päivän :)

Back to häröily O

Tittirii! Sain jatkettua työsopparia kuukaudella! Saan siis sittenkin työharjottelun tehtyä yhdessä paikassa loppuun, ja valmistuminen on taas pikkasen lähempänä :)

Mut valittiin Jkl:n yliopiston historian ja etnologian laitokseen opiskelijaksi pelkillä suosituksilla.

edit. oli pakko kursivoida.

[q]Verano, 27.5.2008 11:29:

Onneksi olkoon
[/q]

Ja kiitos!! ...kuten jo tuli mainittua, pää niiiiiin pyörällä, että normaali elämä meinaa jo kärsiä...! Huijuijuiiii...

kylymöö kohvia rankan työpiävän piätteheksi *känni*

Sohva tuli!

Onpas se .... iso. Siis tosi... iso. Suosittelen lämpimästi sohvan ostajille huoneen mittaamista Mähän en tietenkään niin tehnyt, sehän ois ollut ihan liikaa vaadittu ja tuloksena on valtavan kokoinen sohva, joka on lähes huoneen päästä päähän

Mutta hiton hyvännäkönen se on! Ja uutuudenkarhee! Ja ISO!

Just tuli iso kasa vinyylejä kotii Huomen pääsee taas uudella innolla soittelee

[q]Adorable

Onnea, onnea, onnea *aplodit**sydän*
[/q]

Kiitos!! Hidas heräämään, eihän tässä onnenhuumassa ole ennättänyt edes Klubbarissa käymään...

Kultsi oli imuroinu ja pessy lattiat sillä aikaa, ku itse olin pihatalkoissa

[q]*minttu*, 28.5.2008 22:25:
Kultsi oli imuroinu ja pessy lattiat sillä aikaa, ku itse olin pihatalkoissa
[/q]

Aika ihanaa

enpä sano muuta ku yks kaveri ja sit hyvin menneet testit ja sit yks kommentti jep jep :D

Pennsylvanian ajokortti on taskussa - ajokoe meni läpi tänään! Oli kyllä tosi paha koe: taskuunperuutus ja kierros korttelin ympäri, yhteensä alle 10 minuutin urakka. Sinänsä aika hauska fiilis ajaa omalla autolla yksin ajokorttikonttorin eteen, ajaa ajokoe ja sen jälkeen ajaa sillä omalla autolla pois sieltä. Voiko turhempaa olla?

Melontakurssi + klubijäsenyys. Kesähelteet ja Suomenlahti, here I come! *sydän*

[q]Super-Kerttu, 29.5.2008 07:19:
Tää on jotenkin säälittävän hauskaa..

Tulin tänään pyörällä töihin ekaa kertaa. En oo pyöräillyt viimeiseen kymmeneen vuoteen kovinkaan paljoa, kun en ole omistanut pyörää.. Matkana oli Kallio-Lassila, eli jotain 8 kilsaa! Ja mä oon niin puhki!!! Meinasin alkaa itkemään puolessa välissä, kun se matka ei tuntunut loppuvan koskaan. Verenmaku suussa poljin ja silti kaikki huristeli mun ohi kevyen näköisesti. Kun pääsin duuniin, mun jalat ja kädet vaan tärisi..*tirsk* En tiennyt et mulla on näin huono kunto!

Voipi olla, et jatkossa tuun sillä bussilla duuniin, niinku ennenkin.. Aamut pitää olla rauhallisia, eikä tämmösiä hemmetin urheilusuorituksia!

No, mut on siellä tosi kaunis aamu!
[/q]No eihän se muutaman kerran jälkeen enää tunnu missään*vink* Tosin töissä on kiva olla hikisenä...
Harmi kun on pyörä varastettu ja uuteen ei jaksais säästää.

IrcQuotes. Täs töis aina välil luen ja on naurus pitelemistä :D toi vastapäinen kaveri varmaan kohta jo huomaa ja ihmettelee mitä kiherrän :D

ihanaa...vapaapäivä...pari uuttaa tunikaa ja muutkin asiat kunnossa:)....puistoon->

ENAA VITTU 2 PAIVAA TASSA PASKAVALTIOSSA *jiihaa**tanssittel**aplodit**iloinen**pahis**plur**joo*

Pikkaisen laittaa hymyilyttymään eilisen Helsingin Sanomien sivu, jossa on elokuvien mainoksia, joihin on aina laitettu jotain pieniä pätkiä arvosteluista, jotka edes epäsuorasti kehuvat elokuvaa... Eli Hancockista oli nostettu seuraavanlaisia kommenteja mainokseen:

"Kesän vauhdikkain yllättäjä"
Forssan Lehti / J.U. Pellonpää

"Osaavat näyttelijät vetävät pisteet kotiin"
Me Naiset / LP

"...paska leffa..."
HS / J. Mykkänen

Mikä ei kuulu joukkoon....

Mauno Kalevi.

Sain vihdoinki valmiiks yhen voimia ja aikaa tosi paljo vaatineen kouluhomman

Juuri tuli infoa et postiin on saapunu sigman 30mm obiska*iloinen* pääsee harjoottelemaan paremmin kuvausta*hihu*

O