupunkiakin. Kaikki onki yllättävän lähellä, kouluun ne 10km meni yhtä nopeasti kuin julkisilla.
sääli että loskaa taas luvassa loppuviikoksi.
muutenkin joku pyöräkuume iskeny, jopo/vastaava yksvaihteinen "stadipyörä" alkoi kovasti miellyttämään silmää, jonkun seuraavan suuremman kokoisen palkan saatan upottaa sellaiseen :o
Ainoo vaa et nyt on perse kipeenä,paska satula. :F
[/q]
Joo, itsekin tykkään mahdottomasti ajella, nyt on kyl kelit suosinu aika hyvin, eka pyöräilty koulumatka tuli ajettuu jo viime kuussa. Meikkuun puolessa tunnissa tsygällä, julkisilla 45 minuuttia. Mut kantsii hommaa kyl hyvä satula, muuten tyssää innostus kyl aika nopsaan. t. Been there, done that
Ainakaa tänään ei menny pahasti ylitöiks!
Mun tänään alkanu päiväkerho*hymy*
Varasinpas just lennot Stuttgarttiin änd päk jotenkassss...hhhiii...Stuttgart here I come again!
*ökkö*
*sydän*
Nyt onpi hymy korviin asti tällä tytsillä!
Illalla etnobicciin
Pomo ilmotti tänään että mulla on ehkä viikon mittainen kesäloma jos vaan itse haluan pitää vaikka ei sellaista pitänyt olla ensimmäiseen vuoteen.. no tottakai pidän niin pääsee ajelee tuolla tulevana viikonloppuna käyttööni saapuvalla pyörällä pitkin ja poikin tätä Suåmen maata.
Puhelu:
Rouvashenkilö langan päässä: "haluatko nelinumeroisen summan rahaa tilillesi nyt 30. päivä vai vasta huhtikuun 11. päivä?"
Minä: *whaat*"30. päivä, kiitosta vaan"
Lisää näitä!
[q]Ana-5000, 29.8.2007 20:37:
Onneksi olkoon tulevalle äidille *sydän*
[/q]
..eipäs nyt mennä vielä ihan niin pitkälle.. .[size=5].eiku lähinnä sitä ettei pippelin päässä kasva mitään ylläreitä. [/size]*hymy*
[q]josbe, 7.11.2008 13:17:
Ihuna pikku kääpiövirtahepo: http://www.iltasanomat.fi/videot/uutiset/1614010
[/q]
Nokitan käärmeellä, joka on nielaissut söpön hipposen :D
Pitkä viikonlppu edessä
mä näen taas!
..ja työpalavereissa tulevaisuudessa kykenen varmasti lukemaan sanoja eikä enää tarvitse arvailla mitä siellä seinällä ehkä mahdollisesti lukee*nauru*
Pääsiäispupujen roadtrip 2008 varmistu *ökkö*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,214
- 1,215
- 1,216
- 1,217
- 1,218
- ...
- 2,345
- Seuraava »