päivän :)

Back to häröily O

[q]mayah, 22.8.2007 08:09:
Kurkku ei satu enää melkein ollenkaan ja korvakipu on kadonnut yön aikana. Antibiootit selvästi ovat puraisseet :) muutenkin oli mitä mainioin aamuherätys Kiva päästä parin saikkupäivän jälkeen myös takaisin työmaalle.
[/q]

Haa, tyyppi on terve!

Hyvä päivä ja senkun paranee Aikakin suorastaan lentää, vaikka töissä olen.

[q]^Petunia, 25.1.2008 11:26:
Viime sunnuntain auringonpaiste jäi vähän väliin ku.. nii oli vähän *kröhm* krapula ja se kirkas valo oli vähän ärsyttävä ja tota.. tuli herättyä vasta klo14 jälkeen ja.. heh heh..
[/q]

Nooh, mekin heräiltiin muistaakseni reilusti puolen päivän jälkeen _Turusta_ viime sunnuntaina. Heräsin ekan kerran siinä joskus puolen päivän jälkeen ja ihastelin aurinkoa. Kaikki muut vielä nukku ja mulla kävi mielessä josko oisin lähtenyt vähän ulos köpöttelemään. Mut menin sänkyyn takas.. Saatinhan me toki aurinkoa kun käveltiin pari sataa metriä junalle :D Ja junassa sai sit ikkunan läpi kahtella.

Eilinen Juhlaviikkojen päätös Huvila-teltassa avoimin ovin. Ismo Alankoa ja Ceebrolisticsia kuuntelimme kahvilan pöydästä käsin kuumaa kaakaota juoden. Näkipä siitä myös lavalle, toisin kuin täpötäyden teltan reunoilta.

Näiden jälkeen esiintyi Jonna Tervomaa jousisoitinten -Huvilan kamariyhtyeen- kanssa. Istuimme sisällä kera lämpimien filttien. Ekassa biisissä Pekka Kuusisto säesti viululla, lopussa oli mukana neljä viulua ja kaksi selloa. Pekka Kuusisto oli tehnyt aivan loistavat sovitukset Jonnan biiseistä. Jousisoittimet jatkoivat vielä omaa soitantaa Jonnan jälkeen.

Ehdottomasti paras Jonnan keikka, jonka olen nähnyt. Ja todellakin yksi parhaista keikkakokemuksista ylipäätään! Kaikki esiintyjät olivat mukana koko kropallaan ja mielellään. Siinä ystävän vieressä istuessa ja esityksestä kaikilla aisteilla nauttiessa tuli se voimakkaan ihana, levollinen ja lämmin olo, että kaikki on juuri tässä ja nyt niin hyvin kuin vain voi olla.

Muutenkin aivan ihana ja hauska viikonloppu ystävien kanssa :)

[q]Fyraett, 6.10.2005 12:14:
Mut oikeesti ne ukot yrittää vaa huijaa sult pesää :)
[/q]

No olishan se pitänyt arvata.

[q]Annakins, 7.5.2008 11:32:
Siit toisest hommast iski kyl nyt snadi paniikki :D
[/q]

Ingen panik!

[q]rose, 8.12.2007 12:51:
Luulin ensimmäiset viistoista minuuttia heräämisen jälkeen että on sunnuntai =D Sit oliki ilonen yllätys kun tajusin et viikonloppu onki vasta alkamassa =) Laitan tän itsenäisyyspäivän enkä hataran pään piikkiin.
[/q]

Mäkin oon melko sunnuntaissa. Ilta ja huominen vapaa kuitenkin vielä ihanasti edessä.

Sellainen rauhaisa ja lämpöinen fiilis viettää iltapäivää. Mm. Poets of the Fall soimassa. Ja eilen niin mukava ilta myös. Onpa hyvä olo. Just nyt, just tässä.

[q]mayah, 5.9.2007 21:43:
---
Freja, 5.9.2007 20:10:
Hikinen powerbody-tunti :)
---

*släp* Aina tarvii tulla tänne vittuilee.

T: viel kuus päivää antibiootteja
[/q]

No nii! Ymmärräks mua nyt ees vähän paremmin! Oli tosi kiva ku tyypit tuli joka päivä hehkuttaa forzia sun muita Ja mulla oli sentään saikkua _neljä kuukautta_, eikä tota kättä vieläkään uskalla kunnolla käyttää

Tänään Scandinavian Music Groupin keikalle ^^ Ootan niin, että pääsen kuulemaan uuden levyn biisejä, sekä tottakai myös vanhempia biisejä. Iltaa aloitellaan ystävien kera, tajusin juuri, että erästä ystävää olenkin nähnyt viimeksi Flowssa. Nyt korjataan tilanne :) Onneksi vierellä on varaolkapää johon nojata, koska alan kuitenkin nyyhkimään Terhin laulaessa jumalaisella äänellä rakkaudesta.

Huomenna sitten salsaa ja illalla Annan luona etkoiluu ja sit hytkyilyy ^^

Eka asia joka sai mut tässä eilisestä jatkuneessa ärsytys-tilassani oikeasti hymyilemään ja mielen lämpöiseksi oli tieto, että hyvä ystäväni sai tänään tyttövauvan ^^

Heillä oli ennestään kaksi poikaa, joten tyttö oli todella tervetullut :) Perjantaina yksi ystävä sai tytön ja vajaa kaksi kuukautta sitten yksi sai pojan. Nämä kaikki kolme ovat ystäviäni peruskouluajalta kun oltiin samalla luokalla kaikki.

