päivän :)

Back to häröily O

[q]Zenni, 7.1.2008 22:31:
Kuulostaa joltain palsamointivoiteelta :/
[/q]

Meinasin ensin laittaa jotta ruumisrasvat, mutta en laittanutkaan.
Mutta toi on ihanaa lotionia. Dermosil Designs Red*nuuuuhkis*

(Sitä paitsi, oon jo niin vanha, että tarvin kyl palsamointiainettaki.. :D)

Tulospalkkio JA henkilökohtainen palkanlisä niistä viidestä vuodesta, jotka olen tuolla tähän mennes jaksanu olla. Huomenna se iPod-podinen ja uusia vaatteita tilauksessa.

:)

edit. ja Havin tuikuista tehty reklamaatio tuotti Havilta paketin postiin :D Huomenna näen mitä kivaa oon saanu.

Kiva viikonloppu takana<3
Eilen Lintsillä 6 tuntia(kaikissa kivoissa lastenlaitteissa plus 3 kertaa Kummitusjunassa :D) ja tänään Korkeasaaressa.
Pikkuneiti nukahti mun reppuselkään eilen Lintsiltä tullessa ja se se vasta olikin söpöä^_^
Päivän :( vois sitte olla, että kulta ja Kiia lähti kotio jo, mutta pian taas nähdään.

Kaunis auringonnousu ja mä meen vasta klo 15 töihin. Kerkee juoda rauhassa teetä ja kattoo leffaa :)
Ja illalla sitte saunaan ja vähän punaviiniä kera kullan<3

I <3 you al..most!
I pee on you from roof to top!
Kiitos ystävät. Teidän takia lähtö uusiin maisemiin tuntuu ikävältä, mutta onneksi tää ei oo loppu vaan uuden alku. Ja välimatkaa on ihanan vähän tulevaisuudessa, voidaan visiteerata puolin sun toisin.

Rakastan teitä, ystäväni<3

edit. Kiitos Kumman kaa- sarjan tädeille hyvistä piknikjämistä*slurps**nauru*

Keittiön pöydällä iiiiiso kimppu punertavia ja valko-vaaleanpunaisia papukaijatulppaaneita*hihu*
Veriryhmäruokavalio toimii*jiihaa*
Toi keli*plur*

Oma uusi enkka Bubblesissa, 165450*jiihaa*

Meille tarjottiin asuntoa just sieltä, mistä oltiin haettukin*jiihaa*
ipellä ois 200m matkaa duuniin, keskustaan tosi vähän matkaa ja kämppä ois 3h+keittiö+sauna*iloinen*

edit. Lisäksi löysin kirppikseltä sellasen villatakin, mitä olin etsinytkin, ja postilaatikosta tipahti 20e lahjakortti, jonka olin voittanu jostain HS:n kyselystä, mitä en ees muistanu :DD
Pitäsköhän lotota tänä viikonloppuna....

Tuo ilma*plur**hihu**hymy*
Koiran kanssa lenkillä, illalla uudestaan.
Vapaapäivä :)
Suklaata :)
JEI!

[q]Rujo Mutantti, 25.1.2008 12:59:
Sain kukkakimpun sidonnan kokeesta 5 sekä tänään työharjottelupaikan josta saan kuljettaa sidontamatskua kotiin ja se on vielä n. 150m päässä kotonta. Greatesticles!
[/q]

Onnee :)
Kerro Henkka vielä, miten tota huonekuusta pitää hoitaa...?

Edit. Vaikka sinne huonekasvitopikkiin :)

SE KÄMPPÄ OLI IHAN MIELETTÖMÄN IHANA!
Sori käpsit, nyt oli vaan pakko hehkuttaa.
Kivasti järjestetty huoneet, tilaa olan takaa(oikea keittiö!!! ja vaatehuone), mukava ja reilu parveke, sekä sauna.
Ja kivaksi maalattu*jiihaa*
Ja vuokra+vuokratakuu naurettavan pienet.
Tää on meidän<3

Löytyi Oakenfoldin settei n. 8 vuoden takaa. Terve! *sydän* Kyl joskus kannatti tallentaa mp3:sia CD:lle, muutenhan nää olisivat unohtuneet kokonaan ja voi pimpero, kuinka hyviä nää on!!!

