päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,224
- 1,225
- 1,226
- 1,227
- 1,228
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]Sphyxia, 23.8.2007 17:56:
Jee, tänään tulee "Kalifornia". 
"When you dream there are no rules. People can fly. Anything can happen. Sometimes there's a moment as you're waking and you become aware of the real world around you, but you are still dreaming. You may think you can fly but you better not try."
[/q]
Astral Projection - People Can Fly <3<3
Pääsin pitkästä aikaa ratsastamaan, vieläpä kahdella hevoisella ja super kauniissa ympäristössä. Alla kaverin 6-vuotias todella näppärä, osaava ja kiva tamma sekä pitkän kansainvälisen kisauran tehnyt tykki vanha pappa öpaut 18v.
Hevoset liikkui hyvin, haluamaani suuntaan ja haluamassani askellajissa, joten vaikka tulee nykyään ratsastettua tosin harvoin, niin ei oo ihan kaikki taidot vissiin kadonneet. Jei. "Mikä fiilis mulla onkaan...."
[q]mayah, 12.3.2008 19:44:
Sika!
[/q]
Nöf! Kyllä säkin pian tervehdyt 
Kyllä mäkin vielä odotan et pääsis jotain muutakin tekemään ku krossaan.
Terveisin possu jolla on kaikki lihakset varmaan taas kadoksissa.
kiva herää "päikkäriltä" siihe et postisetä soittaa ovikelloo ja iskee uuden macbookin tassuun :)
[q]Late, 27.4.2009 14:42:
Kevään toinen fillarilenkki, taidan olla edelleen vähän rapakunnossa mutta kyllä se tästä. 
[/q]
Voi perhana ehdit jo mun edelle, mul on vasta yks takana. Tosin tää flunssa vei mahdollisuudet ainakin yhteen ellei kahteen lenkkiin ;)
Työkaveri anto ilmaseks paljon ysäri HHC:t ja transee ja housee. 
Tuo Trumpin Think Big -kirja on aivan helvetin hyvä mitä nyt alkua saanut luettua. *hihu**joo*
|Veronpalautukset|
|kaverin vauva sai hyvälle tuulelle jo pelkällä hymyllään|
Ne taisikin olla ainoot piristävät asiat tässä päivässä mutta ne oli varmoja piristäjiä, enkä siis vieläkään aio viillellä ranteitani. Aina yritän etsiä päivästä edes jotain hyvää. Ne pienetkin teot tai tapahtumat, joista jää hyvä mieli, lämmittää sydäntä ja auttaa jaksamaan *sydän*
Alotettu saksan kurssi
rankkaa
Sainpas taas itseäni niskasta kiinni edes hetkeksi ja tyhjensin työpöydältä lojuvat asiapaperit ja hässäkät edes osittain :)
Vielä kun sais tuon tiskipöydän tyhjäksi :P
DVD-soitin ollut rikki jo toista kuukautta ja tänään vihdoinkin päätin avata boksin josko siellä olis jotain näkyvää vikaa.
Kotelo auki, johto seinään, levy sisään ja katsotaan. Levy vain nytkähtää eikä lähde pyörimään ollenkaan. Noh, hiukan autan sormella ja johan lähti iloisesti pyörimään. Vielä hakee ja sit pysähtyy. Koitan uudestaan sormella auttaa ja sit toimii. Kotelo kiinni ja testaukseen niin nyt vaikuttais taas toimivan 
Saa nähdä kuinka kauan, varmaan menee tuo moottori jossainvälissä vaihtoon.
[size=5]Oon aika h4x0r ;)[/size]
C++ olikin yllättävän helppoo :)
Mukava päivä rintees. 3 pannutusta peräkkäin (mahtuivat n.5min sisään) ja hirvee räkänauru päälle, perse hieman kipeä :S. Sit vähän brunaa pintaan solariumis:)
[q]mayah, 22.5.2007 07:00:
Aamulenkki :) vaikka tulikin vähän vettä :)
[/q]
Teitsi on ihan aamulenkki-ihminen! Illalla vatsat?
Mä oon nukkunu hyvin. Mulla on pirteempi olo ku eilen.
Oli kiva työpäivä! Ihanaa oli myös et jaksoin sen jälkee mennä salillekin rehkiin
[q]Substanced, 12.2.2009 14:16:
---
J/Mx, 10.2.2009 15:30:
C++ olikin yllättävän helppoo :)
---
Ettei DC++?
[/q]
Ei kun ihan ohjelmointi kieli C++ 
Aistin kyl ehkä hieman piilo vittuilua tos viestis
lasi tai pari bayleyssii ni hyvä tulee
hint of mint tietysti
[q]Marjo, 27.5.2008 21:12:
En nyt tiiä mihin päivän x tän laittaisin, joten päädyin sit tänne. Kai tää ois oikeestaan :D, eli sain vihdoinkin postissa PADIN sukelluskortin. Siinä mun nimeksi on painettu MARIO.
hemmetin jenkkiläiset! 
[/q]
Siihen pitää selkeesti liimata joku supermario-tarra
Kesäloma alkaa, huomenna Damiin ja Sensationit odottaa...ja tää on vasta alkua
[q]calvin, 17.7.2009 10:45:
Lomalle lompsis.
[/q]
Yh, vielä joknen tunti :(
Mut perästä tullaan
B3D <3
- « Edellinen
- 1