päivän :)

Back to häröily O

Löytyi snadisti heikompi softasyna kuin acces virus
powercore, mutta siitä puolet huokemmalla hinnalla.
Nyt ei tarvi stressata enää huuveriliidien acid soundien
laadusta, kun kaikki irtoaa kompaktisti samasta
synasta (ja hyvällä omallatunnolla MAKSETUSTA softasta=)
ps. sitähän alkaa pikkuhiljaa olemaan aika warevastainen kun
itsellä ostettujen softien kirjo kasvaa!

Meinasi ihan unohtua että tänään on perjantai! Jos sitä
lammasta, uusia pottuja sekä tuoretta maissia grillaisi kisastudioon*kuolaa*
Kaljat voisi tällä kertaa jättää vähemmälle*pepsodent*

huomenna vika työpäivä, vihhdoin rakkaan kainaloon.. saa alkaa tosissaan tekemään lomasuunnitelmia, hieronta tiistaina*hymy* uskon että kaikki kärsiminen oli tämän arvoista

[q]phear, 17.5.2008 19:52:
Vauva nukkuu mun masun päällä.
[/q]

Aaaaaww
Voi kun munkin vauvat suostuis vielä nukkumaan sylissä :') Ne vaan kasvaa niin sairaalla vauhdilla *sydän*

[q]-xx-, 16.5.2008 08:03:
Valmistun tänään! *iloinen**jiihaa**plur**sydän**joo**tähti**hihu**hymy**pepsodent**aplodit*
[/q]

Onnitteluiii!!!

kevät

Mulla on uusi pyörä*plur*
Pinkeen vaaleanpunainen Nakamura Tradition- mumitsu*iloinen*

Ja parvekkeella on köynnöskehikot&laatikot ja niissä kasvamassa köynnöskrassia ja päivänsineä :)

Hyvä palaute töissä. Lisäksi sain pienen buustin huomista koettelemusta ajatellen, kun hoidin työasian ruotsiksi puhelimessa

[q]Annakins, 17.5.2008 20:14:
Budget sportista? Mä oon tsiigaillu sitä vihreetä. Mut ostin kyl tänään uudet kumit tohon originaaliin et kai se viel toimii. kuhan mun ingenjööri tulee asentaa ne nya fillarit alle.
[/q]

Juurikin sieltä :) Kun sai 300e mumitsun puoleen hintaan, niin taivuin siihen päin enkä Bilteman cruiseriin, jota oli sitä paitsi hankala ajaa...

Tänään alkoi ruhtinaallinen kahden viikon kesäloma, muikeata, I say.

Tänä aamuna puol kasilta kundikaveri tekstasi lomaltaan Berliinistä: "Sori tulin muiden mukana tänne Panoramabariin. Tääl soi tekno."

Yritin soittaa sille, jotta kuulisin itsekin sitä teknoa aamutoimien piristeeksi, mut eihän se mitään kuullu, sillä Panoraman FunktionOnet on TODELLA nupit kaakossa aina. Mut vähän myöhemmin pupu soitti mulle ja sain vähän aikaa tuntea olevani meiningin hermokeskuksessa. Juuri mä, after all, olin se joka usutti bf:n menee sitä edeltäneelle 2ManyDJ'sin keikalle. Joka oli jatkunut jotain 8h Tuntui kuin olis itsekin ollu mukana ja niin mä tavallaan olinkin, vaikka join yksikseni kahvia Kalliossa

(ai siel oli eilen/tänään Sami Koivikko live, nomut oli mikä vaan niin hyvältä kuulosti kännykässäkin)

juoksu lenkki takana...2 viikkoa tätä ennen kipeänä....ilman että "tipahdin" matkalla

Oujee, 1,5 viikon loma vaan lähenee!

Eipä ollunna mitään hyviä äkkilähtötarjouksia, kun otin "viisaana" lomani just tähän kouluaisten lomaviikolle, joten pidänpäs sitten urheiluloman. :) Luistelua, lenkkeilyä, toivoen myös runsaasti kiipeilyä ja sulkistakin.

Niin, ja kerta ei mihkään pidemmälle löytynyt sopivan hintaista matkaa, niin otinpa sitten Tukholmaan A-luokan hytin neljälle hengelle 20 egellä. :D Jos nuo pari misua vielä pääsisi tulemaan, ni si ois hytillinen mimmejä kasassa! Vielä pitäs varmaan varata joillekin äijille oma hytti, kuhan nyt sais tietää ketä on lähössä.

I like it cheap! Halvat huvit parhaat huvit!

Nii, ja vielä ruokapöydän pyyhintä ni si on koko känppäki siivottu.

UV:n aattona vois kyl vähä juhlistaa loman alkamista.

pihal on ehkä paska sää mut discovery hd päälle ni maisema on aasia ja kundi kantamas riisikorii, ni johan maistuu kalja heti aamusta

[q]sapeli, 18.5.2008 13:10:
Ollu tosi kiva viikonloppu *sydän*
[/q]

Totta!
Lisäks ihana herätä virkeänä bileillan jälkeen. Oon siivonnut asunnon ja koht leffaan

Uujeah, kaivoin kypärän naftaliinista. Nyt vaan pitää toivoo ettei sada. Meikä pääsee ikuisuuden jälkeen moottoripyörän kyytiin

oli tosi kiva viikonloppu vaikken edes ollu pileissä
vähän töitä, sivistyneesti alkkista, ihania uusia ihmisiä
ja eräs ystävä 16 v:n takaa, jonka löysin uudestaan
muutaman vuoden hiljaiselon jälkeen *sydän*

mikä piristävä uutinen tulikin perjantaina! Kävin nn. isoimman pomon puheil ja mut vakiinnutettiin ja tuli viel kiva palkankorotuskin maltan tuskin odottaa piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkäst aikaa lomaa joka alkaa 4 vko:n pääst! kesto peräti 3 viikkoo!!*jiihaa* sit on aikaa ku on "joutunut" istuu himas yli 4 päivää tekemät mitään....*ding*

[q]mayah, 18.5.2008 13:13:
Tulipahan tehtyä vähän saatanan hyvää makaronilaatikkoa, vaikka itse sanonkin ^_^

Joutuu ottaa huomenna töihin viel evääksikin.
[/q]

!!!

Kiva päivä takana, kannatti jäädä eilen kotiin katsomaan lätkää. Ilman krapulaa kykeni salille, stadiin syömään ja kahville.

-just sopivaa puuhaa sunnuntaille.

O