päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,275
- 1,276
- 1,277
- 1,278
- 1,279
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Kun mun elämässä ei tällä hetkellä juurikaan muuta sisältöä ole kuin työ, niin tämänkin kertainen päivän :) liittyy siihen
Nimittäin eilisen tuskan ja ahdistuksen seurauksena sain aikaiseksi hyvän paketin dokareita ja palaute on ollut pelkästään positiivista. [size=8](Ens viikolla ne sit revitään kappaleiksi, mut ei se mitään.)[/size] Tänään taas olen leikkinyt opetusasiantuntijaa ja mulla on jopa kommentteja sektoriohjelman suunnittelusta, friikkiä!
Kyllä nyt kelpasi ajella valtatietä pitkin shoppailemaan, kun on asfaltoitu uudestaan pieni pätkä. Oli jo kohtuullisen huonossa kunnossa, mutta nyt tuntuu kuin vain liitäisi tien pinnalla
Kannatti etsiä se kaupungin nurkka jossa on "semmonen papparainen joka korjaa pyöriä". Sama huolto luvattiin 40 eurolla kun keskustammassa hienon niminen liike pyyti 90 euroa. Pyörässä kun ei mitään varsinaista vikaa ole, niin saanen yhtä hyvän huollon myös halvemmalla
[q]crissy, 14.5.2008 09:16:
uus pyörä ja palkkaki nousee 24pv! ai nii ja timbalandiin lippu tilattu!
[/q]
Ostin tänään kans liput
Juttelin äsken yhen kivan tyypin kaa. Hah eilen se oli ihan suuttunu ku en ollu soittanu sille muutamaan päivään ite *hih*. No, kantsi soittaa vaikkei tosta ny salee mitään tuukkaan...
Olin just tana aamuna elamani ensimmaisilla virallisilla Baby Showereilla. Ihanaa kun hyva ystava on jotenkin niin hehkea ison mahansa kanssa. 
Olen myos hanen "turvavahtinsa" touko- kesakuun vaihteessa kun aika raskauden loppumetreilla miehensa lahtee duunireissuun. Olis silti paree ettei pikkanen sillon ponkee maailmaan, silla mullakin voi menna pikkasen pasmat sekaisin mitas siina sitten pitaiskaan tehda.
[q]Saara, 15.5.2008 20:15:
Lauantaina mökille ekaa kertaa tänä vuonna. Mökki <3. Grilli <3.
[/q]
Toi on kyl parhautta, venaan kans innolla kesän ekaa mökkireissua :p Mut ei sekään huono oo et lähen lauantaina Kreetalle..!
[q]JussiS, 15.5.2008 23:39:
---
thomas, 15.5.2008 23:32:
boards of canadaahan se on
---
Dead can dancea...
[/q]
niin.. prkl ihmettelinkin että miks sen nimistä biisiä ei oo boards of canadalla :) eilinen peli taitaa vieläkin vähän painaa ;)
Nyt voi jo sanoa, että meillä on virallisesti oma asunto 
Vielä täytyy vaan hetki odottaa, että päästään siihen muuttamaan.
Aivan ihanaa
[q]hemuz, 15.5.2008 22:16:
---
crissy, 14.5.2008 09:16:
uus pyörä ja palkkaki nousee 24pv! ai nii ja timbalandiin lippu tilattu!
---
Ostin tänään kans liput 
[/q]
jeiii!!! Sitä ootellessa sitten!
[q]T-mu, 16.5.2008 12:59:
Uus duunikännykkä!
NOKIA 3210!!!!
Tällähän mennään kuuhun asti.
[/q]
Mul oli tollanen mun ekana puhelimena sillon joskus viime vuosituhannella :D
[q]Miinapiina, 14.5.2008 12:53:
just tuli soitto, et ollaan saatu päivähoitopaikka, ja viel toooooosi läheltä 
kaikki sujuu kyl nyt niin hienosti 
[/q]
oh wau, hyvä juttu
Mä sain kaavotus-ja rakentamisoikeuden tentistä nelosen!! Puoli vuotta kurssista ja kävin tekemässä tentin viimeisenä mahdollisena rästitenttipäivänä.
Se olikin sit viimeinen arvosana joka täydentää mun opintosuorituslistaani ennen opinnäytetyötä. Hieno fiilis nyt 
Ja on perjantai ja hieno ilma, jaksoin pyöräillä töihinkin vaikka oli kauhean tuskainen kooma-aamu
Uus duunikännykkä!
NOKIA 3210!!!!
[/q]
Sielhä on lompakonnyörit ollu löysällä
Uus duunikännykkä!
NOKIA 3210!!!!
[/q]
ahahahaha!!! sori oli pakko nauraa!
[q]Timce, 16.5.2008 12:44:
^^
[/q]
Kiitos kiitos :)
Tein just niiiiiin hyvää ruokaa, notta oksat veks! 
Ruispastaa con salami-sipuli-paprika-tomaatti-valkosipuli -pastakastike ja yrttimarinoituja valkosipulinkynsiä ja vihanneksia, omnomnom! <3 Kulinaristi tässä terve. :)
Sain taas vähän järkevöitettyä päivittäistä työprosessiani vähemmän stressaavaan ja helpommin hallittavaan suuntaan. Tämä työ on siitä hankalaa kun on useita keikkoja samaan aikaan ilmassa ja niitä sitten jonglöörataan että saadaan kaikki mahdollisimman nopeasti etenemään - niksi on siinä että pidetään ne käsillä mutta poissa näkyvistä silloin kun niille ei itse voi tehdä mitään. 
Tällä hetkellä, oma pöytä puhdas.
Eiköhän tämä perjantai ala tästä hiljenemään.
[q]Miinapiina, 14.5.2008 12:53:
just tuli soitto, et ollaan saatu päivähoitopaikka, ja viel toooooosi läheltä 
kaikki sujuu kyl nyt niin hienosti 
[/q]
Tosi hyvä juttu!!!
Sain käytyä passikuvassa ja vietyä uuden ajokorttihakemuksen poliisilaitokselle.
+ Pääsen vihdoin eroon nykyisessä kortissa olevasta kammottavasta 17-vuotiaan blondin kuvasta
+ Uusi kortti maksoi yli puolet vähemmän kuin olin luullut
+ Mua palvellut ihminen oli ihan älyttömän hauska, saatiin molemmat hyvät naurut
Muutaman viikon päästä saa sitten hakea uuden kortin uusilla tiedoilla
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,275
- 1,276
- 1,277
- 1,278
- 1,279
- ...
- 2,345
- Seuraava »