päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,280
- 1,281
- 1,282
- 1,283
- 1,284
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]tiiplis, 22.5.2008 16:16:
Olen itse tosi onnellinen siitä, että pahoista asioista huolimatta elämässä on ihan helvetin hienoja juttuja joista voi olla kiitollinen.
[/q]
kivakiva
[q]KooKie, 16.11.2007 09:33:
Hyvä alku päivälle, vois vähän siivoilla ja alkaa iltaa kohden valmistautumaan Espoon yön valloitukseen...
[/q]
kannunkulma vai aladdin? :P
työporukka. ja eiliset firman summer partyt.
Ihana aamuaurinko. 
Aurinko paistaa ikkunasta sisään ja osuu sohvalle jossa nyt Kia leikkii. Hän koittaa ottaa omaa varjoo kiinni, vilkuttaa välillä sille ja repeilee ihan täysii. *super**sydän*
Vähän ihanasti alkoi päivä. 
[q]WuZuul, 19.12.2008 10:19:
Perjantai! Töitä reiluun kasiin, koisimaan ja huomenna töihin UUDELLEEN! Nössöt pitää vapaita, tosimiehet on kaikki päivät töissä.
[/q]
True dat! :D
Töitä 22 asti (eli himassa 23 aikaan) ja huomenna klo.08 mennessä takasin duuniin, I WINS! 
Nooh, to be honest, oishan se vapaa viikendi ihan kiva, kun huomenna on kivat bileetkin, mutta nou kän dyy. Sunnuntaina kans duunia, ja sit yövuoroja jouluaattoaamuun asti. Noh, onneksi 25. ja 26. pvä vapaat. :)
Sainpahan eilen tehtyä kaikki kortit valmiiksi!
Kävin porukoilla kyläs ja muksaa oli.. alkaa talo näyttää aikas tyhjältä jo :( Mutta anyways, oli kivaa saunoo ja syödä hyvin.
Tulin vähän aikaa sitten duunista himaan. Mies istuu sohvalla ja katsoo telkkaria pilkkopimeessä ja sanoo:
''Mä katon telkkaria pimeessä, mä säästän sähköjä et pääsen naimisiin!''
Niin, siis meillä on ollu puhetta siitä, ettei pidetä turhaan valoja / tietsikkaa ym. päällä sillonku niitä ei tarvitse. Nyt herra on sit päättänyt skarpata tälläKIN saralla, hieman liioitellusti tosin. :D
Hyvin se on kyllä skarpannu kaikkien kotitöiden kanssa, kait ton kans vois sittenki mennä naimasiin (kuhan kosinta ois vähän laadukkaampi sisällöltään kuin ''Tuu häihi!'' tai ''Mennään kosimaan!''). <3
Eilinen roolipelisessio ja tänään töissä mukana pepsi maxia
Hauskat mökkichillaukset ja kolmet pitkät yöunet suoritettuna. Vaikka onkin rankka viikko edessä, niin nyt luulis jaksavan.
[q]Oj, 18.12.2009 18:12:
Loma alko tammikuun 11 päivään saakka
*känni*
[/q]
Onko sulla kans inttiin lähtö tollon?
[q]KooKie, 16.11.2007 10:02:
U FAIL! Suunnataan näillä koordinaateilla Westiin! :D
[/q]
voi teidän porvarien kanssa... :P
Ai että mulla on fyysisesti HYVÄ olo
Kerrankin en oo kipee, ei yskitä, ei niistätytä ja finally treenit alkaa taas maistua. Johan tässä tulikin otettua sitten sellanen 2,5 kuukauden motivaation etsiskelytauko, mutta löytyhän se taas!
*sydän* treenit *sydän*
[q]Sparkling, 1.7.2009 05:18:
4,5vkon loma, josta 3,5vkoo ulkomailla jonne tää lähtee än - yy - tee - NYYTTT! :D 
Adiós amigos! *sydän*
[/q]
Hyvin ansaittu loma ja reishu
Enjoy!!
Tää kyllä vetää vielä jälkeenpäinkin hymyn naamalle.. ..oli kivaa. 
[q]SyndroDome, 15.7.2009 21:22:
Juu thanks!
Ei oo kyl kuuluni vielä mitään tosta kodista... hmm, toiv natsais. En mä kyllä tiedä, onko toi nyt se the unelmakoti, kun vuokralle kuitenkin meinaan, enkä tossa kyllä välttämättä ole edes kovin pitkään, mutta tosi kiva olis anyway. Seuraavaks sitten mahdollisesti (elämäntilaanteen mukaan toki ) se the oma unelmakoti 
[/q]
Lykkyvä tykö! :)
Sun kyllä kannattaakin varmasti reissumiehenä harrastaa noita vuokrakänppiä ehkä, kun koskaan ei tiedä millon lähet taas puoleksi vuodeksi toiselle puolelle maailmaa. 
Ite kyllä tahtois jossain vaiheessa ihan omistusasunnon, niin voisi sitten laitella ja sisustella sitä niin paljon kuin sielu sietää. On meinaan mukavaa puuhaa. :) Vaik ohan tää nykynenkin kyllä kiva, 35-vuotiaaksi asti saa tässä asustella jos mieli tekee. Eiköhän toi aika riitä. :P
Pikkuväki on antanu mun nukkua jo 4 yötä 6.30 asti
puolustusvoimilta tuli kirje että mut ylennetään korpraaliksi..
"jee"
ei kehtaa sitten enää ryhtyä reservinkieltäytyjäksi kun on kerta ylennettykin :)
päivän toinen :) tai pikemminki :D
mun naama, se on ihan punainen ja silmien ympärillä valkoiset ympyrät, Panda 
kiva mennä tän näkösenä huomen töihin :DD
Olipa pitkään aikaan tosi mukava ja hauska viikonloppu tuolla. :)
Pidin.
Olin viimeset 2 viikkoa saksassa esiintymässä sirkuskoulun kanssa. Oli aivan älyttömän ihanaa esiintyä ja säätkin oli niin hyviä että rannalla pääsi käymään. Nyt on pitkä kotimatka puolvälissä ja tänään vietettiin ihana turistipäivä tukholmassa ja huomenna kotiin! Niin hirveä ikävä kaikkia rakkaita ihmisiä että ihana tulla kuitenkin jo kotiin :) nyt tää sirkuspelle aikoo pitää viikon löhöilyloman.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,280
- 1,281
- 1,282
- 1,283
- 1,284
- ...
- 2,345
- Seuraava »