päivän :)

Back to häröily O

Voi että!

Olipas kivat seinäkiipeilyt + juokseloinnit + saliloinnit.

Urheilun päälle maistuu loistavasti tortillat, joissa kanaa, fetaa, ananasta, jalapenoja, paprikaa, kurkkua, tomaattia.

Kaikenlisäksi sain tänään tekstiviestin yhden perheen äidiltä, jonka lapsia aloin vahtimaan n.4 vuotta sitten kun lopetin iltapäiväkerhon vetämisen, toinen lapsista oli siinä iltapäiväkerhossa. Nyt lapset ovat jo sen verran isoja, etteivät sinänsä tarvitse lastenvahtia, mutta heidän äiti laittoi mulle silti viestiä, että haluisinko tulla toisen lapsen leikkikaveriksi yhtenä viikonloppuna kun muut perheenjäsenet lähtevät kyläilemään. Lapsukainen oli ilmoittanut, että haluaa juuri minut sinne leikkimään. :) Lämmittää sydäntä kovasti. <3

Samainen lapsukainen kuulemma myös haluaisi mun nimmarin ja jonkun fanikuvan musta. Täytyypä siis printata joku fanikuva hänelle. :D

Voe sentään! Hyvä miäli!

edit: Jalot Penat muutettu Jala Penoiksi :D

Radiosta pamahti soimaan The Sounds.
Sekunissa tuli siirryttyä takaisin Provinssirockin isoon
telttaan missä kyseinen bändi vei kaikkien sydämet*sydän*

[q]astaroth, 25.5.2008 16:57:
kaverin antama fingerpori-kirja
[/q]

Hah, ehkä maailman parhaimpia puujalkavitsejä ikinä

http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135236369421.gif

Mun mies on omatoimisesti imuroinut koko kämpän, pyyhkinyt pölyt kaikkialta, järjestänyt vaatekaapin, siivonnut kylppärin peilikaappeineen päivineen, vienyt roskat poies...

Siis vähänkö mä käyn kuumana siivoaviin miehiin! *sydän* (Ja olen ollut hyvä kouluttaja porkkanoineni... *nauru*)

Helpottaa oikeasti mun stressitaakkaa ihan älyttömästi, jos toinen osallistuu näin hienosti kotitöihin, ja voin pitkän työpäivän päätteeksi nauttia puhtaasta kodista sen sijaan, että joutuisin alkaa vielä itse puurtamaan ja siivoilemaan. Mi luvs! <3

Niin, ja kesäloma lähestyy, Monday Bar ja Maltan reissu ja Tuska, aijaijaiii! Tän kuun vika päivä pääsee jo lomalle. :)

Kymppi lähes täysin lonkalta edellisvuoteen verrattuna, ja kuitenkin vartin nopeammin! Miten niin viimeksi oli kävelijoitä tiellä :D Ens vuoteen jos lopetan tupakoinnin, ehdinköhän sit maaliin jo 45 minuutissa*ding*

[q]Timce, 16.5.2009 21:37:

Mä olen sellanen, et mä en haluu mitään vastapalveluksia. Mä siivoon ihan vaan ilahduttaakseni prinsessaani.

Mä olen sinkku, toivottavasti en enää tämän viestin jälkeen.
[/q]

Suht hyvää deitti-ilmomatskuu!

No mut hei, kyllähän se pitää kato suheen positiivisuutta yllä, kun toisen ei tarvi olla ressi-erkki pitkien työpäiviensä ja kotihommien kanssa ja molemmat o tyytyväisiä. Eli vastapalveluksethan ne roks!

Niinjoo, ja tänään tuli duunissa harrastettua viherpiiperrystä pihalla med ruohonleikkuri ja puutarhasakset sekä avattua grillikausi. Vaiks onkii välillä pitkää päivää ja ressaavaa, niin kyllä näitä positiivisia päiviä ja juttuja onneksi mahtuu mukaan aikast paljonkin. *sydän*

[q]Takyon, 24.2.2007 18:41:

Mitää kiipeilykursseja.. Ihan nätisti se on aiemminki sujunu
[/q]

Joko tää oli huumorii tai sit ei, mut ihan vaan tieroksi että sinne ei siis saa mennä kiipeilemään tyypit, jotka ei ole käyneet kiipeilykurssia, ja joilla ei ole todistusta siitä. Mut ymmärtääkseni oot siis käynyt kurssin eli noup hätä. Kantsis hommata semmoi 4 hlön porukka (tai siis parillinen lukumäärä ainaskin), muutoin on liikaa odottelua. :) Ja täytyy toki Rixun kans jutella et ollaanko valmiita luapuun meijjän terapeuttisista sessioista: höpistään samalla tyttöjen juttuja ko juostaan ja tehään masu ym. lihaksii ennen ja jälkee kiipeilyn.

Oon viime aikoina painanu joka päivä duunipäivän päätteeksi lopputyötä koululla ja kotona. Unet jääny minimiin. Tänään saatiin lopputyö tehtyä loppuun ja palautettua!

