päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,286
- 1,287
- 1,288
- 1,289
- 1,290
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Ylennys duunissa --> 1250/kk palkankorotus ja Ibiza enää päivien päässä, nIIIIICE! Vihdoinkin jotain positiivista...
Sain uuden puhelimen
En kyllä tiedä mistä hyvästä, mutta iloinen kyllä olen. Kiitos ihanalle miehelleni
oli ihanaa katsoa kun miukuri pyöri innoissaan hiekassa ulkona kun siihen paistoi lämpimästi aurinko
paitsi nyt päiväpeitto on vähän tomunen, mut ei haittaa..
Mul on ainakin kuukauden loma *sydän*
[size=4]Pää eikä kroppa olis kyllä kestänytkään enää kuukauttakaan jos ei olis ollut :s[/size]
[q]H3li, 27.5.2008 14:34:
muthan kutsuttiin pääsykokeisiin.
ja eilen sain duunia. :)
[/q]
loistavaa!!
[q]Zapa, 26.5.2008 21:47:
Ylennys duunissa --> 1250/kk palkankorotus ja Ibiza enää päivien päässä, nIIIIICE! Vihdoinkin jotain positiivista...
[/q]
Aika miehekäs korotus *pökr* congrats :)
-M
Jee, vihdoin ja viimein pysyy sisällä muukin kuin vesi ja mehu *jiihaa*. Nyt sitten pitäis kokeilla ihan kunnon sapuskaa kun ei oo tullut syötyä kolmeen päivään :P
Ja tietenkin se ettei tarvii syödä kipulääkkeitä kun ei tuohon haavaan edes satu paljoa
koulussa tuli vedettyy hitsauspätevyyskoe läpi
ihmeen paljon seki piristi tätä päivää. olo vaa paranee ku perkuleen hyvä musa soi täpöl ku yksin himas
[q]Mark, 27.5.2008 11:04:
---
Zapa, 26.5.2008 21:47:
---
Aika miehekäs korotus *pökr* congrats :)
-M
[/q]
cheerz, vastuu painaa myös miehekkäästi ton ylennyksen jälkeen
Ihan sekaisin juoksin äsken ympäri kämppää ja sydämessä tuntui. Ihan vain yhden puhelinsoiton takia...
Mikähän muhun on mennyt? 
edit: ja oli ne suupieletkin korvissa, ja taitaa olla vieläkin
En nyt tiiä mihin päivän x tän laittaisin, joten päädyin sit tänne. Kai tää ois oikeestaan :D, eli sain vihdoinkin postissa PADIN sukelluskortin. Siinä mun nimeksi on painettu MARIO.
hemmetin jenkkiläiset!
Mulla on ollu vaan niin yksinkertasen taydellinen pidennetty vkoloppu, etta huoh.
[q]Elmiira, 28.5.2008 11:50:
Positiivnen palaute 
[/q]
Sama täällä, sitä on näköjään liikkeellä
pullo limppaa, säkki bäyskärii ja oceans 12 & 13 sekä stickmen dvd:t
yay!
[q]Takyon, 27.5.2008 22:59:
---
Marjo, 27.5.2008 21:12:
En nyt tiiä mihin päivän x tän laittaisin, joten päädyin sit tänne. Kai tää ois oikeestaan :D, eli sain vihdoinkin postissa PADIN sukelluskortin. Siinä mun nimeksi on painettu MARIO.
hemmetin jenkkiläiset! 
---
Siihen pitää selkeesti liimata joku supermario-tarra 
[/q]
Joo, siihen oman kuvan päälle.
koulujuttuja saanu palautettua ihan mukavasti
mun työasiat lutviutuu kyllä niin kohilleen!! kuulin mitä mulle on suunniteltu ja voin vaan sanoo et vitsi ku oon tyytyväinen ja iloinen!! saan paljon lisää vastuuta ja korotusta palkkaan!
ja mikä ehkä parasta, nii kyl mää vaan niin tykkään tosta duunista vaikka välillä kiristeleeki
Ensimmäinen meijän oppisopimuskoulutusryhmästä, joka sai oman nimetyn yritysasiakkaan kahdelle merkille
Tarkottaa siis sitä, että kauppaa voi tulla ilman että evää liikauttaa ja niistä toi meijän toimipiste on tehty. Najs
[q]REivaaja, 29.5.2008 07:38:
---
---
Tosin töissä on kiva olla hikisenä...
[/q]
Kyl sitä töissäkin voi käydä suihkussa.
Entinen tyonantaja soitti ja sanoi kaikkea positiivsta. Taidan ostaa pullon jotain kivaa sille, mikali maanantainen tyohaastattelu (toisessa lafkassa) menee putkeen ^_^
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,286
- 1,287
- 1,288
- 1,289
- 1,290
- ...
- 2,345
- Seuraava »