päivän :)

Back to häröily O

Tänään leikkii tulella. Vähän jänskättää.

Tajusin juuri, että eilisestä lähtien päivät alkoivat pidetä! *sydän*

Joulu ahdisti ihan sikana mua, mutta se olikin pitkästä aikaa aika mukava tapahtuma. Ja nyt se on taas ohi, eikä tarvii taas vähään aikaan sitä stressata.

Niin ja isän haudalla tuli käytyä. *sydän*

Mussukka teki yllätystemput ja ilmestyi armeijasta pariksi tunniksi kotiin!!!*sydän*
Luulin, että tulee vasta puolentoista viikon päästä seuraavan kerran!

[q]Super-Kerttu, 3.5.2007 14:11:
---
pupuTupuna, 3.5.2007 13:39:
*ökkö* meitin opinnäytetyö hyväksyttiin! *ökkö*

---

Onneksi olkoon! Millon on bileet?!
[/q]

Kiitos! *nauru*Kesäkuun lopulla varmaan on jotkut mummokahvitukset. Kavereitten kanssa juhlitaan sit, kun töistä on sopiva rako. U know.

Uus läppäri <3 Rakkautta.

kolme päivää takana puurtamista koulutöiden parissa. Koossa 21 sivua tekstiä.
Kyllä nyt olen tyyttis, kun huomenna on palautuspäivä ja sitten viikonloppuna tuulettumaan oikein kunnolla!!

Kävin vetämässä aikasemmin semmoset hikijumpat, että oksat pois!
Nyt on ihanaa painua pehkuihin raukeena.*jiihaa**hikoil*.*hihu**haukottel**nukkuu*

[q]Ronie, 24.8.2006 15:53:
---
pupuTupuna, 24.8.2006 15:51:
Tänään leikkii tulella. Vähän jänskättää.

---

Nii mihinkäspäin oot menos veivaamaan? vois melkein tulla väijymään!
[/q]

En kerro, kun jo nyt suorituspaineita. No ei, *hih*auroran kentälle.

Hyvä päivä vaan jatkuu*hihu*
Sain niiin ihanan yksityisviestin äsken yheltä tyypiltä, että voi plur!!!*plur* Tuli hyvä miäli*hymy*

[q]*Mirri*, 24.2.2007 19:23:
Tää on kyl enemmä päivän -osioo. Juututtiin aamuyön tunteina hissillä kahden kerroksen väliin jossa odoteltiin huoltomiestä n.30-45min. Onneks oli leijonapullo matkassa. Sanoivat vielä puhelimessa että joo laitetaan joku tuleen sinne. Älkää menkö mihinkään. Mihinköhä me oltais sieltä menty?
[/q]

Joo, oli kyllä aikamoinen kokemus.

[q]Mark, 19.10.2007 13:15:
Haluamani palkankorotus meni läpi Eka krt elämässä ku voi olla tyytyväinen liksaansa, aaaaajes!

-M
[/q]

Onnittelut!

[q]Cjet, 31.8.2006 20:29:
---
pupuTupuna, 31.8.2006 19:30:
Mä oon uudessa city-lehdessä ja mun kuvan kohdalla lukee "peilin edessä 2 h". Tosiasia oli, että kahdessa tunnissa olin ulos ovesta ja valmis, kun olin päikkäreiltä herännyt. Kysymys oli siis kuinka kauan meni iltaan valmistautuessa, eikä kuinka kauan vietit aikaa peilin edessä... Kyllä ne toimittajat osaa.

---

Älä ny rupee paikkailee..
[/q]

Paikkailenpas!

Mä oon uudessa city-lehdessä ja mun kuvan kohdalla lukee "peilin edessä 2 h". Tosiasia oli, että kahdessa tunnissa olin ulos ovesta ja valmis, kun olin päikkäreiltä herännyt. Kysymys oli siis kuinka kauan meni iltaan valmistautuessa, eikä kuinka kauan vietit aikaa peilin edessä... Kyllä ne toimittajat osaa.

[q]ALIEN, 29.10.2006 20:07:
---
Itse oon todennut et ehdottomasti parhaat löydän Kantsun Pizza Taxista. Texan Style Barbeque ja Your Choise täytteinä: Kinkku, ananas, tonnikala, herkkusieni :D
[/q]

Sori OT, mut Kantsun PT on kyllä ihan kingi.

[q]Cjet, 1.9.2006 09:45:

Pitänee skannaa city-lehden artikkeli ja postaa se kuva tänne teksteineen..
[/q]

No se vasta päivän :D oiskin.

Aerot.

Kulta sai synttärilahjaksi sellasen puzzlen( vähän niin kuin pirunnyrkki), jossa pitää saada osat erilleen. Se oli siis kaikista vaikeimman tasonen. Joka tapauksessa, muru pyöritteli ja ravisteli sitä ja ihmetteli, että miten sitä voi ratkaista. Noh, mä sitten otin sen käteen ja pyörittelin varmaan kymmenen sekuntia ja kliks se aukes. Uskomaton pulla. Tai siis oikeestihan mä olen vaan niin fiksu.

1. Murun synttärit *sydän*
2. Pitkästä aika saanut treenistä lihakset kipeeks

Aikaisemmin tänään sanoin, että aurinko. Pakko kuitenkin lisätä vielä pari kivaa asiaa. Elikkäs se, ettei ole viikoloppuna ollut missään, joten ei ole kankkusta. Ja sitten, se, että sain vihdoin hyvällä opastuksella tehtyä itselleni ensimmäiset omat tulipoit.

O