päivän :)

Back to häröily O

[q]Miinapiina, 14.5.2008 10:48:
varasin just ajan santtikseen, ystisten kans sit viettään läksäreit ja synttäreit
**tanssittel*

enää 2,5 viikkoo muuttoon, jaiks, tulee haikeus, mut ootan kyllä innolla
[/q]

kyl sitä iksu tulee *nyyh**nyyh* ja vitsi ku aika on menny nopeesti! justiinhan vasta olit kattelees kämppää!

työvuorolistat! kesäkuuks ei yhtään lauantaita ja perjantaitkin pääsen kaikki ajoissa, eli viideltä ja oon sentään harjoittelija, heh.

[q]larzizi, 13.5.2008 21:44:
Las Vegas jatkuu
[/q]
Joo, ja Todistettavasti syyllinen jatkuu 5. tuotantokauden jaksoilla samaan aikaan *igor*. Pakko varmaan hommata se tallentava boxi kun ne parhaimmat ja ainoat sarjat mitä katon tulee samaan aikaan. Prkl.

Sydändonitsi

Mulla on menny vaikka kuinka moni asia päin mäntyä tänään. Kännykkä jäi aamulla kotiin, mikä oli pirun ikävää ku tiesin odottaa erästä puhelua. Sen lisäks multa puuttu tietenki kello, koska kännykän kello on riittäny mulle tähän asti enemmän ku hyvin... Lähdin suoraan töistä treeneihin enkä aluks meinannu löytää oikeaa osotetta ku paikka oli entuudestaan tuntematon. Siellä sit onnistuin vielä loukkaamaan vasemman pohkeen ja huominen varmaan paljastaa mustelmien määrän... :D

Tästä kaikesta huolimatta mulla on niin hyvä fiilis ku vaan olla ja voi. Life's good *sydän*

kumpparit ja villasukat tosi kuiva ja lämmin juttu

Mikä pulla! Voitin Voicen unelmalaukkukilpailussa Louis Vuittonin laukun, puhelimen ja trendi-lehden vuosikerran, voi tsiisus! *whaat**pökr**hih**jiihaa**hihu*

[q]lunake, 11.7.2008 17:34:
Mikä pulla! Voitin Voicen unelmalaukkukilpailussa Louis Vuittonin laukun, puhelimen ja trendi-lehden vuosikerran, voi tsiisus! *whaat**pökr**hih**jiihaa**hihu*
[/q]Eihän tuo laukku ja puhelin nyt mitään, mutta trendin vuosikerta?! Onnea! ;)

[q]ramsau, 11.7.2008 17:36:
---
lunake, 11.7.2008 17:34:

---
Eihän tuo laukku ja puhelin nyt mitään, mutta trendin vuosikerta?! Onnea! ;)
[/q]

[q]larzizi, 13.5.2008 21:44:
Las Vegas jatkuu
[/q]

...ja uskomattoman sonnalla jaksolla jatkuikin. >:/

[q]wiwi, 24.1.2010 23:50:
Mahtava viikonloppu. Ihmiset, lumi, huono huumori, elämä <3 En muista koska oisin viimeksi nauranut näin paljon.
[/q]

x2! Ainoo vaan mikä laski fiilikset nopeesti kotiintultua, oli kämppis ja sen meininki. Täytyy alkaa näköjään ettii uutta kämppää, en jaksa enää katella tätä meininkii. Kokoajan sellanen olo kuin oisin nalkuttava vaimo/mutsi ja ettei mulla ja mun mielipiteillä oo paskan vertaa arvoo. :/

Mut siis upea vklp muuten, yhä verkkokalvoille piirtyneinä lumiset puut, tähdet taivaalla ja järven jää hankineen siinä vaiheessa kun kukaan ei ollut vielä kirjottanut viestejä ulkoavaruuden asukkaille :D

sellaset biisit mitä ei oo kuullu pitkää aikaa kuulostaaki yhtäkkii paljon paremmalt :D hihi

itseasiassa tää oli päivän :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
eli leuka tippui.

