päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,294
- 1,295
- 1,296
- 1,297
- 1,298
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]alphamagic, 5.6.2008 14:52:
Reikiä nolla :)
[/q]
Samis!! ja viisaudenhampaatkin saa pysyä... IHANAAAA!
+ et musta tulee täti!!!! vieläkin vähän epäuskoinen olo... :)
Aurinko, työt skulailee iisisti, matkakassa alkaa paisua, kaverit, järkkäilyt kohta tehty, jeijj
tänään multa kysyttiin töissä, et haluaisinko lähteä käymään virossa firman piikkiin, ei tarttenu kauaa miettii, eiku mukaan. 
ilma on ihanan lämmin, ehkä vähän liiankin kuuma, ainakin auringossa +30 lähentelee.
tänään porukat myös ilmoittivat, että mökki olis juhannuksena vapaana, sinne
Aiti soitti asken. Silla on hullut suunnitelmat mun Suomen visiitille.
Mutta on se vaan niin ihana. *sydän*
[q]phear, 5.6.2008 22:00:
Poikani kusi tiskikoneeseen. Olen ylpeä, siitä tulee vielä suurmies.
[/q]
Putosin ihan täysin.

Nauran todennäköisesti vielä huomennakin.
Onnea.
EvE:ssä 40 miljoonaa sp:tä rikki o/
Eikun oikeesti ihan hemmetin helmi keli, lisää tälläsiä päiviä *sydän*
Vimma tulee tänään *sydän*
Pääsee harjoittamaan ihmiskuvaustaitojakin
Nyt mennään jo väärän päivämäärän puolella mut ai että et oli hauskaa duunin kesäjuhlissa 
Puoltoista viikkoo oon ollu vasta tuol töis ja nyt sit tuiki tuntemattomien ihmisten kans Haikon kartanoon ja siel sit oli eka parin tunnin pelii ja sit ruokaa ja sit...ette ikinä usko...Anita Hirvonen!! Aivan loisto! En ois ikinä uskonu et sen keikka on noin viihdyttävä. Tyyppi nous tuoleille keikuttaa lanteita ja kerran jopa pöydälle ja tuli hakee yleisöö tanssimaan ja huh. Aivan huikee nainen 
Ja takastulomatkal bussissa laulettiin bussin mikrofoni rikki :P
Ainoo miinus, et jaloissa on rakot, vaik oli Compeedia estämässä niitä..mut mitäs pienistä.
Ystävän koiranpentu
[q]Jone, 5.6.2008 22:37:
---
phear, 5.6.2008 22:00:
---
Putosin ihan täysin.

Onnea.
[/q]
+1
+1
Ei vittu :DDDDDDDDDD
Toisaalta en kyl tiedä kehtaisinko kertoa tollasta päivän :) :ssä.
Kaksi työpäivää. Sitten lomalomalomalomaloma
Tajusin just et laitoin tänää asiakkaalle mailin otsikolla "vkl Octavian kanssa"..
Kyseessä siis asiakkaalle kysely siitä, miten meni vkl uuden auton kanssa.. hups
Ei enää montaa tuntia niin meikällä alkaa pitkä, kuuma ja sitäkin kosteampi kesäloma *sydän*
[q]Jone, 5.6.2008 22:37:
---
phear, 5.6.2008 22:00:
---
Putosin ihan täysin.

Onnea.
[/q]
:D
:D
Voi sitä pikku vesseliä.
Entisen työpaikan henkilöstörahasto*aplodit**jiihaa*
Jaahas ja riemuisa viikonloppu alkaa, lähetään isolla lössillä kohti Airiston syövereitä. Siellä pitäisi viettää koko viikonloppu hieman humaltuneena *känni*, seurapelejä pelaillen, toisten ihmisten seurasta nauttien (kattoo ny mihin tää menee *lmao*), aurinkoa palvoen ja hyvää ruokaa nauttien.
Toivottavasti keli pitää itsensä yhtä hyvässä kunnossa ja arska porottaa pisin viikonloppua tasaisen paahtavalla tavallaan.
Tavarat on jo melkein pakattu, viinakset ostettu suurimmaksi osaksi, safka vielä uupuu ja menohalut ovat jo hyvinkin korkealla (GiNgiN, kurkusta valahtaa ja alas uppoaa).
+Työpäivä oli hyvinkin lyhyt
+Työt sai hoidettua kunnialla pienen potutuksen jälkeen
+Nyt relaxoidutaan himassa ja ootellaan kädet hioten lähtöä
Sain työkavereilta skumppaa tai kuoharia tai mitälie 
Oisko eka kerta ikinä ku saan työkavereilta synttärilahjan
Tänään on BILEEEET ja duunikamut muisti mua. Sain työparilta Jenniltä todella hauskan kirjan "Syntymästä syväjäähän" ja Zabiksen tytöiltä 6 tomaatintainta sekä anisbasilikan ja tavallisen basilikan taimia :)
Ehdotuksemme seinämaalauksesta voitti taloyhtiön tarjouskilpailun
eli tiedossa on mielenkiintoista duunia yhdessä avomiehen kans, vähän rahaa (opiskelijoiden kesä, kaikki tulee tarpeeseen) ja arvokasta näyttöä työportfolioon/ ansioluetteloon. Jesh!
[q]Nitta, 6.6.2008 14:51:
Oma päivän :) On ihana poikakaveri tai oikeastaan miesystävä ja treffit Linnanmäellä keskiviikkona
Olis paree olla satamatta!!
[/q]
Mul on taas loistava luetun ymmärtäminen, mä luin että "Olis paree olla saamatta"
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,294
- 1,295
- 1,296
- 1,297
- 1,298
- ...
- 2,345
- Seuraava »