päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,225
- 1,226
- 1,227
- 1,228
- 1,229
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]Freja, 2.7.2009 17:16:
---
Takyon, 2.7.2009 17:10:
---
senso, 2.7.2009 16:51:
2 vko ja 1 päivä 
---
SAMIS! :D
---
Hääpäivä?
[/q]
You wish! No LOMA! Pöljä :D
4,5vkon loma, josta 3,5vkoo ulkomailla jonne tää lähtee än - yy - tee - NYYTTT! :D 
Adiós amigos! *sydän*
[q]opmdevil, 17.6.2009 17:04:
Nyt keksin kuinka isken sen ihanan kassaneidin. Käyn ostamassa XL-kokoisia kondomeita kerran viikossa aina kun hän on kassalla. Tämä siksi, että tiedän hänen vakiopaikkansa. Täten hän katsoo, että koska tarvitsen isoja kondomeita, olen todennäköisesti myös varsin tutustumisen arvoinen yksilö! Tämä idea ei voi mennä ketuiksi.
[/q]
Paitsi että sit se päättelee että sä oot just alkanu seurustelee, tai vaihtoehtoinen päätelmä on et sul on joka päivä uus pano :D
Suomessa.
[q]mayah, 17.8.2007 19:10:
Mukava iltapäivä ja alkuilta ihanien ihmisten seurassa 
Edit. Niin siis Riikan, Annan ja Reijan kanssa.
[/q]
:D Mullekin tää ARM/RAM/MAR-juttu toimi aika hyvin. Oli kivaa :) vaikka tuliki kylmä. Mut mieli oli lämmin. Ny o hyvä mennä simpsonien jälkee nukkuun.
526,90 voitto lauantain- jokerista.*iloinen**jiihaa*
Ihanan raikas ja kuiva keli ^_^
Laserpointin liput taskussa, kulta tulee tänään ja kesäkin alkaa pikkuhiljaa antaa merkkejä itsestään...
Kahvihetki *sydän*
Mun ihana kello on taas ehjä.
Ja vaikka oon saanu vasta olkkarin puoliks siivottua (tai siis kokonaan, mut tää o ny iha täynnä muuttokamaa), ja vaatehuonetta vähäsen, ni tää näyttää nyt jo niiiin paljon paremmalta :)
Messengeri on kyl hieno keksintö.
Systeri <3
Miehenpuolikas suostu ihan vapaaehtoisesti tulemaan lauantaina mukaan kun juhlistan syntymääni silloin kamujeni kanssa.
Ois sitten niinkusta ensiesittely. *pökr**tirsk**hihu**pepsodent*
Elämä, jälleen kerran :D
[q]Freja, 15.9.2008 19:11:
---
Takyon, 15.9.2008 19:08:
Mä löysin Tukholma-reissulla todellista nörttijuomaa: Ubuntu-colaa ^_^
---
UbuWHAT?
[/q]
tölkki eestä
tölkki takaa
http://www.ubuntu-fi.org/
Nojoo ei toi siis taida liittyä mitenkään liinuksiin mut kuitenki :D
Sain mun happy wingsit takas! Ne on ehjät! Ihanaa! *sydän*
Tästä lähtien pidän tuota kuin kukkaa kämmenellä
Eilisen vitutuskohtauksen jälkeen oli kyl todella hyvä idea lähteä tänään puoleksitoistatunniksi tuonne lumimyrskyn piiskattavaksi, tuli hyvä olo.
Viikonloppu mökillä pitkästä aikaa. Sukellusreissu saareen ja wakeboardingit takasin tullessa <3
[q]UnityF, 20.8.2005 16:26:
http://www.ishkur.com/captions/index.php?num=88
[/q]
meijän flaikkujakaja...
[q]sune, 20.3.2008 18:44:
Aiheena oli kansikuva. Siis niinkuu johki tuccalehtee tms. Onks sul sama ala vai joku muu mikä?
Toi oli ainaki aiheena täys paska kun ei siitä oikee saanu mitään kirjotettua.
Mutta ihan sama mikä se oli kunhan pääs eroon siitä paikasta. huoh. onneks ei enää tarvii miettiä noit juttuja..
[/q]
juu sama ala.
Pyörälenkki succicsella, sitten vielä iltatori ilta-auringossa. Jeih.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,225
- 1,226
- 1,227
- 1,228
- 1,229
- ...
- 2,345
- Seuraava »