päivän :)

Back to häröily O

Possu Patentti :)

http://video.google.com/videoplay?docid=1669587865067156619&hl=en

Tulipa eilen joku random mummeli pummimaan tupakkaa, no eipä siinä, annoin kohteliaasti yhden (perusporvari kun olen) ja siinä se sitten jutteli mukavia hetken aikaa, raitiovaunua odotellessa. Juuri ennen kun sen vaunu tuli se huikkas vaan mulle että "Oletpas sää kyllä kaunis mies".

Oli kyllä ihan *whaat*, tää k.o. mummeli sitten vielä vilkutti vaunusta kun se ajo ohitte, jotenkin toooodella ihmeellinen tilanne =). Jälkeenpäin ajatellen oli iha

Kevyt aamulenkki

13 kilsaa

[q]mayah, 14.7.2008 14:09:
---
inneah, 14.7.2008 14:05:
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?27995302

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

ei hitto mitä erotiikkaa!!!!

---

RUAAAAAAAH :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

More like Erotiikantappajat :DDDDDDDDDDDDDDD
[/q]
EIEIEIEIEIEIEI MIKSI MÄ MENIN AVAAMAAN TUON LINKIN, MIKSI?!?!

Ekat kolme minuuttia aiheutti mulle sellaisen henkisen impotenssin, ettei luultavasti paneta ainakaan seuraavaan puoleen vuoteen *sars**pökr*

Tänään mökille*jiihaa*
Autossa kulta, koiruli, paljon hyvää ruokaa ja juomaa.
Mökillä sitten oottaa kaverit ja sauna. Josko sitä uskaltautuis uimaankin, ilman saunaa tosin, mutta silti..

Minilomat*sydän*

Elämä

Pomo ilmoitti tänään, että lähetään koko toimisto syyskuun alussa 4 päiväks Amsterdamiin "opinto"matkalle. JIAI eikä siitä oo ku vuos ku oltiin kaikki Barcelonassa!!!!

..Ja palaan omalta lomamatkalta Japanista elokuun alussa, että onpa sitten lomailua ja ulkomaita kerrakseen.

Pääsin kunnialla Saksaan vähän venähtäneistä synttäreistä huolimatta oikeen mainiosti =) Sain haluamani opiskelupaikan Vanhenin vuoden Nyt paistaa aurinko ja mennään rantsuun Travemündeen Life is good

Whoa, vihroin kotona ja suihkunraikkaana!

Tänään oli kyllä vallan mainio työpäivä:

- Kävelyä kaatosateessa muuan lapsosen kanssa ja sateenkaaren ihailua sateenvarjon alta. *sydän*

- Sain yhden nuoren nauramaan oikeen huolella päättömillä vitseilläni, vaikka hällä on tähän mennessä ollut suupielet aina alaspäin. Niiiiin mahtavaa. :D

- Meiän pienin asukas aiheutti meikäläiselle naurukohtauksen, kun yhtäkkiä läppäsi olkapäälle ja sanoi: ''Mitäs hoitsu?'' Kyseessä siis noin about mun napaan asti ylettyvä pikkuihminen. :D Ei mitään haisua mistä se on oppinut ton sanan. :DD

Mutjooh, nyt pitäs kipittää taas unille, kun ennen viittä ois herätys. Vaikkei taaskaan ehdi oikeen nukkua, ja vaikkei mulla oo ollu yhtäkään vapaata iltaa tällä viikolla, niin silti on hyvä fiilis. :)

Mii veri häpi!

Pomo oli ostanut mansikkaleivokset*kuolaa*.

Ja ehkä vähän muutenkin*hymy*.

Vihdoinkin omassa uudessa kodissa! Ontää vaan niin ihQ!*sydän*

Jei. Nyt on kirjotettu uus vuokrasopimus ja heinäkuun alussa tulee uus ihana avokki.

tosi kiva kotipäivä. puuhaillu vaan kaikkee tyhmää ja tyhmempää koko päivän kerrankin*hihu*

Aah taas pystyy safkaamaan, menihän tässä sitten jo melkein neljäpäivää ilman kunnollista ruokaa.

kävin ekaa kertaa visitoimassa mäntsäläs tänää!! ja elokuus muutan sinne ja alotan uudes työpaikas.
Uus elämä!!!

[q]Epailija, 19.6.2008 08:47:
---
Annakins, 19.6.2008 08:44:
Vakituinen virka
---

Onneksi olkoon. =) Noita ei taida olla liiemmin jaossa, vai olenko aivan väärässä?
[/q]

Kiitos :) Kyllä tää kaikkia kommervenkkejä vaati.

[q]_RixU_, 18.6.2008 18:15:
Vihdoinkin omassa uudessa kodissa! Ontää vaan niin ihQ!*sydän*
[/q]

Koskas me tullaan tupareihin (lue: järjestämään häätö *nauru*)

Aivan helvetin paska päivä...

... kunnes lähdin ajelemaan Baltimoreen shoppailemaan. Heti kun pääsin motarille niin musta meni ohi sininen 330 ix. Lähdin sitten seurailemaan sitä ja ajeltiin "kilpaa" Baltimoreen asti (joku 30 mailia). Ihan hullun söpö jätkä siellä ratin takana ja ajeltiin välillä rinnakkain vierekkäisillä kaistoilla ja välillä yritin vaan pysyä sen perässä. Vähän ennen Baltimorea tie jakautuu kahtia kehätieksi, ja siinä kohtaa lähdettiin eri suuntiin ja vielä vilkutettiin.

Nyt oon koko illan miettinyt että millä helvetillä saan sen jätkän kiinni. Se oli SÖPÖ! :)

Päivän toinen :) on se että sain lipun Tieston keikalle ens viikon lauantaina!

Tänään alkaa LOMA! Eka mökille rakkaiden kanssa viettää juhannusta ja sitten viikon päästä kutsuu Rodos

Viking lotto voitto. Ei siis miljoonia. Kimppa lotto tosin että jää pelirahaksi. Seuraavan kerran tarvii sijoittaa rahaa vasta ensi vuonna. Jonkin asteinen päivän pelastus.

O