Kaksi muutakin hyvää ystävää on raskaana ja lasketut ajat ovat keväällä. Vauvojen tuloa ei voi estää.

Duunissa tarttee tän kuun loppuun mennessä ilmotella milloin haluaa pitää talviloman. Mulla ei ollu oikein hajuakaan milloin sen pitäisiin ja mitä tekisin. Viime talvena talviloma plus pari viikkoa kesälomasta kului mukavasti Intiassa. Nyt sitten ei ole oikein varaa minnekään erikoisemmin matkustella -kiitos tuon kirotun tenniskyynärpään, joka on niellyt rahaa aivan perkeleesti.

En kuitenkaan haluaisi pistää lomaa summamutikassa vaan jonnekin ja sitten maata himassa huomatakseni, että seuraavalla viikolla oliskin ollut käyttöä vapaapäiville. Tajusin sitten, että nythän olisi oiva tilaisuus käydä pitkästä aikaa Stokiksessa niin että siellä ehtisi ollakin enemmän kuin kääntymisen verran. Hyvä frendi muutti sinne muutamaksi kuukaudeksi ja muutenkin siellä on kavereita. Jospa vielä saisin kiinni noita kymmenen vuoden takaisia frendejä niiltä ajoilta kun asustelin Stokiksessa. Täytyykin tsekata, josko siellä olisi jotain hyviä keikkoja ja bileitä tiedossa.

Kylläpä odotankin, että pääsen rakkaaseen Tukholmaan, hengittämään ja aistimaan kaupunkia joka solullani.

[q]SyndroDome, 19.10.2007 15:41:
Muistatko miltä tuntuu juopua kesäyönä hölmöstä rakkaudesta
[/q]

Oij, ei oo enää montaa tuntia <3

[q]pirpeli, 16.1.2008 10:25:
Mä alotan ens maanantaina työt eteläisessä sosiaalisessa nuorisotyöyksikössä Turussa :)
Toukokuun loppuun määräaikanen pesti, parhautta!
[/q]

JEEE Onnittelut muru

[q]Freja, 26.10.2007 18:49:
Nyt ihanaan laventelikylpyyn [/q]

Mulla ei oo koskaan ollu kylpyammetta Ois niin kiva mennä oikein lämpöiseen ja tuoksuvaan kylpyyn esim just nyt. Ja kynttilöitä ja rentouttavaa musiikkia ja koko hela hoito. Enpä ole oikeastaan koskaan päässy harrastamaan oikein tuollaista stereotyyppistä kylpemistä. En yksin enkä kaksinkaan kyllä :/

Ei oo todellista! Pistin ajan kuluks Facebookin hakuun summamutikassa nimiä lähinnä menneisyydestä. Pistinpä sitten myös au pair -perheeni tyttären nimen kun hänkin on jo nykyään 18 vee. Olin siis au pairina -96 alkaen, joten Amelie on nyt 18 ja Robert 16. Molemmat löytyivät Facebookista.

Oi kuinka he näyttävät tietysti niiin erilaisilta, mutta kuitenkin samanlaisilta kuin silloin kun olivat lapsia. Ja nyt he ovat jo melkein aikuisia. Kostuu silmänurkatkin tässä, kun olen niin iloinen ja innoissani. Ja hemmetti tajusin että mähän olen menossa Stokikseen tässä talvella, niin voisin tavatakin heitä ^^ Ihanaa kun löysin heidät näin monen vuoden jälkeen, siitä on tosiaan niin kauan kun ollaan viimeksi oltu yhteyksissä.

Hemmetti nyt alko itkettää oikein kunnolla, kun tuli niin paljon ihania muistoja mieleen *sydän*

[q]pirpeli, 2.11.2007 15:00:
Mennään tänään katsastamaan paikka, toivottavasti on kiva^_^
Sitte ois vähä näpsäkämpi pitää tupareitakin, kun mahtus porukkaa :D
[/q]

Mä pidän peukkuja ja varpaita yläasennossa!

Mahuttiinhan me viimekski :D Ja mun oli ainakin ite oikein hyvä nukkua

[q]pirpeli, 2.11.2007 18:14:
SE KÄMPPÄ OLI IHAN MIELETTÖMÄN IHANA!
Sori käpsit, nyt oli vaan pakko hehkuttaa.
Kivasti järjestetty huoneet, tilaa olan takaa(oikea keittiö!!! ja vaatehuone), mukava ja reilu parveke, sekä sauna.
Ja kivaksi maalattu*jiihaa*
Ja vuokra+vuokratakuu naurettavan pienet.
Tää on meidän<3
[/q]

Mä oon niin ilonen teidän puolest! Ihanaa!

Tää on päivän :) mutta myös Duunissa otetaan käyttöön liikuntasetelisysteemi. Henkilöstötutkimuksen palautteen perusteella. Joku oikeesti lukee niitä :D

[q]Freja, 3.1.2008 09:53:
palaveri. Sain kehuja :)
[/q]

No oot kyllä ansainnutkin Ja ne muut teidän tiimiläiset on ihan urpoja :D

[q]Freja, 4.1.2008 17:16:
Koti-ilta silti :)
[/q]

Nii kantsii säästellä huomisiin viinikesteihin :D

O