päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,217
- 1,218
- 1,219
- 1,220
- 1,221
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Vanhan kaveriporukan kanssa aiheuttamassa pahennusta (oli jopa aurinko! *whaat*) ja ei jäänyt edes darraa, kun tuli dokattua se helvettiin. :)
eiliset partyt.. *sydän* *nuotti**tanssittel*
Aah, sain sen mitä halusin..
taas kerran.. :)
Skootterilla töihin tuleminen ^_^
Epämääräisiä nää Espoon kevyenliikenteenväylät...pari kertaa tuli ajettua harhaan. Ja hirveen paskakuntoista asfalttia ja ihan epämääräistä/olematonta viitoitusta.
Tänään tulee uusi sänky*jiihaa**hihu*
Ja meil on leffailta.
Ja viikonloppuun ei oo enää kun 2 päivää (mun viikonloppu alkaa to klo 00).
Työhöntulotarkastuksessa osoittautui että mulla on ihanneverenpaine ja paino kohdallaan.
Ehkä se paino ei oo jakaantunu ihanteellisesti mut tää on hyvä alku
vapaapäivä:) ihanaa*sydän*
olipas pippalot, ihanan humalaiset*känni**nauru*
Plurisen lauantaista Hypeä vieläkin niin että pomon tiuskiminen ei tunnu missään. Että PLUR vaan sinne ikkunan viereiseen työpisteeseen ja perään iloinen, rakastava ja kunnioittava keskisormi
*sydän*
Työvuoro loppui = viikonloppu alkoi 3h etuajassa kiitos naapurin. On mulla kiva naapuri
Aurinko *sydän*
Ai että teki hyvää päälle tunnin lenkki tuolla metsässä *sydän* Jäi ne lihaskunnot tekemättä, mut voihan sitä sit illallaki vielä...
Ihana viikonloppu
[q]alphamagic, 17.3.2008 19:11:
Saattaa olla et oon vähän ihastunu

[/q]
Ma en viela voi sanoa moista, mutta kylla mulla perhosia vatsassa on... 
Nauti olostasi!
Uusi hankinta. Taulu tv. On se mahtava... *aplodit**hih*
Töissä meni tänään kaikki toosi hyvin. Olin Hangossa jakamassa ja noutamassa tavaraa (niin, ei sitä tavaraa vaan lavoja, paketteja *hymy*) ja nyt juhannuksen alla firmat tilailee tavallista enemmän matskua ennen kesälomia joten kun sain päivän päätökseen ja tulostettua työilmoituslappusen niin käyntipaikkojan kohdalla oli numero 31... ...sai siihen kyllä hieman Scaniaa polkeakkin.*joo*
Mutta kuiteskin, hyvä mieli hyvin tehdystä työstä ja tuossa illan mittaan Nummelaan Spiceen jortsuamaan...
Uudet sohvat ja sohvapöytä tuli tänään
Mulla oli tänään kehityskeskustelu ja sain kuulla ihan positiivista palautetta itsestäni, ja asioita mitä en itse ole huomannut. Tuli kiva mieli
Olin aerobikissa *pökr* Suurimman osan aikaa ihmettelin mihin suuntaan pitäs mennä, mut ei se mitään
Oli kivaa.
[q]Steven Hoaks, 18.3.2008 13:14:
Tilasin yhdestä Hong Kongissa sijaitsevasta kaupasta juuri tavaraa ja tuli sieltä varmistus mailia jossa luki muutamat toimitus ajat:
UK: 4-7 days
US: 7-14 days
Italy: 4-8 weeks
European countries: 10-14 days
Miksi toi Italia on noin erikseen euroopasta ja miten helvetissä sinne voi tavara mennä melkein 2kk
Sinnehän vaikka potkulautailee kahdessa kuukaudessa Hong Kongista :D
[/q]
Ja eikö UK ja Italia ole European countries?
Oma päivän :) on joulu-tingelitangelin katsastaminen duunissa
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,217
- 1,218
- 1,219
- 1,220
- 1,221
- ...
- 2,345
- Seuraava »