päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,250
- 1,251
- 1,252
- 1,253
- 1,254
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Tullessani aamuyöllä Flowsta kotiin tuli jo ovella vastaan ihana tuoksu. Pienestä gardenian nupusta oli puhjennut täysikokoinen kukka poissaollessani. Ilahdutti.
[q]mayah, 9.6.2006 13:54:
TJ:n huomiset synttärit ja niiden kunniaksi tänään mutusteltu mansikka-kakku 
[/q]
Useampi duunikaveri jää lomalle -> keittiö täynnä suolaisia ja makeita herkkuja.
Illalla synttärikemut.
Huomenna häät.
Uuh puuh
Aahhahhaaa :DDD
Kaksi ja puoli vuotta olen kavunnut portaita kotiini viidenteen kerrokseen, ja nyt minulla on kädessäni avaimet joilla voi käyttää hissiä! Vois vaikka vielä tän vikan viikon, jonka tässä asun, käyttää siihen että ajelis hissillä ylös alas. Kaikki te ystäväni jotka aina luonani käydessänne olette kironneet portaita, voitte myös tulla ajelemaan! :D
Eikun mahtavinta tässä on se, että nyt muutto sujuu huomattavasti paremmin!
PESIS! Oltiin pelaas pesistä. Oli iha hemmetin kivaa. :)
Mä muistin just, että mun kesä alkoi viikonloppuna Turussa :) Kullan kanssa koirulia kävelyttämässä näin ekan leskenlehden ja sitruunaperhosen*plur*
Ja sit mulla on maailman ihanimmat/mukavimmat uudet Elementin housut ja ihkuli paita Carlingsilta.
Ja tuo ukko tuolla Skypessä<3
Mä saan kerrankin bonusta hyvin tehdystä työstä*jiihaa*
Tulospalkkio jeejee!
[q]mayah, 10.7.2008 21:05:
Elämä on täydellistä. Ei voi muuta sanoa.
[/q]
samoilla linjoilla
[q]Kipinä, 10.7.2008 16:56:
Kovasti lämmittää tällaisen vanhan tädin mieltä, kun mopopojat vihelteli perään S-marketin parkkihallissa :DDDD
[/q]
oliko vielä keskiviikon toppi päällä?
[q]alphamagic, 11.7.2008 08:38:
---
Kipinä, 10.7.2008 16:56:
---
oliko vielä keskiviikon toppi päällä? 
[/q]
LOL, ei ees ollu!! Ihan siveä t-paita ja farkut
Helsinki tutuksi autolla by night- kiertoajelu med kamu-*joo**hihu*
Tää on taas ihme homma...Samaa sanoin jo blogissa, mut tää näyttää vaan jatkuvan..Hyvä fiilis, vaikka esim. ruokaan ei oo rahaa loppukuusta. No ei se haittaa*hymy*Katotaan kuinka kauan jatkuu, ja selvitänkö syyn..
Tulossa varmaan ihan kiva päivä :)
[q]Annakins, 28.9.2007 22:20:
The Producers, eli kevät koittaa Hitlerille. Aivan sairaan hauska musikaali =D
[/q]
Eli pakko mennä katsomaan :) Ootko nähny leffana? Kandee katsoa sekin :D
vapaapäivä<3
Kesäloma osa kaks alkaa tänään 
Ja maanantaina treffeille 
Feeling happy *ökkö*
Saatiin pojat muutettua, niillä on kiva kämppä, öllöilyä kullan kainalossa mussuttaen jädee ja Twinkkareita katsellen. Nyt nuksumaan, eikä maanantai tunnu ollenkaan pahalta<3 (ja tuolla miekkosella on vielä lomakin, mokoma :)
Tänään haminaa porukoille ja näkee mun oman rakkaan Kissan!!
[q]ipe, 6.6.2007 13:26:
hyviä uutisia! :)
[/q]
Apuuuuva!Minua jännöittää!
Olipahan ilta..
Vientiä oli suuntaan ja toiseen vaikkakin valomerkin jälkeen totesin taas kuinka tuo sana melkein lämmittää niin sydäntäni.. ..sillä MELKEIN sain erään tyttösen lähtemään matkaan.. *nauru*..ja näin pitkästä aikaa parhaan ystävän parin vuoden takaa, heti alkoi se sama hölmöily ja nauru kuin silloin ennenkin.
2:n viikon talviloma, sitten vielä kaksi viikkoa tuolla vanhassa työpaikassa ja sitten loppuu rekkailut ja aloitan uudessa paikassa huonommalla palkalla mutta paremmalla työajalla ja stressittömämmällä ympäristöllä,
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,250
- 1,251
- 1,252
- 1,253
- 1,254
- ...
- 2,345
- Seuraava »