päivän :)

Back to häröily O

[q]aapee, 21.7.2005 12:18:
Parin tunnin päästä Järvenperälle kaverin luokse lapioimaan multaa/saunaan/jotain ja sit hiukka myöhemmin moikkaamaan yhtä tosi kivaa ihmistä...
[/q]

Joo, multakuorma sai kyytiä mutta kaikki muu... ...olkoon, se ei kuulu ehkä tänne...

Ihanan kesäinen ilma, eräs hyvin sujunut työjuttu -sekä toki myös se että kohta pääsee lähtemään töistä..

Ja muutenkin oikein ihana, hyvä olo ^^

[q]Wegez, 20.4.2008 20:24:
Olin kolmen naisen kans samaa aikaa sillai julkisessa puistossa tänään! Mä painoin yhtä niistä ja kaks niistä paino mua samaan aikaa, sekä sain vielä seurata kahta söpöä vierasta tyttöäkin samalla...

Terkkui vaa tytöille!
[/q]

Mä en leiki enää sun kaa! Mäkin haluun!

Temppu

Olen Hesassa ystävien luona, ja tää on kyllä vaan niin ihanaa*hihu*

1/5 yövuorosta ennen 4viikon lomaa takana ja enää 4 jäljellä!!! Wuhuu!!!*jiihaa*

Juups, ja eiku paapimaan, illalla taas Jykylän reissu...

Parin tunnin päästä Järvenperälle kaverin luokse lapioimaan multaa/saunaan/jotain ja sit hiukka myöhemmin moikkaamaan yhtä tosi kivaa ihmistä...

mahtava perjantai rockperryssa vaasassa takana ja tulihan sielä lauantaikin palloiltua (joo isoimmat kebabmätöt mitä oon eläessäni nähny :D ja hinta oli about huokea) ja sählättyä oikeen urakalla. eilen illalla kymmenen maissa himassa

tänään sitte ens sunnuntaiks asti mökille viettämään loput kesäloman ensimmäisestä erästä *sydän*
morjentes!

[q]Mellu-, 21.4.2008 08:50:
Voitettii meijä joukkueen kans eilen alle 22v SM-pronssia meitsi huuti ääneni jonnekki ku kapteenina koitin pitää meijä IHAN SAIRAAN HYVÄT junnut fiiwiksessä ny pitäs lähtee sitte vierumäelle opiskelee ja mult ei OIKEESTI lähe ääntä juuri yhtään.. ei näin

Mut perkele et oon ylpiä meijä joukueesta *sydän*
[/q]

noniin, hienostihan se sit meni, onnea

Itellä oli aiwaaaan loistava viikonloppu, vaikkakin vähän flunssan sävyttämä ja hidastama. mut olo on aika euforinen ^__^

Jep jep, on se oma koti vaan kullan kallis, yllättävän hyvälle tuntuu pakata laukut ja lähteä taas etelään...*hihu*

http://www.weebls-stuff.com/toons/On+The+Moon+ep.2/

Kaasuhitler, voiko muuta toivoa

Päähän koskee vaan kivaa oli...

Oon muutaman viime päivän aikana saanu yllättävän paljon aikaseks (on meinaan joskus ollu semmosiakin lomia jolloin en oo saanu tehtyä yhtään mitään) ja kun sitä funtsailee näin jälkikäteen niin tulee hyvä fiiwis vaikka reikä varpaassa hieman hidastaakin tahtia...tästä hyvästä fiiliksestä saa kiittää osaltaan myös paria kivaa kaveria... *hali**hihu*

Pikkusen paloi rahaa tänään Hesassa..

[q]Vampyrella, 21.4.2008 23:09:
---
KooKie, 20.4.2008 20:28:
[--]Mulla on ihania ihmisiä ympärilläni lukematon määrä. Elämä on kaunista. *sydän*

---

[--]Mutta jooh, komppaan, ympärillä on tosiaan ihania immeisiä täälläkin ja elämä on kaunista. *sydän*[--]
[/q]

Mun elämää kaunistuttaa myös se, että näin tämän pirtsakan enkulin lauantaina.

Enää yksi yövuoro ja kesäloma alkaa,
silloin heitän kamat autoon ja nostan kytkinjalkaa...
...heh, riimi... *hihu**jiihaa*

Oli kyl hauskaa eilen, hengattiin koko päivä hyvässä seurassa ja katsottiin youtuben kautta vanhoja (ja uusiakin) musavideoita.

Ken Leee.... tulibu dibu douchoo

Nyt on jo torstai, mikä tarkottaa, että huomenna on perjantai. Ja yhen ihanan ihmisen ansiosta pääsee kuuntelee Smokin´Jota. Kiitos.

Tänään on tullut jo tähän mennessä useampiakin kiitoksia erinomaisesta palvelusta.

Helppo tietty saada asiakkaat hyvälle tuulelle kun ei olla mokailtu niin pahasti kuin yleensä

Ihana viesti ihanalta ihmiseltä

Meitsi voitti Voicelta vip illan Luxiin tänään :D:D:D
Minä ja 10 kaverii ilmatteeks, oma loossi ja loputtomasti skumppaa <3
ONGELMA:
aamulla kuuteen töihin :D

O