päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,231
- 1,232
- 1,233
- 1,234
- 1,235
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Minä *sydän* Maija
[q]Miinapiina, 8.7.2008 09:26:
lapset tuli eilen kotiin *sydän* *sydän* *sydän*
kyllä parissa viikossa kerkes mieletön ikävä tullakin, vaikka viikko sit la nähtiinkin...
eilen oltiin koko pesue (lapset, mie ja murmeli) puistos leikkiis ja oli niiiin hauskaa 
[/q]
meilläkii jimi palautuu tänään. on se ihme, miten siin ajas ehtii rentoutua ja samalla toivoa, että tulisi jo takaisin. enemmän kyllä ehkä rentoutua 
kivaa!! *sydän*
Uuh, Tainan viesti 
*sydän*
Töissä on ihanan rauhallista, normaalin 15 henkilön miehityksen sijaan meitä on täällä pienehkössä avokonttorissa vaan 5 henkeä.... aah mikä hiljaisuus täytyy nauttia näistä muutamista viikoista kun muut lomailee
Oon niin onnellinen kultsin puolesta!!*jiihaa*
lapset tuli eilen kotiin *sydän* *sydän* *sydän*
kyllä parissa viikossa kerkes mieletön ikävä tullakin, vaikka viikko sit la nähtiinkin...
eilen oltiin koko pesue (lapset, mie ja murmeli) puistos leikkiis ja oli niiiin hauskaa
Sain baaripöydän. :)
jea sain myytyä mun punaviinilasit, 150e! en oiskaan jaksanu hautoo niitä enää kauempaa. omaa rahaa noihin on mennyt jotain vähän alle 100e joten tuleepahan vähä ylimääräistäkin...
kattaa mukavasti konemetsäkulut
Mä sain äitiyslomalle jäävän työparini paikan, eli työt jatkuu ainakin vuoteen 2010 saakka. Jei!
Yks suloinen kuva ja muutama hervoton kuva :D Vois poistaa koneelta ettei kukaan väärä ihminen pääse niitä näkemään :P
Tänään Marilyn Mansonin konsertti :)
Heräsin ajoissa ilman väsymystä :)
Tänään pitkälle lenkille jonnekin aulangolle.
Nätti sää :)
[q]Siren, 8.7.2008 12:59:
Yks suloinen kuva ja muutama hervoton kuva :D Vois poistaa koneelta ettei kukaan väärä ihminen pääse niitä näkemään :P
[/q]
Kuvat tänne heti nyt!!!
Onks ne viime viikonlopulta? :)
Hihi, hihihihi.
Elina tulee kylaan ens viikolla. <3<3<3
Kiksu ja kesä *sydän*
kaverin 1,5 vuotias muksu on kyl niin mieletön tyyppi
[q]Lyylikki, 8.7.2008 15:29:
Last.fi soittaa mulle Nylon Beatin - Like a fool (JS16 deep club mix)
Tämmöstä kummallista diskohumppaa siis. Työkaveri totesi, että "No täähän on kiva biisi."
Kuulinko mä sarkasmia äänessä vai pitikö se siitä oikeasti???
[/q]
toi on oikeesti hyvä versio 
(ja jos se ois julkaistu vinyylinä niin olis pakko hankkia, mut ei niin ei...)
äm-irk.
Last.fi soittaa mulle Nylon Beatin - Like a fool (JS16 deep club mix)
Tämmöstä kummallista diskohumppaa siis. Työkaveri totesi, että "No täähän on kiva biisi."
Kuulinko mä sarkasmia äänessä vai pitikö se siitä oikeasti???
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,231
- 1,232
- 1,233
- 1,234
- 1,235
- ...
- 2,345
- Seuraava »