päivän :)

Back to häröily O

Puolentoista tunnin pyörälenkki hyvällä sykkeellä

Edit! Si viel tein iha hemmetin hyvää safkaa itelleni

[q]domi, 28.3.2008 21:34:
Sälli on jossain Vermon raviradalla kuitenki :D
[/q]
Eiks tää oo nimenomaan forum niille jotka käy raveissa?
[size=1]<3[/size]

Onneks tänään on iltavuoro. Ei oikein aivot jaksais toimia kun on ollut neljä pvää vapaalla.

Aurinko *sydän*

Loma alkaa ja Levi kutsuu!

Uusi perheenjäsen: Borderterrieri vauveli

tyttöjen ilta

[q]Vampyrella Ajattelin, että vaikka olen kohdannut negatiivista energiaa, haluan vastata siihen positiivisuudella.[/q]

täs ois mulla opittavaa..

Aamulenkki kauniissa auringonpaisteessa

Tuli just tieto et oon tän kevään (todennäköinen) ylioppilas :)

Lopullista tietoa odotellaan tietty vielä YTL:ltä, mut luottavaisin mielin mennään!

[q]Fakiiri, 29.3.2008 10:09:
Aurinko *sydän*
[/q]

Yhdyn

Mutta missä on jokke!?!?!?!?

Kaksi päivää skimbaamassa himoksella *sydän* + toi yksi muru

-kävin pitkästä aikaa treenaamassa ja maistu ihan helvetin hyvältä
-aurinko *sydän*
-oma koti, ahh <3<3

-M

Päivän =D
Lähdin maanantaina aamupäivällä ajelemaan Kuusankoskelta kohti Helsinkiä. Vaisto veti isomman tien risteyksessä oikealle, vaikka olisi pitänyt kääntyä vasemmalle. Nooo, ajelin siinä etsien sopivaa paikkaa kääntyä. Edessä näkyi asuinalueelle vievä risteys. Vilkku vasuriin ja kääntymään. Juuri kun käännyin näin, että isolla tiellä mutkassa n. sadan metrin päässä oli ratsia. Kävin vähän pidemmällä kääntymässä, tulin takaisin isolle tielle ja lähdin takaisin tulosuuntaan eli sinne, minne alun perin oli ollut tarkoitus mennä.
Risteyksessä missä olin ajanut väärään suuntaan oli liikennevalot ja jouduin pysähtymään niihin. Kas kummaa vilkaistessani peruutuspeiliin näin, että poliisiauto ohitti aika vauhdilla takanani tulleen auton ja pysähtyi perääni. Alkoi jo naurattaa. Yllätys, yllätys kun valo vaihtui vihreäksi ja lähdin liikkelle, sain pysähtymiskäskyn. Siinä ajokorttia ja rekisteriotetta esitellessäni sekä alkometriin puhallellessani meinasin selvittää kääntymiseni syyn, mutten sitten kuitenkaan...
[size=6]Ja noin 7 tuntia ennen tätä episodia olin juuri sanonut kyyditettävilleni, että mua on harvemmin pysäytelty.[/size]

ei tarvii mennä töihin ku ei jaksa

Tänään olis vapis ja sit viel illalla laivalle

Tossa meidän lähikaupassa on yks myyjä, jolla on 7051 1507 715517. Nooh, se oli tänään kassalla ja siinä joku vanhempi naishenkilö jäi kaivamaan lompakosta centtejään, joten ehdin jo latoa kaikki ostokseni liukuhihnalle. Tuli siis mun vuoro ja morjenstin normaaliin tapaani ja siihen jäi luppoaikaa myyjän iskiessä tuotteet kassaan. Huomasin, että tää emäntä oli ulkoiluttamassa "kaksosia" sellasen kohtuu syvän v-aukkoisen paidan kautta. ^_^ Siinä vaiheessa, major swampass! Mietin itsekseni:

Älä katso sen tissejä...
Älä katso sen tissejä...
Älä katso sen tissejä...
Älä katso sen tissejä...

Heräsin siihen, kun tsiikailin tämän emännän tissejä ja se kysyi:"Saisko olla muuta?!" :DDD

Jeesus mä häpesin omaa olemassaoloani ihan hieman.

Liput 7.7-21.7-2008 2 viikon lomalle suameen varattu. Hintaa hurjat 112 euroa. <3

[q]pirpeli, 22.3.2008 22:53:
Oon nbiiiiiiin kännisä- Parhaita kavereita ja nainio menO!!
Kohta BUTANE!
OIVOIJ
[/q]

Pirpsu oli hyvässä hiprakassa :D

O