päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,282
- 1,283
- 1,284
- 1,285
- 1,286
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]*minttu*, 24.5.2008 08:13:
---
tiiplis, 23.5.2008 16:50:
Ihmiset duunista oli lähettäneet mulle kukkia, just toi kukkalähetti ne mulle 
---
Oioi;) Ihanaa. Meiänki pitää muistaa tuoda sulle seur kerran ku käydään jotai kivoja voikukkia matkalta...ai, mut maxihan tais tuodaki niitä jo? Se kyllä kans aina muistaa 
[/q]
Hippimassi
Opin tänään viiden pisteen korva-akupunktion jalon taidon
Kirjastokäynti.
Kun on flunssa ja kuumeinen olo niin mikään ei voita sitä kun voi vaan käpertyä peittojen alle lukemaan Terry Pratchettia, Lassi ja Leevi -albumeita, tai töllöttää piirrettyjä DVD:ltä.
Ja mässää...
[q]anniharha, 26.2.2008 14:05:
LOL OMG EIKU OON STADIS!
[/q]
AI PROVINSKIN AIKAAN LOL BLONDI!!
päivän toinen :)
vein miukurin ulos takapihalla olevaan ihanaan pikku metsään, voi että se tykkäs olla siellä 
ja linnut räksytti (yhteen puuhun keräänty n.20 naakkaa rääkymään)
Päivän kuvaukset tehtynä, päikkärit otettuna ja nyt ystävän läksiäisiin chillaamaan hetkeksi. Vois lungeilla koko lopun viikonloppua.
[q]domi, 24.5.2008 19:01:
---
nomic, 24.5.2008 18:58:
Tää distro + Wine + Fallout 2. *sydän*
---
NIIN KANNATTIKO. NIIN.
[/q]
olen elitisti. MENE SINÄ KEITTÄMÄÄN NIITÄ PERUNOITA HEVOSTES KANSSA!
Giro D'Italia ja bisseä, toimii + olo alkaa hiljalleen olemaan parantumaan päin (siis kuume laskenut ja kivut katoavat hiljalleen).
Orkidea & Dallas Superstars @ Puijonsarvi, Kuopio 
lisäksi, että opinnäytetyö alkaa olla valmis ja voi hyvällä omallatunnolla lähteä bailaamaan =)
Loytyipas kiva punaviini kotiin vietavaksi!
Kaiken lisaks systeri tekee pian thaikkuruokaa ja ma vasaan salaatin.
Paakipukin lahes poissa, vihdoin. Vaivas koko aamun ja paivan.
Viela monta paivaa jaljella taalla
Se oli sit vika tentti tänään tän koulun osalta.
Ja meni vielä kohtalaisen hyvin, uskoakseni. :)
Kohta olis yksi ammattinimike taskussa, huomenna haastattelu oman alan töihin, ja kattellaan sit mitä tässä seuraavaksi tekisi. :)
On kyllä hyvä fiilis. Kaikin puolin. Oli kiva viikonloppukin. *sydän*
Niin, ja nyt näyttäs sille, että Helmikuun kiertueella päästäs vetäsemään sellasta Hollanti-Saksa-Venäjä-rundia, ois khyllä huijppua!
[q]Miinapiina, 24.5.2008 17:41:
iiih, enää ihan pieni hetki, ni pääsee viettää läksiäisii/synttäreit ihkujen kanssa 
[/q]
mul o näläkääää!!!:DDDD
ai nii ja palkkaki nous tänään 1,38e lisää tunnille!
Ah mikä laskettelupäivä ja mitkä mahtavat jälkifiilikset! *sydän* Oon niin ylpee itestäni, kun oon vaan kerran aiemmin lasketellut ja sekin 2 vuotta sitten, mutta en kaatunut kertaakaan ja voitin pelkoni mennä semmosista hyppyreistä ja jyrkistä mäistä!
I'm in luuuuv!
Rinteet oli hyvässä kunnossa, ja joku paikallinen dj soitteli ysäriklassikoita. :D Parhautta! Nyt aion vallottaa sohvan ja herkutella sipseillä. 
Ihanaa ihanaa ihanaa!
