päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,237
- 1,238
- 1,239
- 1,240
- 1,241
- ...
- 2,345
- Seuraava »
-Talviloma alko tunti sitten = 17 päivää vapaata 
-Treffit tunnin päästä 
-Tulee huomenna isompi palkka kuin oletin 
-Muutenkin kaikki tuntuu olevan aika mallillaan
mitä vanhemmaks tulee sitä kierommaks tulee näköjään ajatusmaailma.. vai onkohan se ollut tällainen aina? tai sit niin metsä vstaa kuin sinne huudetaan.. "haloo"
-maailmaseonajatuskinkorkkiruuvillauhuu
[q]Freja, 24.8.2010 21:44:
Hyvä olla. Mul o sylis aivan ihana vaavi joka jaksaa olla pirteä ja iloinen ja hämmästyttää koko ajan kuinka hyvin on kehittynyt ikäisekseen. Lisäks to PMMP ja Annica, ja si voikin alkaa venailee jo minilomaa joka on aika jees <3
[/q]
x 2, oli parhautta eilen, danke! <3
Ite fiilistelen tän päivän 5h reenejä ja ihmettelen, kuin oon vielä hengissä. :D Venyttelyä, juoksemista, lihaskuntoreenejä, salia, nyrkkeilyä, kiipeilyä ja sulkista. Olo on suht WIN!
Ihan parhaat arkivapaat, yhteensä 8h reeniä ja loistavaa seuraa ja ruokaa ja musaa. :)
Toimistolle ihan pomon luvalla vasta puolilta päivin ja ai että millainen sää, ainakin toistaiseksi :)
Vkloppua ja Stogista odotellessa :)
Kesä *sydän*
[q]T3k, 16.7.2006 12:12:
let there be bass!
Autoon hetken inspiraatiosta hankittu subwuufferi pistää kyllä hymyn nyt naamalle 
[/q]
Pissishunter on the way
[q]Jutu, 26.10.2005 10:08:
---
Sir Dominique Trévisan, 26.10.2005 10:06:
Tyhmä, työaamuja
ei kukaan fiksu herää lauantaiaamuna, ainakaan aikaisin.
---
No mikset sitten kirjottanut siihen, että "työaamuja"? *släp* :D
[/q]
No anteeksi, en ajatellut et sä saattaisit lukee sen kohdan *släp* :D :D
Nukuin hyvin, on hyvä fiilis, kaikki tuntuu olevan hyvin. Tänään taas töihin, ja toivottavasti huomennakin :)
39 päivää enää kesälomaan! *sydän*
-Viime yön Jykylän reissulla meni kaikki oikein nappiin, pääsin lähtee sieltä jopa 45min etuajassa.
-Hyvin nukutut "päivä"unet takana ja edessä helppo Treen keikka ( +pieni parin tunnin lisänakki mutta rahaahan se vain tietää *hymy*) jonka jälkeen viikonloppu 
-Muutenkin kiva olo..
[q]ElegantY, 15.12.2005 16:25:
Paha olo ja paljon sanottavaa? :D
[/q]
Se voi olla juu
Noh, kai se ihan hyvin menee, jos vaikka yrittäis pitää pientä rotia ettei ihan karkaa homma "laidan yli"*hymy*
Saan joulukuun alussa viimein koiran
...sitten työpäivät jää TASAN kaheksaan tuntiin
Kaverin kanssa vietetty iltapäivä, rahaa paloi ja hauskaa oli *plur**iloinen**nauru**hali*
Parin vuoden tauon jälkeen järkätään taas fossiilituntemuksen kurssi
Viimeksi ajankohta osui hiukkasen huonoon elämänvaiheeseen. Mutta nyt siis
Viimein tulee uusi lelu testattavaksi
[q]Annakins, 9.7.2008 15:35:
Oon soveltuva ^^
[/q]
Niin olet! Kaikin puolin^^
http://www.koshiyoka.biz/ibi_laav.jpg
Tää ois kyl "Päivän :D"
*Oli kerrankin taas ihan kiva päivä töissä
*Kyllä se vaan on niin että itse tehty ruoka on parempaa kuin kaupan valmispöperöt.....*slurps*
*Huomenna vapaapäivä.. ..mitähän sitä huomiselle keksis?*ding*
*Rauhallinen, mukava olo...*hihu*
[q]mayah, 7.12.2005 13:44:
"TALLETUSKORKO Ajalta 1.12.2004-30.11.2005 +0,05"
Vittu mä oon NIIIN rikas, että vuodessa oon saanu kerättyy talletuskorkoa kokonaiset viis senttiä 
Nim. Etsitään rikasta poikaystävää
[/q]
No kun kerta toi mun "Talletuskorko Ajalta 1.12.2004-30.11.2005 +0,06" eli sentillä isompi tekee minusta vielä sinuakin rikkaammaan niin lähetkö kahville??
Kaunis aamu. Vaasa *sydän*
-Kävin hakemassa kulmalävistyksen eikä silmäkulma turvonnut laisinkaan.
-Huippu keli
-Kotona jälleen
-Terassille -->
Koulutuspäivä @ Rajamäki = kalvosulkeisia ja taloudellisuusajoa, hieman vaihtelua arkeen.*hymy*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,237
- 1,238
- 1,239
- 1,240
- 1,241
- ...
- 2,345
- Seuraava »