päivän :)

Back to häröily O

Jee sain kesälomansijaisuuden, oman alan duunia Syksyksi pitää sitten laittaa uudet haut vesille :)

Ja otin vanhasta duunista kesälomat rahana. Elokuussa sit sijaisuuden jälkeen huilia hetki, duunii missä lienee ja uusille vesille.

Ja Kenia odottaa syyskuussa tai lokakuussa

Ei saakeli! :)
Kavin tanaan toisella s-postilaatikollani, jota en kayta enka ole kayttanyt sitten tammikuun 21. paiva ja sinne oli sitten putkahtanut ilmoitus Eirikuva-palvelulta etta ovat sulkemassa nettialbumi-palvelunsa taman kuun vika paiva. Asiakkaana kuulemma kuvat pitais siirtaa jos ne talteen haluaa...
Noh, painelinpa sivuille ja riemastus oli suuren naurun saattelemana mahtava, silla en muistanut etta olen aikoinaan tallentanut suurehkon maaran kuvia tanne (n. 500-600 kuvaa) Ja niita ei valitettavasti loydy enaa muualta.

Viikko aikaa pelastaa kuvat -kaksi kaveria halytetty tehtaviin tasta illasta alkaen!

Tasta tulee jumalattoman hauskaa!

Taytyy varmaan vaihtaa naamakirjaan statusta; I'm planning to release some of my photos. Be scared, my friends, be VERY scared!

I <3 Bruce Springsteen!

Joululaulu heinäkuussa sai nauramaan :DDD

[q]Janisa, 21.5.2008 21:06:
Ei saakeli! :)
Kavin tanaan toisella s-postilaatikollani, jota en kayta enka ole kayttanyt sitten tammikuun 21. paiva ja sinne oli sitten putkahtanut ilmoitus Eirikuva-palvelulta etta ovat sulkemassa nettialbumi-palvelunsa taman kuun vika paiva. Asiakkaana kuulemma kuvat pitais siirtaa jos ne talteen haluaa...
Noh, painelinpa sivuille ja riemastus oli suuren naurun saattelemana mahtava, silla en muistanut etta olen aikoinaan tallentanut suurehkon maaran kuvia tanne (n. 500-600 kuvaa) Ja niita ei valitettavasti loydy enaa muualta.

Viikko aikaa pelastaa kuvat -kaksi kaveria halytetty tehtaviin tasta illasta alkaen!

Tasta tulee jumalattoman hauskaa!

Taytyy varmaan vaihtaa naamakirjaan statusta; I'm planning to release some of my photos. Be scared, my friends, be VERY scared!
[/q]
Googlen picasa on toimiva juttu, koklaa sitä

Elämä pääsi yllättämään täysin tänään, kahdesti - ja vieläpä erittäin iloisesti!

[q]gnomex, 17.5.2008 16:44:
Rullikset *sydän*
[/q]

muista ottaa kotiin mukaan ;)

Jei, mun uudet longboard-releet on saapuneet tullipostiin, josta lähden niitä juuri hakemaan. Näitä on venattu. Suuret kiitokset Klubbarin Amerikan vahvistukselle avusta!

Joitakin kertoja testaillut eri linux-distroja mielenkiinnosta. Päätin asentaa pitkästä aikaa taas erään distron. Kaikki toimi moitteetta, ja voin winen avulla käyttää niitä softia, joiden vuoksi pysyin pitkään windowsissa. Olen ihan pähkinöinä siitä, etten enää tarvitse sitä Mordorin keksintöä enää. *sydän*
Vielä on paljon opeteltavaa, mutta kyllä tämä istuu minulle paremmin kuin mikään muu aikaisemmin. :)

Kaikki toimii kuten pitää: löytää kovalevyt, äänikortti (joka oli aika suuri huolenaihe, mutta ah, asio toimii <3), musasoftat winen kautta, tuplanäytöt ja kiihdytys, kaikki. *sydän*
Ehkä paras itsekkäin teko hetkeen. Voin luopua masokistin urasta. ^^

Jeejee, lauantaina kivaan mutta haasteelliseeen duuniiin *sydän*

[size=8]niin, eihän työ ilman haasteita olisikaan kivaa ;)[/size]

[q]Miinapiina, 22.5.2008 15:34:
oih, mul on maailman paras rakkauspoikaystävä
on se vaan niin ajattelevainen *sydän*

ai nii, uuet hiusset on kans uleet
ja kohtis hakeen uuen kämpän avaimet, kaikkee kivaa siis tälle päivälle... nii ja nään kohtis murmelin...
[/q]

ihanaa

Edit: Olen itse tosi onnellinen siitä, että pahoista asioista huolimatta elämässä on ihan helvetin hienoja juttuja joista voi olla kiitollinen.

Konserttiharjotukset meni hienosti ja sain hyvää palautetta ja kehittämisideoita. Tuntuu siltä, että vaikken osaa olla jännittämättä, niin hyvin se konsertti menee. Täytyy vaan antaa mennä ja nautiskella :)

[q]ramsau, 12.7.2008 15:55:
loma loma loma loma loma ! jiihaa !
[/q]

tunti sit loppu duunit ja LOOOOOMAAAAAAAAAAAAAA!!!!

[q]kettu kiu, 22.5.2008 20:49:
Lauantaina pääsen muuttamaan kesäksi takaisin turkuun[/q]

Erinomainen päätös.

[q]Miinapiina, 22.5.2008 15:34:
oih, mul on maailman paras rakkauspoikaystävä
on se vaan niin ajattelevainen *sydän*

ai nii, uuet hiusset on kans uleet
ja kohtis hakeen uuen kämpän avaimet, kaikkee kivaa siis tälle päivälle... nii ja nään kohtis murmelin...
[/q]

*aplodit**aplodit*

500 € enemmän palkkaa mitä olin luullut

Sain tänään 20 euron arvoisen lahjakortin asiakkaalta ravintolaan tuntuu vaan hassulta kun se mitä tein sille oli niin pieni juttu ja saan vastineeksi siitä tuollaista...

Opintotuet ja asumislisät maksettu nyt kokonaan pois. Eli nyt ei ole enää painamassa niskaan mitään takaisinmaksuja ja tästä jäi synttärijuhlintaankin ihan hyvin rahaa.

...Amman faijan BMW....
Olipas taas siistii ajella pitkästä aikaa meiän bemu 1600:lla (vm '67). On se vaan niin makee peli. *sydän*

Maksoin spurgun dösään. Tosin enemmän happihyppely olisi häntä auttanut, mutta näinhän se maailma pyörii. Hyvät tyypit ei moralisoi vaikka pitäisi ja jos toimit kuten toiset haluavat, olet mukava. (Ja masentuneita pitää aina paijata)
Päivän :D onkin sitten Wincapitan sijoittajat, jotka itkevät typeryyttään poliisille :D

[q]noemi, 6.11.2009 18:14:
---
alphamagic, 6.11.2009 12:21:
Vesisade ja Portishead *sydän*
Ja illalla ulos uuden tuttavuuden kaa, puolikuntosena tosin mut ehkä se olut seivaa

---

jätkä on ihastunu! :D
[/q]

en ees oo :)))

O