päivän :)

Back to häröily O

Me saatiin joululahjaksi ihan mielettömän kivat keittiön pöytä ja tuolit. Tästä on reilu 6 vuotta, kun mulla on viimeksi ollu moinen huonekalusetti.

Nyt nauttimaan iiiiso kuppi chaita sen uuden pöydän ääreen, kynttilät palamaan ja heräilemään.

[q]Lilly, 17.12.2007 23:40:

[/q]

Kyl*iloinen*

[q]alphamagic, 18.1.2008 21:37:
Tälläsiä pikkuhetkiä mistä on ihan liekeissä
[/q]

Mä just sanoin tossa ipelle, että ihana vaan polttaa kynttilöitä ja juoda tosi ihanan täyteläistä punaviiniä ja olla vaan, kun ulkona on tuollanen keli.

*sydän*

Sauna<3
Tuoksuvat ruumisvoiteet<3
Puhdas yöpuku<3
Olo<3

(ipe<3)

hahha Fuzzy on näemmä edustanut xD

...

kakkosvaihe käyty!
wohoo.

Kiva pitkä koirakävelylenkki ihanassa ilmassa*plur*

Hihhei! Duunipäivä loppui jo, menipä nopeasti Kivaa kun tuli mukavasti "lisä"duunia yhden asiakasfirman muutosten myötä :)

Ja kylläpä eräs keskustelu selkiytti ajatuksia huimasti

Kotona odotti iltaa varten pullo punaviiniä ja irtokarkkeja, sekä paljon pusuja.

Tää ja huominen vapaata*jiihaa*
Hyvä olo :)
Aamuherätys rocks, kun herätessä vieressä istuu rakas mies ja kohta viereen kömpii pieni SpongeBob- yöhaalarinen neiti :)
Eilinen viini, jestas että se oli hyvää*slurps*
Illalla saunaan.

*super**jiihaa**hihu*
Työt jatkuu ainakin 15.10. saakka, mut oli yksimielisesti valittu kolmesta sisäisessä haussa hakeneesta ehdottomasti parhaaksi!!!*jiihaa**super**hymy*

[q]Janisa, 29.2.2008 22:52:
Fazerin Patkiksia ja Da Capoja!
Mmmmmmmmmm
[/q]

Just äsken kotiin talsiessa käväsin keskustan 7-23- K- kaupassa ja ostin....Pätkiksen ja Da Capon :DD

Oho, Mayah oli nopee, piti korjata tosta tuo häiritsevä kauneusvirhe ilman edittiä, mutta toisaalta whatta hell, näissä fiiliksissä tykkään jopa niistä!

[pieni] Ed. no perhana häiritseehän se nyt silti.. Pitäshän sitä äidinkieli olla hallussa. [/pieni]

Anteeks, joutuu vähän viel hehkuttaa...
UUSI SÄNKY!*sydän* Istun tässä ja tää tuntuu jo nyt mukavalta. Ja varmaan saa niiiiiin hyvät yöunet että!*jiihaa**hihu*

[q]Steven Hoaks, 25.3.2008 08:26:
Pirpsu oli hyvässä hiprakassa :D
[/q]

Lievä undestatement :D Olin tuubassa kuin...no, tuuba :D
Tän päivä :) on, että tällä viikolla vaan 4 päivää töitä ja aurinko paistaa :)

[q]mayah, 25.8.2006 07:53:
Mietin hetken, et joku juttu tässä päivässä oli... kunnes muistin, että

se on perjantai, tytöt ja pojat
[/q]

Mä olen niin iloinen, että näin loman jälkeen on vain kaksi työpäivää, joista toinen onkin sitten jo perjantai. Taidan tehdä näin toistekin, helpottaa kummasti työhön paluuta tällainen pehmeä lasku

Tuli tältä erää viimeset ansiosidonnaiset^_^
Kiva saada vähän rahaa.

Uus asiakas, karkkifirma, roudas koulutukseen kaikille muovikassilliset nannaa. Ite en kyl niin karkist välitä, mut eiköhän nuo jussina mee parempiin suihin.

Allekirjoitin tänään vuokrasopimuksen. Nyt asia on siis virallinen ja voi riemuita täysin rinnoin. Reilun viikon päästä pääsen muuttelemaan, virallisesti kämppä on mun ens kuun alusta. Rapussa ei tosiaan ole hissiä, ja kämppä on viidennessä kerroksessa. Käyn kuitenkin juttelemassa maanantaina firman kanssa, joka on myös samassa rapussa vuokralaisena. Mun rapun vieressä kun menee hissi, eli olisi mahdollisuus viedä muuttokamat sillä hissillä ylös ja heidän tilojensa kautta omaan rappuun. Helpottaisi kummasti muuttourakkaa! Voi myös olla, että kun ko. firma muuttaa vuodenvaihteen jälkeen pois niin tuota samaista hissiä voi alkaa käyttää muutenkin.

Aluksi mun oli tarkoitus muuttaa yksi kerros ylemmäs samanlaiseen huoneistoon, mutta nyt muutan alempaan ja yksi suuri plussa on se, että siinä on puulaminaattilattiat, toisessa kuin olisi ollut harmaa muovimatto..

Kämppä on tosiaan keskustassa, isompi ja halvempi kuin nykyinen. Lisäksi samassa rapussa on vain kaksi asuntoa, siinä toisessa asuu frendin sisko eli saapi rauhassa elellä.

Nyt pitää vaan sitten heittää 1/3 tavaroista roskiin, 1/3 kirpparille ja loput pakata ja kantaa uuteen kämppään. Sinne on hankittava paljon kaappeja (sekä vaate- että keittiönkaappeja ja vessaan tarttee kans lisää säilytystilaa), koska niitä on todella vähän. Muutenkin joutuu/ saa miettii kuinka sen sisustan. Pitäs täs päättää otanko sinne tuon siskon kulmasohvan plus siltä yhen sängyn vai sitten sen sängyn sekä oman nykyisen vuodesohvani. Sinne kun ei viitti kannella ihan turhanpäiten mitään kulmasohvia.

Voi kun olen iloinen =)

[q]mayah, 19.9.2005 15:38:

Pstkakkosen jälkeen tulee pstkolmonen, eikä pstnelosta.
[/q]

Toi oli neljäs Pst. yhteensä. Mulle henkilökohtasesti se ois tosin ollu Pst1.
Kaikkien aikojen tilastoista en tiiä.

Voi että mulla on maailman ihanimpia ystäviä! *sydän*

Laitoin meiliä mun uudesta osoitteesta ja tänään kaks ystävää kyseli, et voiko ne tulla auttamaan. (En meilissä enää kysellyt apuja, koska meitä on jo niin paljon).

Nyt meitä on sit kymmenen plus minä, sekä kaks pakettiautoa. Joku viis tai enemmän on lisäksi näitä jotka mahdollisesti/ ehkä tulee..

Että eiköhän tuo muutto suju näppärästi

O