Päivä kohta pulkassa, tänään on ahdettu päähän uutta tietoa, keskusteltu rikollisuuden hyödyistä pahoinvoinnin indikaattorina, Nicaraguan ja USA:n kylmistä väleistä 80-luvulla, setvitty konkurssituomioita korkeimmalla asteella, vertailtu Savignyn ja Nietzschen näkemyksiä oikeudesta ja moraalista yms.
Lisäksi kaikki nörtit on ruvennu moikkailemaan mua kun sain niin hyvät pisteet vaikeasta välikokeesta.
Nyt on aika hyvä mieli.
"meillä on näitä lomatilanteita" part 2. gg stocka
Harvalle maksetaan palkkaa siitä, että saa saunoa puusaunassa meren rannalla, grillailla, nauttia luonnosta ja auringonpaisteesta, seilailla merellä ja lökötellä biitsillä, paistella lettuja ja nauttia niitä vastapoimittujen mustikoiden kera...
Oli aika loistava leiriviikonloppu, vaikka duunissa siis olinkin! <3
Yleensä ei tuu lököteltyä hiekkarannoilla bikineissä, mutta teinpäs nyt senkin sitten ekaa kertaa tänä kesänä. Pitihän sitä nyt myötäelää lasten riemua ja auringonpalvontaa. :)
Nyt tosin osaa taas arvostaa sisävessaa ja suihkua, joita ei leirisaarellamme ollut. Nyt on pari vapaapäivää, ja tänään haetaan verhot jotka olen suunnitellut yhdessä verhosuunnittelijan kanssa yms. mukavaa. 
Ja eilen tuli vissiin 2 vuotta täyteen ensitapaamisesta.
[q]Janisa, 11.11.2007 02:53:
Juon tassa itseani mukavaksi ja suunnataan sitten tyttojen kanssa Playboy-kekkereihin... ;)
[/q]
No nyt olen kade! Oliko siellä tyttöjä pupuasuissa? :)
Oma päivän :) : On se mukavata kun ei tuhlaa rahojansa viinaan baareissa, nih saa aamupalalla nauttia leipänsä päällä hunajapaahdettua broileria ja kylmäsavustettua norjalaista kirjolohta.
*sydän*
Tänään raflaan syömään appiukon kunniaksi, ja sit omille porukoille omaa isukkia moikkaamaan. :)
P.S. Upouudet ja putipuhtaat lakanat oli aivan ihanat, nukkuminen oli luksusta. <3
( Mieliala on selkeesti parempi tällä hetkellä, kun pystyy fiilistelemään tämmösiä pieniä isoja asioita, jippii!! )
Huomenna saaristoon ihanien ihmisten ja hirveen safkalastin kanssa.
aika parasta*sydän*
Kylläpäs onnellisuudentuntemukset tuleekin oikeen ryöppynä yhtäkkiä. Herättyäni avasin verhot, ja aurinko paistoi suoraan kasvoihin. Hiljalleen leijailevat pienet lumihiutaleet kimalsi auringossa. Tuli oikeen tippa linssiin, kun pitkästä aikaa tunnen taas mieletöntä iloa pienistäkin asioista, aivan kuten ennenkin. :)
Eilen luulin hävittäneeni mun rakkaan ja hienon sormuksen, jonka ostin yhdestä vanhasta linnasta yli 10 vuotta sitten Latviassa. Ehdin jo ajattelemaan pienen surun jälkeen, että noh, se oli vaan sormus, ja onneksi en ole menettänyt jotakin paljon suurempaa ja tärkeämpää. Kotiin tultuani löysin sormuksen pöydältäni, ja ilo oli kuitenkin suuri. Mieleeni juolahti, että liian usein asioita osaa arvostaa vasta, kun ne menettää. Mietiskelin elämääni ja totesin, että mulla on paljon sellaista, mitä arvostan ihan mielettömästi mun elämässä. Tavaroita paljon suurempia ja tärkeämpiä asioita.
Tänään on hyvä päivä. Kohta pääsee urheilemaankin. :)
JOKIMAKKARAA! NII MAKOISAA ETTÄ VOE HITTOLAINE!!!1 
P.S. Tää on mun 666. viesti!111 
...
Sirrrrrrrrrrrrrrrrr sirrrrrrrrrrrrrr sirkat soittaa salolla!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,282
- 1,283
- 1,284
- 1,285
- 1,286
- ...
- 2,345
- Seuraava »