päivän :)

Back to häröily O

Aurinko *sydän*

Kävin sitten läpi mun vaatekaapin sisällön. Tuloksena lattialla ainakin metri x metri x metri kasa vaatteita. Huomenna jätesäkin ostoon ja vaatteet UFFiin tai sitten jemmaan oottamaan ens keää ja kirpparia. Oli kyllä aika urakka, mutta nyt on siisti vaatekaappi.

Pääsin sittenkin koko päivän löysäilyn jälkeen treenailee. Tulipa hyvä olo. *sydän*

Äitini osti uuden pyörän ja lahjoitti minulle vanhan pyöränsä, joka on oikein hyvä pyörä. Työmatkani on reilu 9 kilometriä ja tänään pyöräilin sen ensimmäistä kertaa. Oli kiva huomata kuinka helposti tuollaisen matkan taittaa hyvällä pyörällä. Pyöräilystä tulee saletisti mun tän kesän hittijuttu.

Tänään saatiin vimeinenkin haastattelu opinnäytetyötä varten purkkiin.

Niin ja tietysti aurinko. *sydän*

[q]Super-Kerttu, 18.5.2007 13:26:
---
pupuTupuna, 18.5.2007 13:24:

Tai sit se yrittää naittaa sua sen pojilleen..*nauru*
[/q]

Ei, kun se kehuu aina niitä, kuinka niillä on rakenteilla hienot talot ym. kun on niin isot perheet. Eli vaimot ja lapset on jo. Ja on se ton Danielin tossa aina nähnyt. Daniel itseasiassa vaihto sen renkaat tässä keväällä. Mä luulen, että se on vaan yksinäinen ja kaipaa juttuseuraa tai oikeestaan kuunteluseuraa, että voi kertoilla juttujaan.

Jee! Taas yksi koulujuttu selätetty!

Opinnäytetyön esitys pidetty ja opinnäytetyö hyväksytty. Enää pientä viilausta ja sit se ois niinkun siinä. Hyvä fiilis!*hihu*

[q]Super-Kerttu, 5.6.2007 07:39:
---
pupuTupuna, 4.6.2007 23:08:

Mä sain Isbeltä vanhan pyörän, joka mun piti laittaa vaan kuntoon.. Mut pitkäkyntiset ehti jo viemään sen meidän lukitulta sisäpihalta..*uuh* Siis risan pyörän..*ding*

[/q]

Ei hemmetti! *toktok* S****nan narkkarit, jotka pöllii toisten konkelit!

*ökkö* meitin opinnäytetyö hyväksyttiin! *ökkö*

[q]Siren, 13.6.2007 09:25:
Tää on eilisen, mut kävin läheisessä alppiruusupuistossa ja se oli jotain niiiin kaunista et ei oo tosikaa

Oli ihan Liisa Ihmemaassa fiilis, alppiruusuja oli isoja ja pieniä ja valkosia, pinkkejä, oransseja ja vaikka minkä värisiä Ei voi muuta sanoa ku oih *sydän* *sydän* *sydän*
[/q]

Pohjois-Haagassa/ Haagassa? Se on upee. *sydän*

pitkä päivä takana, mut silti meni yllättävän leppoisasti.

kultasuklaan suklaata namnam <3

Tää on oikeestaan päivän xD. Eli istuin tossa pihalla lukemassa koulutehtävääni varten, niin siihen tuli sitten juttelemaan semmoinen meidän pihan n. 60 vee yksinäinen nainen.. Jutteli jonkin aikaa omia juttujaan pojistaan ja heidän taloistaan ja firmoistaan, kuten tavallisestikin, jos häneen törmää. Nyt hän kuitenkin juttujen lopuksi sanoi, että olisi mukava, jos tulisin joskus hänen luokseen kylään! :D Ja juuri ennen lähtöään keksi sitten vaihtaa puhelinnumeroitakin!! Siis oikeesti ei hyvää päivää! :DDD
Kyllä mulla varmasti löytyy aina parempaa tekemistä, kun viihdyttää naapurin mummoja!

Ajelin tänään aamulla töistä kotiin ja siinä kelalilin kaikenlaisia juttua, kunnes mulle varmaan ensi kertaa nyt valmistumisen jälkeen todella valkeni: EI ENÄÄ KOULUTÖITÄ!

Lähdin extempore aamulla lenkille. Se oli kyllä todella hyvä päähänpisto. Juoksu sujui kevyesti ja oli kiva juosta, vaikken ollut lenkkeillyt pitkään aikaan. Matkalla näin myös ihan pikkuruisia sorsan poikasia. *sydän* Myös siitä tuli hyvä fiilis, että sai lenkkeillä sortseissa ja teepaidassa. Kesä

Tää oli oikeestaan kans eilisen, mut laitan sen nyt. Eli olin eilen alkuillasta motivuksessa pace-tunnilla. Viimeksi olin ollut 1,5 kuukautta sitten, mutta tässä välillä olin käynyt voimajoogassa pari kertaa viikossa ja pyöräillyt töihin. Sekä lihas, että aerobinen kunto olivat nousseet selvästi. Siitä sai vielä lisää puhtia ja mä vedin ihan TÄYSII!!

Kaveri, joka on maalari, soitti mulle tänään päivällä ja kysyi: "koskas maalataan sun seinät!?" Hittolainen, näitä kämpän seiniä on pitänyt maalata jo monta vuotta, niin nyt jos sais aikaseks, kun ens viikko meillä kummallakin lomaa. Ja mikäs sen kivempi, kun saa vielä ammattilaisen kaveriks suunnittelee ja toteuttaa! Oottelen jo innolla lopputulosta.

[q]sune, 24.5.2007 18:56:
---
pupuTupuna, 24.5.2007 18:52:
Nyt on kaikki kouluhommat kypsyysnäytettä myöten tehty. MÄ VALMISTUN! Huomenna mä NIIN vedän kännit!

---

Grattis! mä valmistun kans
[/q]

Kuin myös onnea!

Aamukahvi
Aurinko paistaa
Ja ne pienet asiat

[q]KooKie, 28.7.2007 10:42:
---
pupuTupuna, 28.7.2007 00:18:
Maalausremontti valmistui myöhään eilen ja tänään suuren siivouksen jälkeen koti on nyt siisti ja uudet seinät näyttää hyviltä.

---

Jotain erikoista, vai ihanko valkoista veditte? :)
[/q]

Makkariin vaalean-sini-liila, mut ei kuitenkaan semmonen ihan hailakka vaan ihan kunnon värinen. Olkkariin yhdelle seinälle suklaanruskea ja kahdelle muulla seinälle semmonen jännän beige. Kivat tuli.

O