Kiia istui istuimessaan auton takapenkillä mun äiskän ja iskän pihassa Kouvolasta lähtiessämme. Sitte neiti kuiskas mulle, että sillä on mun iskälle asiaa. No, Markku tuli siihen vastakkaiselle takaovelle katsomaan mitä asiaa Kiialla oli. Neiti vaati ystävällisesti, että Markun pitäs tulla hänen puoleiselle ovelle, koska hän haluaa kuiskata jotain. Iskä sitte siirty sinne ovelle ja Kiia pyys häntä lähemmäs. "Eiku tuu vielä lähemmäs, kun haluun kuiskata..." Sitte Kiia tarras iskää poskesta hellästi ja moiskautti sille ison pusun toiselle poskelle. x tuhat. Siinä oli meikäläisen iskän ilme näkemisen arvoinen ja luulen, että myöskin hänen joulunsa pelastettu :)

Äiskä ja iskä oli niiiiin onnellisia kun ne tapas Kiian.
*sydän*

Jouluedit.
Meillä on kivat jouluvalot parvekkeella, ihana ja söpö pieni koristeltu tuoksuva kuusi olohuoneessa ja kynttilät palamassa. Milla-koirakin vaikuttaa rauhalliselta uudessa kodissa. Ei vois olla parempaa.

Mä oon ihan kotivaraäiti*tirsk*.
Hain pikkuneidin bussilla tarhasta ja sitte käytii kaupassa :)
Ja se oli kivaa^_^

[q]Freja, 1.4.2008 19:38:
Mikä? :O
[/q]

"4 veriryhmää, 4 ohjelmaa. Elä oikein oman tyyppisi mukaan", kirjoittanut Peter J. D'Adamo ja Catherine Whitney.
Kirja esittää kullekin verityypille parhaiten/huonoiten soveltuvat ruoka-aineet. Lisäksi on tietoa ravintolisistä ja muista. Tämä on siis ihan laboratoriotutkimus, ja mukana on ruokavaliota noudattaneiden kirjoituksia. Itsellä paino laskenut pari kiloa reilussa viikossa, mieliala kohentunut ja ilmavaivat kadonneet melkein kokonaan. Itse on O- tyypin veriryhmäläinen ja siinä on kielletty erityisesti vehnä ja maitotuotteet. Syön kasviksia, hedelmiä, kalaa, lihaa, riisiä ja soijatuotteita.

Makeanhimo on laantuntunut huomattavasti, huomasin sen jo parin ekan päivän aikana.

Iiih, kauppareissu ja kotio ruokaa tekemään.
Iiiiiihan törkeen hyviä tortilloja, olutta, parasta seuraa<3
Nyt vähän viiniä ja köllöilyä.
Ei haittaa ees huominen duunipäivä.

[q]-xx-, 11.9.2005 14:12:
oma koti, omat tavarat, oma rauha, kaverit, yöunet, syksy, aurinko ... :)
[/q]

veit jalat suusta :)

Meil oli Joonaksen ja Tinjan kanssa leffailta ja harjoteltii lisäksi leffojen äänimaailmaa.. :D Koskaa ei osannu arvata mistä suunnasta sohvaa kuuluu joku epämääränen ääni :D:D Meil oli siis 5.1- äänen sijaan 8.1...ihihihi

Enää neljä aamua kesäloman alkuun

[q]Verano, 2.1.2006 02:15:
Mulla on kuulemma kuuleman mukaan maailman paras nauru
[/q]

Sun nauru on usein päivän :)

O