Ja kun vihdoin pääsin koululta kotio joskus 21 jälkeen, ni aloin siivoomaan. Eka aattelin et imuroin vaan. Sit siivosinki myös ylähyllyn, vaihdoin lakanat, pyyhin pölyt, kuurasin kylppärin, tiskasin...

Hitto mä oon nii ylpee itestäni ku koulu on kohta purkissa ja nyt on putipuhdas kämppä, suihkunraikkaana puhtaisiin lakanoihin!

Unet jää taas minimiin, mut huomenna duunipäivän jälkeen ei tarvi tehdä mitään kotihommia, ja eka viikonloppu AIKOIHIN ku voi _oikeasti_ relata ja rentoutua. Ei ole pakko vääntää kouluhommia, ei mitään! *sydän*

Moon niin onnellinen ettäh!

jee hyvä slaavilainen veljeskansa naapurissa! go for it! (Oli pakko laittaa vastineeksi tuolle hölmölle viestille päivän :(:ssä. Ei taida olla olemas enää NL:a)

FUCKIN' FABULOUS! *sydän*

Viime pe jo vedettii melkoset seinäkiipeilyreenit, ja tänään ne vasta megareenit olikin! *super**hikoil**plur* Hulluna negatiivisia seiniä ja sellasta pilkunnyhväämisseinää, jossa on niin pienet otteet et ihanku ois jollekki jyrsijälle suunniteltu. Mut ylös asti ja monta kertaa peräkkäin, kyä nyt joka paikkaa kihelmöi ihanasti! <3

Saakuta, ja pullisteltiin hauberia peilin ees (LOL) ja kyä se papu on vaan kasvanu! Hitto, tässä saa kohta pelätä muuttuvansa joksiki fitness-tybyksi. Eipä tuo hauberi oo tosin se pääpointti, vaan tää megahyvä olo ja ah kun on löytänyt mieluisan lajin jota jaksas vaiks joka toinen päivä, on niin kiwaa! Kunto kohentunu simona!

Ja löysinpä tänään maailman mageimmat bikinit, pinkki-musta-pääkallokuvioiset.

Jeejeee, vaiks on hitosti kouluhommii ym. ni tän voimalla jaksaa taas! *sydän*

[q]Anu, 26.5.2008 17:10:
KIHLAUDUIN EILEN KULTAMUSSUNI KANSSA! Ihan superia!!! Vähänkö nyt onnellinen!
[/q]

Onneksi olkoon

[q]bubbelgum, 16.4.2007 23:35:
Kaikki kokemukset lauantaina seksimessuilla.
[/q]

Mit vidduu, me ei nähty! Ja mit vidduu myös tolle sun kommentilles messuja koskien. Osse ihanaa kattoo ku amatööripokee kuvataan yhestä ja samasta kuvakulmasta!

Tai heetkonen, et kait sää vaan päässy osalliseks....

...

...

...

Viime yänä oli kiva keikka, vaiks oli niin paska keikkamesta ettei lavalla ollu ees monitoreja kellekkään, elikkäs en kuullu _yhtään_ mitä soitin. Piti vaan visuaalisen muistin kautta pinputella. Mut oli hirmu hyvä boogie enihaus! Ja sit hevimestaan jatkamaan hippalointia, tosin join koko illan aikana vaan yhen tuopin ja kyytipojaks vettä, eli eijjoo darraa taaskaan.

Sainpa sit vielä kotiin tultuani elonmerkkejä ukostakin. Pariin päivään ei oo voinu olla missään muodossa yhteyksissä ni kiva tietää et se yhä sätkii.

MUTTA:

Yks asia kyllä ei oikeen istunu kivaan illanviettoon viime yänä. Hevimestassa yks liehuletti läimäs mun frendiä ihan saakelin lujaa perseelle. Menin sit koputtamaan sitä olkaan ja kysymään, että mitä se luulee tekevänsä, ja miksi läimäs mun frendiä. Vastaus oli, et ''Musta vaan tuntu siltä.'' Sanoin, että mitäs jos musta nyt vaan tuntuu siltä et haluun potkasta sitä munille. Ei kuulemma ollu sama asia tän herran mielestä. Sanoin, et mikään tollanen fyysinen kajoaminen ei käy päinsä, ja et opettelis vähän herrasmiestapoja. Jäpä sano, että hän ei ole mikään herrasmies, ja tekee mitä huvittaa. Mä sanoin, että koittas nyt kasvaa tollasesta keskenkasvusesta teininulikasta ees mieheksi, ja lähdin pois. No, eikös tämä heppu lyönyt mua ihan täysiä pakaraan, jonka jälkeen potkasin sitä munille ja sanoin, et tarviiko hakea vielä poke toimittamaan sen pihalle. Se vaan naureskeli, et senkus haet. Ja niinpä sit hain ja jäpä lens pihalle.

Ihme sakkia. Ei voi käsittää tollasia spedejä, säälittävää.

Noh, mut tosta hualimatta oli kyä kiwa ilta! Ja tänään onpi kaunis lenkkeilyilma! *sydän*

http://klubitus.org/profiili/6720_1200.jpg

tällänen kyltti thaimaassa temppelin ulkopuolella... oli pakko laittaa myös profiilikuvaksi :)

[q]a-j, 25.5.2008 03:40:
yläkaupunginyö:
ihmiset ystävät tutut kaverit *sydän*
[/q]
Samis!

Oli nastaa nähdä tyyppejä muutamien vuosien takaa, hitto miten nopeesti aika kuluukaan. Puolen kilsan matkaan meni mooonta tuntia kun aina törmäs johonkin tuttuun :D Lisäks viel noin uskomattoman ihana kesäyö ja hyvää musaa (ja ilmaista ruokaa *iloinen*) ja aah, kyl on anni taas onnellinen!

-Suurin osa duunipäivästä meni pihalla chillailuun auringossa
-Kävin ostamassa uunituoretta leipää
-Voitin perjantaipottu arvonnasta IrishCream-kermalikööriä ja oottelen sen jäähtymistä

Mul oli eilen tosi karsee päivä. Heti aamusta kouluun johtajuusopinnoille, mitkä kyllä sinänsä mua kiinnostaa. Selvittelin kuitenkin tauoilla kokoajan meiän paskassa tilanteessa olevaa lopputyötä, yhteistyötaho kun on tainnu nyt pilata mun mahdollisuudet valmistua ens jouluna. Opet ei oikeen digannu, kun me ei voida esittää seuraavassa seminaarissa edennyttä työtämme, se kun ei ole päässyt etenemään.

Vitutti suunnattomasti, teki mieli itkeä. Frendiki ottanu itelleen kokopäivätyön, joten pelottaa miten saadaan tätä etenemään kun lähtöasetelmatkin on yhteistyötahon kurjan yhteydenpidon vuoksi helvetin huonot. Kaikelta vitutukseltani sit suoraan duuniin. Teki edelleen mieli itkeä, mut pakotin itteni olemaan taas ystävällinen ja hymyilemään kauniisti. Kyl taas osaa arvostaa asiakastyötä tekeviä: oli tilanne mikä oli, niin aina on vaan oltava ystävällinen. Ei se aina helppoa ole, jos on ihan sairas stressi päällä.

Noh, mut syy miksi tää on päivän :) eikä :( topikissa on se, et huomasin illalla, et mun akka ukko on saanut mun pahan olon kaikkonemaan poijjes. Sain maailman ihanimman savesta tehdyn kortin, mis luki maailman hellyyttävin teksti. Mä niiiiin arvostan itse tehtyjä juttuja yli kaiken! *sydän* Sain myäs paljon onnitteluja kamusilta, kiitos niistä! =)

Lisäks sain synttärihieronnan, jonka aikana parransänki oli mun otsassa, hikisukat naamalla ja hampaat niskassa. Joo vähän vois reenata vielä. :D

Tänään sit bilettäääää ja vähän kuppia pitkästä aikaa!

Loma alkoi ja huomenna viikoksi alanyaan :)

Tänään alkoi espanjan opiskelu semmosen about 5 vuoden breikin jälkeen! *sydän*

Oon lukenut sitä 6 vuotta taannoin, ja arvosanat oli yläasteella ja lukiossa kiitettäviä plus kirjotin ylppäreissä magnan, mikä on ihan ookoo, mut sai kyl todeta et 5 vuoden tauko on vähän liikaa. :D

Alkuesittelyssä piti esitellä itsensä ja kertoa, missä on opiskellu espanjaa aiemmin. Meiksi tokaisi notta:

Me llamo Annika y he estudiado español en... lukio?... cinco años... sitten? No... muistaa?... mucho.

Hyvin menee.

En muistanu mitään perussanoja ees, vaiks joskus oon kirjottanu laudaatturin arvosia aineita. Voehan perse. No mut tää on päivän :) silti, koska tykkään kielestä ja oon (ainakin toistaiseksi) optimistinen muistini virkistymisen suhteen.

Onpas ollunna ihana viikendi!

Perjantaina pääs bilettään, ja vedin pitkästä aikaa hiprakat (joka tosin päätyi sohvalle sammumiseen :D), mutta sainpahan ressiä nollattua! Sit onki tullu nukuttua ja herkuteltua ja leikittyä himassa semmottii håratsua ko vetäsin sellaset mukavan kotoisat kultaset meikit silmiin megaöverirajauksilla ja huuletki rajasin överisti yli. No mut halvatkin huvit neljän seinän sisällä on very jees!

Tänään akka vei mut syämään Cantina Westiin megahyvää tulista häränpihvettä nam! Ja oon siivonnunna känpän ja parviosaston ja vaihtanu lakanat ja tiskannu tiskit ja kohta pyykitki on peseytynynnä. Nyt täällä kynttilät palaa ja vetäsen viä laittimansikkajädee. *sydän*

Ihanan rentoutunut ja hyvä olo!

O