päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,223
- 1,224
- 1,225
- 1,226
- 1,227
- ...
- 2,345
- Seuraava »
SubTV:n Simpsonit maraton tällasena laiskottelupäivänä..
[q]UnityF, 16.4.2009 15:24:
Shoppailu & ulkoilu 
& Kun tultiin kotiin oli tullu vantaan energiasta tasauslasku ja eipä tarvii täs kuussa maksaa sähkislaskuu kun kulutus on tippunu sen verran ja jatkossa laskut on enää 28,67e/kk kun muutama vuos sitten oli miltei 60e/kk

& kohta munakasta ja kisikkatomaatteja.*slurps*
[/q]
Just eilen tein uuden sähkösopimuksen kun saan yli 60e vuodessa halvemmalla. Vantaan energian laskut ollu n. 40e/2kk
[q]Miksan
Hyihyi, ooks taas ollu humalas?
[/q]
Joka torstai, kun on rinki koossa. Sun pitäis kans kokeilla. ;)
(Ei paljon duunit maistu.)
[q]Freja, 21.3.2009 00:20:
AAAHHAHAH! Ei helevete, en kestä :DDD
Oon jo muutamia päiviä vääntäny yhen asian kans, menettäny hermoja, pohtinu, saanu melkee itkuraivareita ja ettiny ja ollu blondi jajaja AAAARGH kaikkee ja si vastaus on vaa ollu koko ajan mun nenän edessä. Voi oonko tyhmä vai oonko tyhmä. No, tiedän ainakin pari ihmistä jotka saa hyvät naurut mun lisäks. :D
[/q]
Koko klubbari vois saada hyvät naurut jos kertoisit enempi ;)
Muutama haistattelua kesätyöpaikkoihin tulossa.. meitsi on paras!
[q]ezzy, 10.12.2007 09:50:
Tulin kasiin iltavuoron sijasta.
Naamalla typerä kestohymy.
Pää sekasin.
[/q]
Mulle samaa, mitä sä olet ottanu. :)
Mä VIHDOINKI pääsin omaan luukkuun ^_^
[size=5]tosin tää tapahtu jo tiistaina[/size]
JEE!! kesäharjoittelupaikka ensi kesäksi varma..! *jiihaa**iloinen**piis**känni*
[q]Freja, 13.10.2006 10:35:
---
Annakins, 13.10.2006 10:14:
---
mayah, 13.10.2006 10:12:
Onneks on palkkapäivä kahdesti kuussa 
[/q]
Amen to that!
Vielä kun tulis oikeesti palkkaakin
Karma toimii*vink*
Ai vitsi mikä haxori mä oon!
Modasin auton kännykkätelineestä ja aikansa palvelleesta fillarin ajotietokoneesta kännytelineen fillariin - one with twist'n'lock mechanism :D
Kokeilemaan ->
edit. Toimii loistavasti, teline pysyy paikoillaan vaikka vähän täriseekin ja puhelinkin on tiukasti telineessä :)
Jonkinlaisen fail-safe:n vois vielä pykätä (aka narulenkki ohjaustangon ympäri)
Värikkäät jääkaappimagneettikirjaimet
Olin jo muutaman päivän ollu ahdistunu jostain jutusta, mutta tänään se oli sitten ohi. Nyt paljon parempi fiilis, ihanaa. Ja mulla on kaikki hyvin.
Ja sekin viel, et mä selvisin kotiin! Oli reidet ihan hapoilla jo parin sadan metrin polkemisen jälkeen, ja oli kyl ihan yhtä tuskaa. Mut mä selvisin. Enää huominen töihin ja takas, si ei hetkee tarvi polkee ainakaa :D
Uaah. Voi helpotus.
Tauti alkaa pikkuhiljaa hellittämään :)
[q]Lenita, 26.1.2007 17:45:
---
Jammailija, 26.1.2007 11:31:
Mun tortillapohjat ei meinaa millään onnistuu: Laitoinpa uuniin tai mikroon, niin sit ku oon mättäny sen päälle kauheen kasan kaikkee tölmyä ja koitan alkaa kääräsee rullalle, ni huomaan sen muuttuneen näkkäriksi. No sit vaa ajattelee, että se on näkkileipä, jossa on kaikkee sälää päällä*hih*. Ja ei ku syömään!*mums**nauru*
---
Mä oon tortillojen grand masterilta Josbelta oppinut, et niitä pitää lämmittää kuivalla pannulla molemmilta puolilta silleen et ne vähän ruskettuu. Samalla kun sen kääntää voi siihen laittaa muutaman siivun juustoa sulamaan. Sillon niistä tulee ainakin mun mielestä hyviä, vähän rapsakoita mut ei ihan kivikovia.
Tosin mä en sellasesta ihan lötköstä ees tykkää, joten jos sellaista tavoittelet, niin sit ehkä kastelu ja mikroon.
[/q]
Ei vedelläkään mitään ihan lötköjä tule mun muistakseni. Ellei sitten ihan litimäräksi kastele
Pari roiskasua on siis aika bueno :)
Tää oli kyl jo lauantaina mut kesäkausi on nyt avattu ensimmäisillä grillauksilla ^__^
Mahtava sää ja mahtava porukka.
[q]Vampyrella, 23.2.2007 19:59:
PARHAUTTA, NIIIIN PARHAUTTA! *super**hikoil**plur**pihkassa**sydän**purr*
Oltiin seinäkiipeileens, alotettiin alkulämmittelyjuoksut ym. lihasreenit ja venyttelyt klo. 14 ja sit vedettiin kiipeilyt ja loppujuoksut ja -venyttelyt ym. ja vasta nyt oon kotona!
Teki niiin hyvää!
Aika hyvin sitä jakso vaiks on nukkunu vaan 4h yöunet ja suoraan töistä urheileens, ja vielki on megasti energiaa ja kohta lähen kyl sitä siirtään etiäpäi.
Kiitos ihana Rixu ihanasta seurasta, tästä tulee kyl meijjän jokaviikkonen perinne! Olit ihan parasta seuraa ja oli ihan megamahtawaa! 
JUMALEISSÖN MITKÄ VIBAT JA ENERGIAT! 
Ja pääsinpä kiipeemään yhen kiipeilyreitin ylös asti, mis on vaikee kohta josta en oo ennen päässyt etiäpäi. JEI! 
[/q]
Tääki tahtoo kiipeilemään!! Missä käytte ja mitä maksaa? :)
Tacoja sekä Suokas live *sydän*
nitkis natkis nitkis natkis
[q]Nitta, 25.4.2007 17:32:
---
Takyon, 15.3.2007 16:44:
Huomenna työhaastatteluun 
Jospa vaikka vihdoinkin pääsis pois tuosta nykyisestä paskaduunista..
---
Täähän on jo toteutunut 
[/q]
Ainii niin onkin, elikkä tänään oli ensimmäinen Keskovapaa päivä

Melkein voisin sanoa että olen uudelleensyntynyt :D
Ensimmäistä kertaa reilusti yli puoleen vuoteen tuli hyviä uutisia työpaikalta. Eli tulospalkkio meidän yksikön osalta näyttää 137%, joka tarkottaa maaliskuun tokaan tiliin _ylimääräistä_ kuukausipalkka x 1,37
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,223
- 1,224
- 1,225
- 1,226
- 1,227
- ...
- 2,345
- Seuraava »