päivän :)

Back to häröily O

Kesälomat lyötiin lukkoon ja nyt onkin sopivaan aikaan heti kolme viikkoa siihen. En muista millon mulla ois viimeks ollu kunnon kesä tai muutakaan lomaa.. Kaikenlisäks heti mun kesäloman toisena päivänä on hyvät bileet Nous kyllä fiilikset korkeelle, sen verran kivaa varmaan tulee kaikin puolin tästä kesästä

Töistä kotiin polkiessa, ei kastunut läheskään niin paljon kuin eilen.

Juoksulenkki
Tulikin vedettyä verenmaku suussa niin kovaa kuin kintuista lähti... Eipä kiristä pipo enää yhtä paljon, kuin iltapäivällä.

Onnellinen hymy naamalla aamukahvilla... Eilen (tai no, taman aamun puolellahan se oli...) katsastamassa Berliinin Berghain&Panoramabar! Saihan sinne jonottaa mutta paikka oli kyl nakemisen arvoinen...

Ja Saksassa on hyvaa pullaa!!

Life never quits to amaze me

Maanantaikin voi yllättää positiivisesti. Kavereille kiitos mugavasta illasta

Mutsi oli taas reilulla päällä. Se oli ostanu mulle autoon kyltin, jossa lukee "NAINEN RATISSA (Pois alta!)" Täytyy ihan piruuttaan laittaa se sinne johonki

[q]isokeksi, 21.5.2008 13:30:
Pääsin pääsykokeissa jatkoon! Aurinko paistaa *sydän*
[/q]

Onnitteluni!!!!!!!!!!!!!

oekasu olut pohjos karjalan uamussa.....

Viime viikolla autossa ilmeni pieni ongelma, joka eilen katosi kuin tuhka tuuleen. Peruutin huollon ja pystyin saman tien viemään auton katsastukseen. (Tuon vian kanssa ei olisi mennyt läpi.) Katsastussetä oli mukava eikä löytäny mitään vikaa autosta. Kotona sitten vielä pesin ja hinkkasin ja vahasin, ja nyt auto loistaa kilpaa auringon kanssa.
Hyvä mieli koko jutusta, ja käsissä ja olkapäissä tuntuu, että vähän on sienillä ja räteillä huiskinut.

Olipas erinomaisen hieno päivä, ihan parhautta loikoilla kaivarissa.

-Tervetuloa kesä! *sydän*

Uusi japanilainen kokkiveitsi *sydän*

Mun keittiöni muut "terävät" keittiöveitset on aika kaukana terävästä kun tohon vertaa.

Saanu jopa siivottua kaniinin häkin*hymy*. Ja onneks vasta yövuoroon ja sit alkaaki monen pvän tauko-ainakin tosta duunista.

Palkka! ja tää fiilis kun laskut on maksettu, ja silti jääny sen verran sivuun, että vois lähtee vaikka shoppailemaan <3

Se toimii taas!

Tämmöisinä päivinä tulee aina pohdittua että pitäiskö alkaa tallentamaan talteen kaikkia kuvia ja blogeja yms täältä kaiken varalta...

Ei ole minun päivän :) mutta jos jollakin elämä potkii päähän niin tämän luettuasi voit vain ajatella että kylläpäs asiat itsellä onkin hyvin ;)

http://ircquotes.net/index.php?qid=9745

[size=6]Tiedän WANHA![/size]

[q]Mar6, 21.5.2008 13:56:
---
isokeksi, 21.5.2008 13:30:
Pääsin pääsykokeissa jatkoon! Aurinko paistaa *sydän*
---

Onnitteluni!!!!!!!!!!!!!
[/q]

KIIITOS!!

[q]Lenita, 16.5.2008 12:28:
Justiinsa huomasin, että mun tililtä oli veloitettu eilen opintolainan viimeinen maksuerä!!!
Apua, oon aikuinen!
[/q]

onneks olkoon! mulla toi kaikki on vielä edessä (ja pitkään taidan niitä maksaakin :D)

Pieni flirtti piristää kummasti, vielä kun kyseessä oli sellai ylisöpö ambulanssimies

vihdoinki loppu tää hirvee lihas kipu ku alotin taas mun nyrkkeily harrastuksen :) eilen oli kyl järkyttävää olla töis ku jokaikine lihas kipeenä :P

edit: vois koht mennä hakkaa tota säkkii vähäks aikaa :P

Joustoluotto maksettu pois onkin ollu kiva maksella tota opiskelijana. No, ohi on ja enää en kyllä tollasta ota

O