päivän :)

Back to häröily O

[q]bubbelgum, 17.4.2007 13:51:
---
Syce, 17.4.2007 13:35:
---
bubbelgum, 16.4.2007 23:35:
Plurinaa...
---

mitämitämitä...tahtoo tietää lisää*slurps*

---

And I quote myself.

Mä en kerro mitään!
[/q]

Tylsimys*grr**grr**grr*

viikonloppu lähestyy...*sydän* pääsee viettää löhö viikonloppua...*hihu*

Päivän pelastaja. Ostin duunikaverin suosituksesta kuivausrummun. Noh, ekan kokeilun jälkeen oon kerranki pirun tyytyväinen pyykin pesun jälkeen.

Kaikki kissojen karvat ja nöyhdät ja nukat ja KAIKKI on lähteny vaatteista ja musta paita oli taas musta ilman teippirullaa ^^ OSSOM!

sain aivan tajuttoman siistin työpaikan, jossa kaikki jutut niin kohdallaan ettei oo tosikaan.
tänään juhlitaan!

Asiat etenee pikkuhiljaa-vieläpä ihan hyvään suuntaan *vink*. Damin reissu saatu kohta aikaiseksi.

[q]Vampyrella, 2.6.2008 21:19:
Tutkintotodistus napsahti tänään postiin ja kävin sen sieltä hakemassa ( I have a ammattinimike! ), upea ruokailuryhmä tilattu, edellisen kämpän lopputarkastus suoritettu ja karmivista vuokranantajista olen nyt päässyt eroon.

Tässä päivässä on paljon hyvää!

Vielä kun jaksan purkaa loput laatikot niin avot! Taidan laittaa ruis-coctailpiirakoita uuniin ja kananmunat kattilaan kypsentymään niin johan jaksaa.

Niin, ja uudesta kodista tulee päivä päivältä kivempi! :)
[/q]
Grrouh

I salute you!

Sellaset 16 tuntia ja oisin kotona... *sydän* :')

[q]Miinapiina, 2.6.2008 09:22:
uus koti

--hehkuti--

myös kiitsat kamuille muuttoavusta (koska itketään? *nyyh*) *sydän*

[/q]

ole hyvä ja voit itkeä! *sydän*
miss ya.

[q]H3li, 3.6.2008 14:32:
oma :) on pääsykokeiden ihQ menestys, viel on vika osio jäljellä kuudelta.
[/q]

JULIAN SMITH - Techno Jeep (Original)

Aikamoista *nauru**aplodit*

Rakki*sydän* nukuttiin pinossa lattialla päikkärit ja sen jälkeen täysii ympäri pihaa. Nyt se on taas massu pulleena kyljellään sohvan juuressa, kieli etuhampaiden välistä ulkona. Pullero*hihu*

-Keli
-Maastossa lenkillä fillarilla sen pari tuntia

ihanaa ku isä ja pikkuveli on ollu täälä keskiviikosta saakka. muutaman kerran vuodes ku näkee.
on saanu taas isän kans keskustella kaikista mukavista asioista!

isä *sydän*

Ma oon ollut niin kiireinen kaikki viime paivat ja ajat ja yot, etten oo taallakaan kerennyt heilumaan.
Mutta just nyt -se on vaan hyva...

Tänään varmistu, että perjantaina pääsee lähtemään Kuopioon ja tiistaina takasin Siitä onkin jo muutama vuosi kun on viimeksi tullut käytyä siellä suunnalla.

Edes huonosti nukuttu yö ja itkuihin herääminen ei masenna mua, koska mulla on vaan nii pirun hyvä olla!

Ihana olo.

Sit viel: 25 päivää enää *sydän*

[q]Jinx, 4.6.2008 08:43:
---
tiiplis, 3.6.2008 21:33:
KESÄ tykkään vaan niin suunnattomasti kielojen ja syreenien tuoksusta

---
Tohon voisd vielä lisätä tuomen
[/q]

Mä olen aina rakastanut (itse kesän lisäksi) syreenien tuoksua yli kaiken *sydän* Pakko aina nuuhkutella ku ohitse menee. Onneksi nykyisen kämpän vieressä on ihanat syreenipuskat. Ja onhan ne toki niin hemmetin kauniita myös. Ihan syreenien perässä tulee tuomet ja kielot. Kävin tuossa viime viikolla mutsin ja faijan luona eli lapsuudenkodissa. Oikaisin metsätietä ja tunsin ihanan tuoksun. Tajusin, etten ole nähnyt kieloja enkä tuntenut niiden tuoksua ties kuinka pitkään aikaan. Sen siitä saa kun on asunut viimeiset kymmenen vuotta ihan Helsingin keskustassa ja sen liepeillä.

Vähän jo etukäteen taas surettaa, kun kohta niitä tuoksuja joutuu melkein vuoden odotella. Mutta nyt nuuhkutellaan sitten taas senkin edestä

Olis vähän niinq perjantai*hihu*

[q]Sam One, 18.12.2009 18:42:
---
Oj, 18.12.2009 18:12:
Loma alko tammikuun 11 päivään saakka *känni*

---

Onko sulla kans inttiin lähtö tollon?
[/q]
Joo Olis kyl paljon muutaki tekemist mut kai se sit on pakko käyä.

Mahtavaa palata takas suomeen!*jiihaa*

O