päivän :)

Back to häröily O

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Ulkomailla+opiskeleville+taas+alennusta+junakyydistä/1135245038203

SUCCESS! Ulkomailla opiskelevat suomalaiset saavat taas (tietyin ehdoin) alennusta VR:ltä!

Oon tainnu vähän ihastua kyl nyt...

Sain imuroitua ja mopattua lattian

Oishan tota siivottavaa vielä ja lisää tulee joka päivä mut nyt voi hyvällä omallatunnolla rentoutua

[q]Samu*, 19.6.2008 14:59:
Pomo tarjos juhannuslounaan tuossa :)

Paikkana Espoon fine diningin kermaa oleva Ravintola Haikaranpesä, Haukilahden vesitornin huipulla. Oli kyllä suht tosi namit sapuskat ja miksei myös maisemat, varsinkin tällei täysin yllärinä.
[/q]

haukkis on ässä! käydää kans sillon tällön siel

Toi ipanaarion hamsteri ja sen hoito-ohjeet

[q]Samu*, 19.6.2008 21:05:
Noo mulle tuo oli ihan eka kerta, vaikka koko elämä mennyt täällä Espoon metsissä :) Hyvää safkaa saa useammastakin mainiosta ravintolasta, mutta ne maisemat.. ohhos.

Noo huomenna läpimärkänä ja ympäripäissään Pihliksessä sitä korventunutta kyrsää järsiessä voi muistella miten nastaa oli olla töissä
[/q]

ok, mä oon ollu jopa yhen kaverini hääjuhlassa tuolla.
ei mun mielestä espoossa saa mistään ton tason safkaa... vai saako?

1,5vkn Loma alkoi juuri äsken kun oluen korkkasin *känni*
..niin ja ne perhoset mahassa

[q]remotion, 19.6.2008 20:56:
---

haukkis on ässä! käydää kans sillon tällön siel
[/q]

Noo mulle tuo oli ihan eka kerta, vaikka koko elämä mennyt täällä Espoon metsissä :) Hyvää safkaa saa useammastakin mainiosta ravintolasta, mutta ne maisemat.. ohhos.

Noo huomenna läpimärkänä ja ympäripäissään Pihliksessä sitä korventunutta kyrsää järsiessä voi muistella miten nastaa oli olla töissä

Ylennys. Senior Creative Developer.

Se on Juhannus!!
Pari päivää mökkeilyä mahtavassa porukassa

[q]mayah, 20.6.2008 06:57:
---
Freja, 20.6.2008 04:56:
Heräsin pirteenä :) Ja ulkonakin on ihan nätti ilma, eikä juhannukseks ookaan enää NIIN pahaa säätä näkyvissä

---

No hei, mä unohdin kännykän olohuoneeseen ja ku heräsin, ni Osku oli jo noussu joten aattelin, et kello on varmaan jo yheksän, ku on valosaa ja kaikkea, et jopas mä oon nukkunu. Niin no. Olihan se puol seitsemän jo ja Oskuki oli nukahtanu sohvalle uudestaan :D

Eilen taas uhottiin, et joo joo, nukutaan huomen TOSI pitkään. Jep jep

Unirytmi *sydän* You just gotta love it. Vaikka se perseestä onki :D
[/q]

Mäki heräsin aikasin, nimittäin ennen yheksää! :D

aamukahvi pelastaa päivän

Jaahas. Siella on siis juhannus.
Olen vastaanottanut jo nelja kannipuhelua Suomesta tana aamuna.

Tänään ois tarkoitus kehitellä jotain mukavaa töiden jälkeen*hymy*.

Hyvää punaviiniä, hyvää seuraa, hyvä fiilis. Elikkä ihan hyvä juhannus!

Ei sada vettä =) ja kohta ulos lenkille kun tästä zombie moodista pääsee eroon

Enää 21h 43min hälytyspäivystystä jäljellä jonka jälkeen voin aukaista ensimmäisen juhannusolusen

AY YES!

Tosin, aamulla taas töihin.

Vaiks pitikin taas kääntää rytmi ''normaaliksi'' siitä huolimatta, että eilen pääsi nukkumaan aamukymmeneltä ja heräsi iltakuudelta, niin olo on silti hyvä. :) Sain mä jonkun verran nukuttua. Veikkaan, että noilla meidän iltakävelylenkeillä on osuutta asiaan - aivot saa happea juuri ennen nukkumaanmenoa ja mieli lepää. <3 Muutettiin kyllä hyvälle seudulle hyvien kävelypolkujenkin suhteen. :)

Eilen tein myös herkullista tomaatti-valkosipuli-pesto -keittoa, ja nautin sitä uunituoreen valkosipulivoipatongin kanssa. Oli niiiiin hyvää et fiilistelen vieläkin! :P

Tänään kuuntelee Julmaa Henrii*slurps* kivojen ihmisten kaa ^^

enää 10h 25min niin pääsee töihin elpymään, olipahan aika rankka juhannus vaikka en missään käynytkään enkä juurikaan ottanut..

O