päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,285
- 1,286
- 1,287
- 1,288
- 1,289
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Oon kyä ollu ahkera!
Menin koululle ennen luentoja tekeen yhtä koulutyötä, sit luentojen jälkeen tein yhtä toista koulutyötä jokusen tunnin, sit sen jälkeen tein koululla frendin kans viel opinnäytetyötä. Muutoinkin oon ylpee itestäni ku oon kaikesta ressistä huolimatta saanu hoidettuu kaiken maailman asioita. Oon mm. jatkuvasti soitellu tonne yhelle nuorisotalolle ja sopinu käytännön toteutukseen liittyvistä asioista (kun siellä vedetään pari taidepajaa), oon lähetelly sähköpostia sinne sun tänne ja tänään viel aion koristella mainokset ym. ja viimeistellä ton yhen koulutyön + väsätä kortin systerin ja sen miehen huomisiin tupareihin. 
Vasta vähän aikaa sitten pääsin kotio koululta, mut suht jees olotila kuiteski olosuhteisiin nähden. Käytiin eilen urheilemassa illalla, nih se varmaan anto puhtia tähän päivään. Oli suht vapauttavaa painia sellasella isolla pehmeellä matolla ja hillua ympäriinsä!
:D
Huomenna sit vien noi mainokset sinne nuokkarille ennen duunia, ja sit pääsenkin pitkästä aikaa oman alan töihin lapsukaisten pariin. *sydän*
Kyä tää tästä!
Tänään on ihan hyvä päivä. :) Ja viikonlopustakin on tulossa kiva urheillen ja anoppilassa vieraillen ja hyvästä ruuasta nauttien.
Nii, ja mullon taas jääkaapissa tuoreita mansikoita iltapalaks. 
Ainii ja sekin vielä, et sain viimesen kahen viikon liksan kesäduunista, ja sieltä putkahtikin yli tonni.
[color=darkgrey]IHMEBANTU - Tyttö Ja Spurgu[/color]
http://www.youtube.com/watch?v=pYsYr-I1PGs
*nauru**aplodit*
[q]Sand3, 9.2.2009 10:58:
Voi elämä :D no jokaisessa meissä asuu pieni sählä. T. jätti lompakkonsa taksiin
[/q]
Way to go, girlie! :D
Annas kun arvaan, tää tapahtu Furyjen jälkeen? Sussa on kyllä NIIIIIN teatraalista ainesta, ainakin pienessä sievässä. 
Ainiin, ja tän päivän :) on mun duunipäivä, joka oli oikeen kiva, vaikka 09-22 kestikin.
Paljon naurua ja hymyä mahtui päivään. :) Sainpa vielä duunifrendiltä kyydin himaankin, luksusta!
Bujinkan seminaari takana, paras viikonloppu dublinissa so far.
Olkapään pois paikaltaan muljautuskaan ei sitä pystynyt pilaamaan!
Ahh teki hyvää nukkua viime viikon leirin univelkoja pois. Nyt on semmonen fiilis et vois jopa lähtee vähä juhlii tänää B>
MUN UUS KONE! 
Siis tää on ihan unelma, ihan älyttömän nopea ja tehokas venpain! Huh huh, oon ihan täpinöissäni! Kohta pääsee väsäileen tällä musakkiakin, kivaakivaakivaa! Oon haaveillu jo useemman vuoden et saisin Reasonin koneeseen, mut eihän tolla vanhalla rutjakkeella meinannut pyöriä ees pasianssi. Mut tälläpä pelillä pyörii astetta isommatkin ohjelmat! 
Niin, ja tänään oli työhaastis. Tohon paikkaan oli hakenut yli 20 tyyppiä, joista 5 valittiin haastatteluun. Nyt viel vähän tsekkailen eri vaihtoehtoja ja palkkoja, ennenko soittelevat et sainko paikan. Vaikuttas aika hyvältä kyllä sen suhteen. 
Nooh, mut täytyy nyt miettiä ja kahtella vielä ennen ens maanantaita muitakin vaihtoehtoja.
Ja kyllähän töitä riittää jokatapauksessa.
tänään sitten kivaa puuhasteltavaa puutarhakalusteiden öljyämisen merkeissä. Ovat haalistuneet niin paljon, että pitää laittaa uusi öljy"väri"kerros. Se vaan on jotenkin kivaa tekemistä.
Nii ja iso :) :) :) kun taitaa olla ilmat hipan verran lämpenemässä.
[q]Raver71, 25.5.2008 20:28:
Tämä sunnuntain iltäpäivä mukkulan rannassa lahdessa. Epävirallisen viralliset neppaus kisat ja se tunnelma paikan päällä. Niin ja se auringon paiste. Kyllä kelpasi...
Ei, en osallistunut itse kisaan...
[/q]
Oli kyl parhautta *sydän*
viikonloppu *sydän*
kaverin synttärit, Hytkyt ja koko eilinen päivä Hietsussa ihanien ihmisten seurassa
Kuuntelin sairaalassa makoillessani ja tuloksia odotellessani käytävällä olleen vanhan naisihmisen ja ilmeisesti tämän vanhainkodin hoitajan keskustelua. Vanha nainen kertoi, kuinka hän on ollut kahdessa eri sodassa lottana. Hän itki samalla, ja pahoitteli liikuttuneisuuttaan. Itsekin tirautin pari kyyneltä salaa.
Miksi päivän :) ? Kuuntelin vanhan naisen ja tämän hoitajan keskustelua, ja ihailin hoitajan tapaa kuunnella ja keskustella ikäihmisen kanssa. Hoitaja sai naisen nauramaankin, ja nainen kiitteli sitä, kuinka hoitajalla on huumorintaju aina mukana. Tuli lämmin olo heidän keskusteluistaan.
Harmittaa vähän, kun en ole koskaan tehnyt vanhusten parissa kunnolla töitä. Ehkä joku päivä. :)
Puhuin just serkun kanssa puhelimessa ja kysyin että itkeekö sen neljä kuukautta vanha poika vielä paljoa vai onko rauhottunu, johon se vaan totes et kyl hän se, nytki on parvekkeella jäähyllä epäurheilijamaisesta käytöksestä :D
Päivän paras
Kaupassa oli myynnissä paikallisen viljelijän kurkkuja.
Kilttinä äitipuolena päätin ommella Adan barbille uudet vaatteet, mites ollakkaan ompelin kiksukarvat ja bilevaatteet ja siitäkös neiti riemastu ja sano et hänkin tahtoo samanlaiset. 
Muutenkin kiva vkl takana ja tilillä olikin enemmän rahaa kuin olin luullu. Nyt sit on Kialla ihanat uudet hiekkalelut tosin tuntuu et roskiskatos on kiinnostavampi toistaiseksi kuin joku hiekkis.
TKK:n arkkitehtimatikan pääsykokeet meni läpi, joten lopulliset suunnittelukokeet here I come!
ollu tänää ihan ihme päivä, sähläilyy ja sekoiluu koko päivän, levoton olo.
ihastuminen on ihanaa mut valitettavast taitaa jäädä siihen. *sydän*

sain myös käytyy luistelemas pienen lenkin tos, hyvä olo nyt. *ranta jellona*
Tää on kyllä enemmän päivän
,
ja
-
KIHLAUDUIN EILEN KULTAMUSSUNI KANSSA! Ihan superia!!! Vähänkö nyt onnellinen!
...kun jostain vielä löytäisi kivat rinkulat...
Päikkärit 
Ystävät *sydän*
Tänään on muutenkin vaan hyvä päivä
[q]Anu, 26.5.2008 17:10:
Tää on kyllä enemmän päivän
,
ja
-
KIHLAUDUIN EILEN KULTAMUSSUNI KANSSA! Ihan superia!!! Vähänkö nyt onnellinen!
...kun jostain vielä löytäisi kivat rinkulat... 
[/q]
Onnea, onnea, onnea *aplodit**sydän*
Näin ystävän, joka sanoi ääneen mulle miltä musta tuntuu + jonka seura oli paljon oloa rauhoittavaa.*sydän*
Kerkes viel ihan älyttömän työviikonlopun jälkeen muutamalle rymy-eetuun ja nousuhumalan rentoudessa kotiin.
ARGH. LOHJA. Haistakaatten vittu koko kaupunki.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,285
- 1,286
- 1,287
- 1,288
- 1,289
- ...
- 2,345
- Seuraava »