päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,219
- 1,220
- 1,221
- 1,222
- 1,223
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Orkidea - Metaverse
Above & Beyond - Tri-State
molemmat tuli tännää!
Kevään viimeinen koulupäivä takana.
Ens viikolla alkaakin työssäoppimisjakso :)
Taloyhtiön uusi sauna sisäänajettu. Pidin.
"Aurinko paistaa ja Lunta sattaa.. taitaa olla Pääsiäinen!!"
[q]mayah, 20.3.2008 07:35:
Se ois sitte perjantai, tytöt ja pojat
Ainaki tavallaan :D
[/q]
Niinpä
HYVÄÄ KESÄLOMAA HIFK
[q]Mark, 19.3.2008 17:37:
---
akir0, 19.3.2008 17:35:
Orkidea - Metaverse
Above & Beyond - Tri-State
molemmat tuli tännää!
---
Mistä tilasit metaversen?
-M
[/q]
Itseasiassa hain iha paikallisesta Sokoksesta :) Anttilasta olivat loppuneet.
mun uudet housut tuli tänää postii*hihu*
Kivaa huomata, että kroppa toimii taas takkuisen syksyn jälkeen niinkuin pitääkin ja kesäkuntoprojekti etenee sopivassa tahdissa
Espoon käräjäoikeus on tuominnut jääkiekkoilija Jere Karalahden yhden vuoden ja 8 kuukauden ehdolliseen vankeuteen avunannosta törkeään huumausainerikokseen.
hienoa taas huomata että jos oot julkkis niin pääset ehdollisella ja ei puhettakaan lain puitteissa olevasta maximista eli 6v, mikäköhän olis ollu tuomio jos ite olisin syyllistyny samaan <3
Eilisen :( oli paskaksi mennyt pesukone.
Tän päivän :) on se, että korjaajat tulevat tekemään arvion korjauksen hinnasta vakuutusyhtiölle jo tänään ja sisällä olevat vaatteet (joiden arvo on varmaan 2 kertaa koneen hinta) saadaan pihalle.
Sain uuden työpaikan - pääsee vihdoinkin oikeisiin töihin!!!
pääsiäisloma alkoi *känni* ja lauantaina kissanäyttelyyn
kaverin kanssa.
Oho. Mä oon ihan melkein kunnostautunu mun sosiaalisessa elämässä. Viime viikolla näin kaverin, jota ei oo tullu nähtyä melkein pariin vuoteen. Tänään sitte näen yhden pojan, jonka kanssa olin livenä tekemisissä viimeks muistaakseni 18 kesäsenä *täh* Niin se aika vaan rientää...
Mut ai ku on kiva nähdä vanhoja tuttuja
6 viikon kesäloma tiedossa, jesh!
[q]sune, 9.2.2007 13:53:
---
lostgone, 9.2.2007 11:54:
---
sune, 9.2.2007 11:51:
Tuntuu hyvältä ku sunnuntain jälkeen opinnäytetyö on OHI LOPULLISESTI OHI OHI OHI ja kouluakaan ei o enää ku pääsiäiseen ja sit sinne bööööleen ei tartte enää mennä ikuna.

---
Onneksi olkoon.*joo*Paljonkin paperia?
---
paperia ei oo ku n.15 sivua mut toivottavasti hienoja kuvia
tulee 5. (parturi-kampaaja)*hih*
[/q]
ikivanha postaus, mutta toisinaan sitä oikeen yllättää itsensä sillä mitä kaikkea googlaamalla löytääkään. 
saako udella aihettasi? itsellä olisi nimittäin tuo sama ens syksynä edessä ja nyt jo pelotellaan sillä, että pitäisi olla jokin idea mielessä ja itsellänihän ei ole harmaintakaan aavistusta siitä mitä tahtoisin tehdä..
Pääsiäisloma!
Nyt alko pääsiäisloma*hihu*
Hauskat iltamat oli, ekaks istuttiin kaverin kanssa hakkaamassa GH:ta jonka jälkee Hertakseen vielä karaoket vetämään. Laulaminen nyt meni hiukka penkin alle, mut aina ei voi voittaa! Sit voiski hyvin mielin kellahtaa makuulleen. :)
red carpetin biisi alright, kesää odotellessa
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,219
- 1,220
- 1,221
- 1,222
- 1,223
- ...
- 2,345
- Seuraava »