päivän :)

Back to häröily O

[q]Miinapiina, 1.1.2009 19:19:
serkku pääs kotio ja puukottaja on vangittu... hyviä uutisia
[/q]

Wut *pökr*

[q]Unik, 15.6.2009 23:42:
[color=darkgrey]IHMEBANTU - Tyttö Ja Spurgu[/color]
http://www.youtube.com/watch?v=pYsYr-I1PGs
*nauru**aplodit*
[/q]
Ahahahahahahaa! Ai saatana.

biisin fiilistelyä.ystävien näkeminen.viime viikonloppu ja kaikki siihen osallistuneet.mun ihanat vanhemmat.mun sisko. mun kissat.eräs miespuolinen henkilö (tiedät itse kyllä kuka).mun elämä.kohta lämpöön.aurinkoa.rusketusta.ensi viikonloppu.

[q]Ana-5000, 13.9.2005 20:02:
---
ice-angel, 13.9.2005 20:01:
Melkein kahden vuoden seurustelun jälkeen pitää myöntää että olen korviani myöten rakastunut!!!...Mulla onkin maailman ihanin mies!*sydän*

---

Ootko vähän hitaasti lämpiävää sorttia vai :)
[/q]

juuri korjasin viestin ja laitoin sanan "edelleen" väliin...sä oot liian nopee..

Kiva viikonloppu komeassa seurassa
Kiva eilinen bilestys kauniiden ja komeiden kanssa
Kivat uudet tutut

[q]Mark, 7.5.2009 10:34:
---
thomas, 6.5.2009 16:01:
---
Zenni, 6.5.2009 15:33:
Sain kutsun Metropolian pääsykokeisiin! o/

---

onnea onnea ! _o/ _o/

---

Pitääkö nykyään onnitella siitä että pääsee pääsykokeisiin?

-M
[/q]

Sain kutsun Helsingin konservatorion pääsykokeisiin!

I`m in love..*sydän**sydän**sydän*

*joo**jiihaa**aplodit* sainpas vihdoin mun photoshopin 3 työtä valmiiks *iloinen**pepsodent**plur*

kiitos duunipaikan ilmasen vironreissun --> kesäjuomista ei enää pula

Viereisen tietotekniikka/grafiinen ala- kompleksin Old Millin pihaan ajoi äsken valtaisa Coca Cola- rekka :DD

Puhuttaisko stereotypioista? :D

Perjantaina alkava kesäloma ja reissuun valmistautuminen <3.

*lounasylläriävalmistel* :)

Nään yhtä kaverii tänään :)

Uijui, Euroopasta rekan kyydissä tuli korit Grolschia per lärvi *kuolaa*, siinäpä oivat juhannuseväät! Ja huomenna näkee hyvää kaveria pitkäst aikaa ja pääsee kattomaan Sinkkuelämää *hihu*.

Mille linjalle hait?
Meinasin hakea sisustussuunnittelu linjalle, mut odotan että se aikuiskoulutus alkais...parin vuoden välein.

Aivan älyttömän helpottunut olo, kun sai vihdoin puoli vuotta ahdistaneen ja työllistäneen opinnäytetyön valmiiksi ja pidettyä tutkintoseminaarin. 4 vuoden opiskelut takana ja työelämä edessä.

Enää palautteen odottelu ja ehkä jotain pikkukorjauksia ja sitten kansitettavaksi. Ihanaa.

Isot Onnittelut kaikille muillekkin jotka on/oli samassa tilanteessa tänä keväänä! Ja paljon tsemppiä niille, joilla tää kaikki on vielä edessä, sillä sitä, jos mitä tarvitaan ja paljon.

27pv vielä niin pääsee suomeen lomalle *sydän*

Parvekkeen ovi on voinut olla kokopäivän auki. Nyt kämpässä tuoksuu raikkaalle ja on hyvä hengittää. Ihan vaan siksi, että päihdeongelmainen ketjupolttajapariskunta viihtyy sisällä säästä johtuen. Eivätkä he pysty imitoimaan paikallista räkälää aamusta yöhön.

[q]H3li, 13.6.2008 13:28:

ma onnittelen. *aplodit**nuotti*
[/q]

ma kiitan

Ei minkään moista krapulaa vaikka eilen oli vappu

O