päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,233
- 1,234
- 1,235
- 1,236
- 1,237
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]juuco, 17.4.2008 10:06:
---
juuco, 17.4.2008 09:59:
Lottovoitto 5e!
---
---
Sallakat, 17.4.2008 10:01:
murun pitkäveto = ilmainen 42" töllö
*sydän*
---
No just niin.. Nyt mun lottovoitto tuntuu ihan "Päivän :(":ltä 

[/q]
Äläs nyt hey, _melkeen_ sama asia
[q]noena, 2.7.2007 14:04:
joku kiva täti soitti, herätti mut ja pyys keskiviikoks työhaastatteluun 
[/q]
voi kumpa joku täti/okkeli tekisi mulle samanlailla*uuh*
[q]Jutu, 26.10.2005 10:10:
---
No syytä olis ajatella 
[/q]
Okei, vedetään takaisin "Ja aini, vielä lukemattomia aamuja jolloin tarvitsee nousta ^__^"
Fine?
:D
työhaastatteluun vihdoin ja viimein.... kylläkin vasta torstaina ,mutta kumminki vihdoin....*jiihaa**iloinen*
[q]Vampyrella, 18.4.2008 00:55:
---
Nitta, 17.4.2008 19:43:
Näyttäis siltä että meikä on valmistumassa 30.5.2008 (en vielä kuitenkaan nuolaise vaik *tanssittel*enkin)
---
Uuh, samis! Onnea! Eiköhän toi ole kuules aika selvä nakki. 
Mulla enää kypsäri suorittamatta, niin sitten on vihdoin koko koulu alta veks. :)
Minulla on muutoinkin kovin onnellinen olo. Asiat on vaan jotenkin taas loksahdelleet paikoilleen. *sydän*
[/q]
Nakki tai ehkä jopa grillimakkara
Jos tulet kypsyysnäytteeseen ensi viikon perjantaina niin siellä törmätään :)
Mä uskon valmistumisen todeksi varmaan vasta sitten kun on teo-hyväksyminen kourassa
On sen verran mutkia ollut tämän opiskelun matkalla. Sit uskaltaa rueta vasta valmistelemaan juhlia ysteille.
Ne mutkat on kyllä taineet olla majoneesia ja sinappia tuolle mun makkaralle. Ei se ilman niitä maistuisi niin hyvältä *ihkuttel* Mä tunnustan, mä jo puraisin päästä
Maito ja piparit, pikkupoikana näitä tuli vedeltyä paljonkin... Hyvää vieläkin hehe.
Viikonloppuna vaivannut paskaakin paskempi fiilis taitaa olla ainakin hetkellisesti takanapäin. Ja heräsin aikaseen ja oon saanu tänään tehtyä jo vaikka mitä ja sama tahti jatkuu..
Kohta lähden ajelemaan kohti kotikylällää,koillisen Savon jylhiin maisemiin *lmao*, maistamaan mutsin paistamaan joulukinkkua ja katsomaan kuinka paljon se kummipoika on taas kasvanu
kuullu tänään sen verran väärin sanoja, niin tuli mieleen nuoruudesta kun olin päivystyksessä meikussa , kuulin jonkun naisen huutavan hoitajalle ; MINULLA ON KIRPPUJA PERSEESSÄ !!! TEHKÄÄ ASIALLE JOTAIN !!!
[q]sapeli, 28.2.2007 17:20:
---
Jusna666, 28.2.2007 14:16:
WTF! Aivan total massive ylennys napsahti melkein puun takaa!!
Huomisesta eteenpäin meitsi on da big boss!!

---
Tosi isot onnittelut!
Ja Jagolta kans!
Ollaan susta ylpeitä! 
[/q]
täältä suunnasta kanssa onnittelut*hölkynkölkyn*
Eilinen oli kiva*hihu*.
[q]UnityF, 7.4.2007 14:04:
---
Lindi, 7.4.2007 14:03:
---
UnityF, 7.4.2007 13:59:
Saatiin lahjaksi äsken naudan sisäfilettä 1300g 
Maksanu yli 30e toi kinmpale 
Nyt kun viel keksis miten sen valmistaisi, harvemmin sitä itse ostaa noin kallista lihaa tai oikeastaan tuskin koskaan.*slurps* 
---
pakko kysyy... kait teillä on kotona ruokakermaa.... jos on niin tee filee pihvejä ja sitten kun ootte paistanu kaikki pihvit niin kaadat kerman siihen pannulle ja annat siinä olla 4-5 min. 
---
on 
Tuli muutenkin iso kassillinen kaikkee muuta safkaa ja salaattiainekset 
toi ei oo kyl mikää huono idea 
[/q]
ilo on kokonaan minun*hih*
mutsi pilaili kustannuksella ja ilmotti että on paksuna ja saisin siskon.... onneksi muisti että on aprillipäivä....*hihu* voi kumpa ei ois ollu pila.....
[q]Timce, 9.8.2007 12:01:
Kävin Hakanimen OKO:ssa ja infolla oli semmonen prinsessa (Myöhemmin sain kuulla, et sen nimi on Sini <3) ettei oikein sanat tullu ulos suusta. Noo, sit pääsin kassalle ja siellä oli samanlainen kissa palvelemassa.
Pointti: Täytyypä käydä Hakaniemen OKO:ssa vähän useammin.
Ja sama vierailu hymiöin kuvattuna:
*whaat**plur**blush* ----> *kuolaa**pihkassa**blush**hikoil*
[/q]
hymiöt....
ennen / jälkeen...
sain kuulla että ois 5 päivää vapaata duunista*jiihaa*
mitä kaikkea hauskoja anagrammeja saakaan omasta nimestä aikaan....
samassa talossa asuvan eukon lapsi tuli vastaan ja kuulin kun olivat kävelly ohi : "äiti , ton pojan hiukset on ihmeelliset" ..... hahah..haaa
[q]alphamagic, 3.9.2007 21:34:
Koti saatu sisustettuu valmiiks, nyt lasi punaviinii pastaa ja kynttilöitä <3
Aa ja uusia suitsukkeita palamaan :)
Oma mielenrauhan mekka tehty taas <3
[/q]
tuun tässä lähipäivinä krääsää sun kämpälles... muistatkos sitten muutaman olusen ostaa sinne... niin tosiaan elinan oluet..mutta muille kanssa*iloinen**nauru**jiihaa*
opettava video
http://www.extremefunnyhumor.com/animation.php?id=48
Mä sain sen duunipaikan*jiihaa**jiihaa**aplodit**tanssittel**iloinen**pepsodent**hihu**plur**pihkassa*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,233
- 1,234
- 1,235
- 1,236
- 1,237
- ...
- 2,345
- Seuraava »