Seiskan otsikko "Anne-Mari Berg hommasi JÄTTISILIKONIT"

Haiskahtaa tän vuoden turhimmalta julkkikselta :D Varsinki ku ajattelee et parin kuukauden päästä tulee itqvinq-juttu kuinka silikonit painaa ja selkä on paskana.

Sori vielä kerran :D

Nyt se iski.

Nyt tää koti rupes tuntuu kodille, vaikka sohva vielä puuttuukin. Tuli äsken sellanen 'tää on ihana ja tää on mun koti -fiilis'

Wuhuu!

Ai niin! Paivan toinen :)

Isan Paketti saapui! Siella oli kaikkea ihanaa Suomi-salaa musiikista karkkiin seka lehtia, mutta ihan ykkonen oli sininen iso pyyhe jossa lukee isoilla valkoisilla kirjaimilla SUOMI.
Jos Suomi tassa viela latkassa kullan vie, niin kietoudun vain tohon pyyhkeeseen ja lahden juoksentelemaan ympari kylia.

Hitto mun kissa, hra Gizmo Lepakkomies, ON kova jätkä! Eilen tuli kylään jälleen kerran dogo argentino poikalapsi, Diego. En tajua missä välissä on käynyt niin, ettei Diego enää jahtaa Gizmoa, vaan tilanne on toisinpäin. Tämä 30 kiloinen taistelukoira istui äitinsä sylissä vapisten jos Gizmo tuli metriä lähemmäs. Yhdessä vaiheessa Gizmo oli saanut motitettua Diegon keittiöön ja koiraparka yritti hädissään karkuun baarikeittiöratkaisun kautta, eli sen tiskin ylitse. Hätä oli suuri Ja Gizmo ei tehnyt -mitään- kunhan istui siinä lähellä ja tuijotti.

Gizmo on kulmakunnan kovin kolli!

Mistäköhän tollanen oikeasti johtuu? Aiemmin Diego ihan armottomasti jahtas Gizmoa, joka juoksi hippulat vinkuen karkuun. Onko tää joku hormoonijuttu, Gizmo on kuitenkin just ja just aikuinen ja Diego vielä pentu.

[q]MissKoo, 15.5.2008 07:35:
Hitto mun kissa, hra Gizmo Lepakkomies, ON kova jätkä! Eilen tuli kylään jälleen kerran dogo argentino poikalapsi, Diego. En tajua missä välissä on käynyt niin, ettei Diego enää jahtaa Gizmoa, vaan tilanne on toisinpäin. Tämä 30 kiloinen taistelukoira istui äitinsä sylissä vapisten jos Gizmo tuli metriä lähemmäs. Yhdessä vaiheessa Gizmo oli saanut motitettua Diegon keittiöön ja koiraparka yritti hädissään karkuun baarikeittiöratkaisun kautta, eli sen tiskin ylitse. Hätä oli suuri Ja Gizmo ei tehnyt -mitään- kunhan istui siinä lähellä ja tuijotti.

Mistäköhän tollanen oikeasti johtuu? Aiemmin Diego ihan armottomasti jahtas Gizmoa, joka juoksi hippulat vinkuen karkuun. Onko tää joku hormoonijuttu, Gizmo on kuitenkin just ja just aikuinen ja Diego vielä pentu.
[/q]

LOL.

...Kyllä ne kissat yleensä loppujen lopuks koirat päihittää -ainakin niin halutessaan :D Sun kattis kuulostaa kyl kelpo äijältä...;)

Elämä *sydän*

[q]MissKoo, 15.5.2008 07:35:

[/q]

Kuulostaa ihan meidän beagleltä! Se pelkää kissoja suorastaan hysteerisesti ja jos yksikin tulee liian lähelle, se kiipeää syliin :DD Tietysti kauempaa niille pitääkin sitten uhitella :D

[q]pirpeli, 2.11.2007 13:34:
Meille tarjottiin asuntoa just sieltä, mistä oltiin haettukin*jiihaa*
[/q]

Uiui Millon muutatte?! Tuparit! Turun reissu!

O