päivän :)

Back to häröily O

Tämä viikko pitäis vielä jaksaa duunia, sen jälkeen 5 viikkoa kesälomaa. Tosin ei putkeen, mutta melkein. Nyt on hyvä fiilis.

[q]kottarainen, 21.4.2008 21:24:
---
0-scar, 21.4.2008 19:50:
Selvis et työt alkaa 6.5. :) Täältä tullaan Hellsinki

---

Sinäkin suuntaamassa tänne päin?*iloinen*
[/q]

Jep kesäksi :)

Olen ylpeä itsestäni! Kävin pumpissa + sen lisäksi kävin juoksemassa puolen tunnin lenkin! Koskaan en ole niitä tehnyt peräkkäin!!!*hikoil**iloinen*

Viikonloppu + tilipäivä!

[q]bates, 21.4.2008 17:02:
---
Mellu-, 21.4.2008 08:50:
Voitettii meijä joukkueen kans eilen alle 22v SM-pronssia

---

Onnee! "Alkulämpimätkin" näytti kyl jo sujuvan ihan ookoo...
[/q]

en ollu ainoo..mut kato ku o reenannu tätä "alkulämmittelyy" ni kunto kestää *vink**nauru* Alan ammattilainen ;D

Enää yksi työyö ja sit alkais 4:n päivän viikonloppu, yeah

[q]Freja, 9.7.2008 10:47:
---
mayah, 9.7.2008 10:43:
(kyse on siis tästä: http://pelikone.fi/pelit/arcade-pelit/Deep-Pearl/2368)

---

Aktiivista työntekoa
[/q]

Nyt mä keksinki tekemistä ku heinäkuu on täällä meillä niin hiljasta *kiittää ja kumartaa*

Kottaraispariskunta + sauvakävelylenkki auttoi selkäsärkyyn

Mulla on ihana pomo. Ei voi kuin toivoa että voisin joskus olla itse yhtä hyvä, tai että olisin tällä hetkellä edes melkein yhtä hyvä. Hän on niin huomaavainen ja ymmärtäväinen siitä että kuinka mulla tää komennnus on lähtenyt käyntiin ja antaa koko ajan apua ja vinkkejä enemmän kun tartteis. Äsken hän istui tuossa pöydän kulmalla vartin heiluttamassa jalkojaan ja kertomassa mitä kannattaa milloinkin katsoa telkkarista...

Hän antaa paljon palautetta, sekä hyvää että rakentavaa. Ja heittää oikeesti hauskaa läppää ja kertoo tarinoita. Ja on järjettömän fiksu ja saa töissäkin paljon aikaan. Tunnen itseni etuoikeutetuksi kun saan hänen kanssaan tehdä töitä, oppia viisaammalta.

Niin ja sain jopa kutsun viikonloppuna kylään hänen ja vaimonsa luokse. Nyt on sellainen olo että jos hän ei olisi täällä tukena niin lähtisin varmaan seuraavalla lennolla takaisin Suomeen.

Uskokaa pois, hyviä pomoja on olemassa :)

Vanhat kaverit, vanhat kuviot, kotikylä, Juankoski...*iloinen*

Mulla on ihan pimee kissa. Ostin lasten Ikeasta sille sellasen verkkokankaasta tehdyn leikkitornin, jossa on monta kerrosta. Ei ollut koko asunnossa mitään kattokoukkua, paitsi vessassa, joten ripustin tornin sinne.

Kissa sit istuu siellä saakelin tornissa joka ilta monta tuntia ja kiljuu (=miukuu) koko ajan, äitiiii tuuuu kattooo, tuuuu nyyt, kato mä osaaasiiiin

Sit pitää mennä aina kehumaan miten HIENO poika Gizmo on, kun on päässyt sinne torniin

Että naapureille vaan terkkuja, varmaan kuuluu vessan kautta hyvin

[q]Annakins, 7.10.2005 08:22:
---
aapee, 6.10.2005 16:12:
Enää yksi työyö ja sit alkais 4:n päivän viikonloppu, yeah

---

unisilla silmillä luin, että tossa luki "enää yks tyttö ja sit alkais 4:n päivän viikonloppu..." :D
[/q]

Kunpa oliskin edes yks...*justjoo*

Tässäpä BB-Antin kanssa fiilistellään hyvää musaa ja vedetään viunaa. =) Kohta puoliin soittamaan hiukka trancea tuonne erääseen Lohjan baariin. Yeah!*jiihaa*

[q]mayah, 8.10.2005 20:09:

No joo, siis, kyllähän mäki otan tääl pohjia dj Mayahin kans, tiiäks..
[/q]

Pidä hauskaa vaan ittes kanssa, me pidetään kahdestaan
..vaikka kyllä me sut mukaan otettais jos asuttais vähän lähempänä toisiamme.

Viikon viimeinen työyö, huomenna vapaa ja lauantaina parin työkaverin kanssa "pikkujouluristeilylle" eli ensimmäistä kertaa kymmeneen vuoteen laivalle...saahan nähdä mitä siitäkin tulee...*hihu* *super**känni*

[q]SyndroDome, 8.7.2008 17:06:
---
Siren, 8.7.2008 16:47:
---
SyndroDome, 8.7.2008 14:50:
---
Siren, 8.7.2008 12:59:

Aaaaa tucca sessiot juuuu

Joo ja eiköhän sut humalaan taas saada ku sullekkin on alkanu maistumaan Huom! olit humalassa viime viikonloppuna sekä juhannuksena Eli siis kaksi kertaa kolmen viikon sisään!
[/q]

No sanopa muuta! Sit tänä v-loppuna ois mixxedit (tosin jätän väliin *enkeli*) ens v-loppuna dansuristeily, sit kamun polttarit ja sit loma alkaa... Että *känni*ä pöytään vaan

Siivosin huoneeni!

Muutama tunti siinä meni mutta kyllä oli ehdottomasti sen arvoista!

Kolmen vartin puhelu pitkäaikaisen, rakkaan ja samoja kokeneen ystäväni kanssa, joka ymmärtää puolesta sanasta ellei aikaisemmin. Ja sama toisinpäin.

[q]wiwi, 3.8.2010 23:23:

Vampy, kirjoitit täysin mun sanoin ja mun elämästä. Mulla on oikeastaan ollut tänään harvinaisen paska päivä mutta en voi silti muuta kuin olla onnellinen. <3
[/q]

''Minulla on joskus ollut toivottoman kurja olo, mutta juuri siksi tiedän, että on upeaa olla elossa.''

Tsenppistä! :) Kun pysyy uskollisena itselleen, toisille ja omille arvoilleen, pääsee elämässä pidemmälle kuin nakertamalla oksaa muiden ihmisten ja itsensä alta. Elämässä on paljon kaunista ja hyvää, niin makaa kuin petaa. :)

Mun bränikkä kääpallo-skeittikypärä on pähetsky! <3 Ja fillarointi pitkästä aikaa jotain niin mahtavuutta! Pakko päästä kunnon pyöräretkille vielä tänä _kesänä_. Kesähän EI ole vielä ohi nimittäin!

Ei oo ollu pitkään aikaan mahkuja lähteä kunnolla ulos pileilemään, mutta huomenna on. Olin jotenkin tyystin missannut tän riekkumisoption ja elänyt siinä uskossa, että syyskuussa vasta ois mahkut lähteä viihteelle töiden puolesta. Notta huomenna ilo irti ystäväisen seurasta nauttien! <3

Ja sunnuntaina jatkuu selän tatskaus. Aijai ja naminami. Paljon kivvaa. :)

O