päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,251
- 1,252
- 1,253
- 1,254
- 1,255
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Mä sain sen Naantalin työpaikan^____________^
Meil on nyt sitte jaettu nettiyhteys. ipe omalla pc:llään ja mä mun mäkillä. Ei tartte sit vissii enää jutella :D:D No, onneks kommunikaatio pelaa muutenkin :)
Tuli taas eilen törmättyä baarissa yhteen kaveriin, joka oli lomilla intistä. Se ihminen on vaan NIIN hyvää seuraa ja kunnon viihdettä. Sen seura piristää aina kummasti
Meillä oli täydellisen hauskat tuparit :)
Top Gear :D
Kas kummaa, kun keskustelu on oiva tapa saada parempi olo aikaan. Suosittelen kaikille.
[q]Individual, 28.1.2006 13:01:
Väittely ja sen voittaminen tuo vielä näääääiin paljon paremman olon. 
[/q]
Ei pidä paikkansa mun kohdalla, koska en osaa väitellä. Enkä halua opetellakaan. Mieluummin keskustelen.
Tunnin koiralenkki ihanassa pikku pakkasessa metsässä :)
MÄ SAIN KOMPASSIN TYÖPAIKAN!
Veronpalautuksia 123,16.
Ihana fiilis.
Ystävät.
Tänään tulee kiva ilta.
WAU!*jiihaa*
[q]Bio, 10.2.2006 12:17:
Maistettiin eilen kaverin kanssa Irlantilaista sidukkaa Magnersia. Perkule et se maistus hyvält.. sellast kuivahkoa omenaa, mut ei kuitenkaan tavallisen sidukan makust, namnam 
[/q]
Parasta siideriä mitä on!*slurps*
Herkkupäivällinen ystävillä ja sitte vielä Kolaan hetkeksi pelailee ja nauttii juomia.
<3
Poikani kusi tiskikoneeseen. Olen ylpeä, siitä tulee vielä suurmies.
[q]justus_, 25.7.2006 22:50:
prozac :)
[/q]
Eilisen...xanor :)
ja rauhoittuminen ja hengen syvään vetäminen auttaa kanssa kummasti.
Hyvä päivä tulee tästä. Eilinenkin ois ollu, jos en olis ollu pieni drama queen...
Sain eilen ihan tajuttoman hienon piirustuksen asiakkaalta*sydän* Tämmösiä lahjoja maailmalle mullakin on ; )
[q]UnityF, 2.12.2006 21:31:
*super**plur* On vain mahtava olo 
[/q]
Mulle tuli ihana olo teidän kuvista :)
[q]casper-dj, 15.3.2007 09:13:
---
Super-Kerttu, 15.3.2007 08:31:
Koti ja Kasper.. *sydän*
---
sama paikka samat tyypit*sydän*
[/q]
Itserakkaus on ihan kiva asia :D
edit. mun päivän :) on se, että tänään ja huomenna aamuvuorot, kulta tulee huomenna ja vaikka la joutuu olee töissä(lanit), pääsee illalla tupareihin ja ulos.
Nukuin makeasti ja jalat on ihanasti väsyneet illan ansiosta. Jalkakylpy ja ruokaa*sydän*
[q]Lyylikki, 8.2.2007 19:49:
Nuorisotyön ohjaaja saa tulospalkkausta
Kivahan se on sun kannalta, mutta miten se lasketaan.
(HäHää, mulla on idea, mutta haluan tietää totuuden *pepsodent*)
[/q]
Me oltiin siis viime vuodesta tuolla nuorisotiedotuksessa tulospalkkauksen piirissä. Nykyään siinä on koko keskitettyjen palvelujen osasto, sekä osa alueellisia palveluja, jossa siis tätänykyä taas työskenetelen(eli nuorisotaloja/yksikköjä). Meille on määritelty tulostavoitteet, jotka sisältää mm. tietyn määrän aukioloja, erilaisia erityisryhmiä, järjestökäytön laajuutta taloilla, loma-ajan toimintojen tarkoituksellisuutta/kävijämääriä kerhoja, projekteja yms. Siitä sitten katsotaan, miten hyvin ollaan tulokset saavutettu ja voilá, rahaa kilisee tilille. Ne tavoittet on siis ihan paperille kirjoitettuna ja eriteltynä. Ja kyllä, nuorisoasiainkeskus on kovaa vauhtia menossa kaikella tällä kohti yritysmaailmameninkiä, jossa määrää suuret luvut, isot tilat ja muu sellainen. (jolla IMHO ei ole mitään tekemistä aidon, kasvattavan ja perusteellisen nuorisotyön kanssa)
Ihana aurinkoinen päivä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,251
- 1,252
- 1,253
- 1,254
- 1,255
- ...
- 2,345
- Seuraava »