päivän :)

Back to häröily O

[q]Verano, 4.6.2008 11:34:

Mä olen aina rakastanut (itse kesän lisäksi) syreenien tuoksua yli kaiken *sydän* Pakko aina nuuhkutella ku ohitse menee. Onneksi nykyisen kämpän vieressä on ihanat syreenipuskat. Ja onhan ne toki niin hemmetin kauniita myös. Ihan syreenien perässä tulee tuomet ja kielot. Kävin tuossa viime viikolla mutsin ja faijan luona eli lapsuudenkodissa. Oikaisin metsätietä ja tunsin ihanan tuoksun. Tajusin, etten ole nähnyt kieloja enkä tuntenut niiden tuoksua ties kuinka pitkään aikaan. Sen siitä saa kun on asunut viimeiset kymmenen vuotta ihan Helsingin keskustassa ja sen liepeillä.

Vähän jo etukäteen taas surettaa, kun kohta niitä tuoksuja joutuu melkein vuoden odotella. Mutta nyt nuuhkutellaan sitten taas senkin edestä
[/q]

Mä kyllä diggaan kans syreeneistä, tuomista ja kieloista Pentuna pääs just lomille koulusta aina sillon ku nää kukkii, joten se oli se TEH kesän tuoksu Ja onhan ne ihan kivan näkösiikin

Ja btw. kyllä niitä kielojakin löytyy hyvinki läheltä ydintä, mee vaiks keskuspuistoon :)

-M

kohta on auto maksettu*jiihaa* jää heti 300e enemmän kuussa taskuun*hihu*

[q]Verano, 4.6.2008 11:34:
---
Jinx, 4.6.2008 08:43:
---
tiiplis, 3.6.2008 21:33:
KESÄ tykkään vaan niin suunnattomasti kielojen ja syreenien tuoksusta

---
Tohon voisd vielä lisätä tuomen

---

Mä olen aina rakastanut (itse kesän lisäksi) syreenien tuoksua yli kaiken *sydän*
[/q]
Ne on kyllä kauniita, mutta ite oon niin tuoksuherkkä, että ne vaan aiheuttaa kamalan päänsäryn ja aivastelukohtauksen kun tuoksuvat niin voimakkaasti :/

[q]tiiplis, 3.6.2008 21:33:
KESÄ tykkään vaan niin suunnattomasti kielojen ja syreenien tuoksusta
[/q]

Tohon vois vielä lisätä tuomen

Kaikki satamiljoona s-postia lahetetty jenkkikaverin sukulaisille, kun ajattelin yllattaa sen Suomessa synttaripaivanaan.
Nyt sitten vaan paluuposteja odottelemaan ja vastailemaan.

Bueno harjoittelupaikka oottaa mua syksyllä, heti kun palaan Afrikasta.*aplodit*

<3

[q]Wolverine, 13.7.2008 21:22:
<3
[/q]

2 päivää... ja sitten. Hei hei Suomi!

Olipas aika mielenkiintoinen päivä tänään tietyiltä osin..:P
Tein ekan yövuoronki*haukottel* eli 12h putkeen tuli painettuu duunii! Aika jees...
Nyt unta palloon---->

Uus työpaikka, hyvä palkankorotus ja liukuvat työajat.

Jessssssssssssssssssssssssss!

Enään muutama viikko tätä shaibaa ja sitten parempiin hommiin.

edit: just katoin tilitietoja ja 450e ylimäärästä rahaa tullut tänää \o

kaveri sävelsi kappaleen mulle matkaa varten.
Täytyy olla kiitollinen frendeistä.*hali*

Hih, tänäisestä suurin osa meni koulutuksessa, kohta on ruokkis, ja sitten päivä onkin jo pulkassa - ja tänään päästään testaamaan D&D:n nelos-editiota! Ja huominen työpäivä on lähinnä muotoseikka koska on perjantai...

2 viikon lääkekuuri ja joku angiina-merkkinen hässäkkä kurkussa. Vituttaa niin paljon.

Kävin äipän kanssa satamassa jäätelöllä. Lievitti hiukan vitutusta ja yleistä paskafiilistä.

Se mille Johnny Depp näytti MTV movie awardseissa!!

oh gosh!

bäk ty teh ysärihottis! kyllä hyväksyn!

Hei, mul on sittenkin tässäkin kaupungissa ihmisiä jotka välittää musta

Temperature (outside): 25.6 °C
Wind Chill: 25.2 °C

ja on luvannu 26:een asti, puh huh :)
ja taivaalla ei pilveäkään
-> puistopäivä! :))

edit:

Temperature (outside): 27.8 °C
Wind Chill: 26.7 °C

[q]mayah, 10.5.2007 19:38: